ارزشهای بنیادین
-
حفظ کرامت و توسعه سرمایه های انسانی
-
ارزش افزائی برای مشتریان و سایر ذینفعان
-
کار ایمن، با کیفیت و به موقع
-
پاسخگوئی در برابر مسئولیت های اجتماعی به ویژه موارد زیست محیطی و پایبندی به قوانین و مقررات
ماموریت
طراحی و تولید محصولات طویل فولادهای آلیاژی مطابق با معتبرترین استانداردهای جهانی و نیاز مشتری با بالاترین سهم فروش در بازار داخلی و حضور در بازارهای صادراتی به منظور ارتقای نام تجاری IASCO
چشم انداز (افق 1401 )
-
تولید سالانه 1.2 میلیون تن محصول نهایی و نیمه ساخته شامل 65% فروش داخل و دستیابی به سهم 65% از بازار داخلی محصولات نهایی طویل آلیاژی با مقاطع مفتول، میلگرد، وایر، تسمه، انواع چهارگوش و شش گوش ، و تأکید بر کیفیت محصولات و افزایش بهره وری
-
تکمیل زنجیره تأمین مواد اولیه با تولید / مشارکت در تأمین سنگ آهن، گندله و آهن اسفنجی به میزان سالیانه 1.2 میلیون تن
-
گسترش صادرات با سهم 35% از کل فروش محصول با تمرکز بر بازار اروپا و منطقه MENA (خاورمیانه و شمال آفریقا)
منظر |
هدف استراتژیک |
مالی |
سودآوری |
کاهش بهای تمام شده |
|
مشتری |
توسعه محصول |
توسعه بازار |
|
کاهش مدت زمان تحویل محصول |
|
افزایش رضایت مشتریان |
|
فرآیندهای داخلی |
تأمین پایدار منابع |
توسعه ظرفیت تولید |
|
بهره وری تولید |
|
ارتقاء کیفیت محصولات |
|
بروز رسانی و توسعه تکنولوژی های تجهیزاتی، فرایندی، اطلاعاتی و سیستمی |
|
|
انطباق با الزامات محیط زیستی |
یادگیری و رشد |
توسعه سرمایه های انسانی |
بازدید:6625