زبان / Language

 

فروشنده : شرکت فولاد آلیاژی ایران

 

  1. خرید مستقیم از کارخانه در صورت مجموع خرید فولاد/ ابعاد مورد نیاز طی محموله حداقل 40 تنی میسر است و در غیر این صورت باید به عرضه کنندگان تجاری که مشخصات آنها در صفحه مخصوص آمده رجوع شود.
  2. درصورت خرید نقد، قیمت کارخانه و عرضه کننده تجاری باید یکی باشد.
  3. کلیه عوارض قانونی و مالیات بر ارزش افزوده به عهده خریدار می باشد که بصورت جداگانه در صورتحساب ها لحاظ خواهد شد.
  4. ملاک تولید، تحویل و کیفیت محصول (فولاد)، مشخصه های مکتوب مورد توافق خریدار و فروشنده و مندرجات پیش فاکتور می باشد. ضمناً سایر مشخصات فنی که خریدار اعلام ننموده، بر اساس استاندارد مرتبط و در اختیار فروشنده می باشد .
  5. بسته بندی محصولات آلیاژی به صورت باندل و عموماً با وزن  4 تنی و به همراه تسمه و خاموت می باشد. ضمناً محصولات کلاف با وزن حدود 1000-700 کیلو گرم عرضه می گردد.
  6. محل تحویل محصول درب کارخانه فولاد آلیاژی ایران و هزینه حمل و تخلیه و سایر موارد بر عهده خریدار خواهد بود. در این خصوص نیاز است تا خریدار، نماینده یا مؤسسه باربری مورد نظر خود را به از بین باربری های طرف قرارداد با فروشنده انتخاب نموده و به صورت مکتوب به فروشنده معرفی نماید تا به فاصله سه روز کاری بعد از رفع موانع مالی و ارائه اسناد پرداختنی مربوط به محصول آماده تحویل، محصول مذکور تحویل ایشان گردد. بدیهی است در صورت عدم معرفی نماینده یا مؤسسه باربری توسط خریدار، محصول از طریق یکی از باربری های طرف فعالیت با فروشنده، به صورت پسکرایه به آدرس تعیین شده توسط خریدار، حمل خواهد شد. یادآوری می شود که در هر حالت، وظیفه پیگیری جهت دریافت محصول، توسط خود خریدار و از طریق باربری مربوطه، خواهد بود .
  7. لازم به ذکر است پس از گذشت یک ماه از ورود محصول به انبار، فروشنده می تواند محصول را به سایر مشتریان واگذار نموده و خریدار این پیش فاکتور باید طبق شرایط جدید فروشنده، عمل نماید . ضمناً تا زمان فروش محصول به خریدار جدید، فروشنده مختار است جریمه دیر کرد را به صورت هفتگی در حساب های فیمابین، لحاظ نماید .
    1. ضمنا ارسال حداقل3 نمونه معیوب ( ترجیحا خام و یا کار شده به نحوی که دقیقا عیب مشخص باشد) جهت امکان بررسی موضوع الزامی می باشد.
      1. در صورت توافق جهت عودت محصول، خریدار باید باندل های معیوب از یک ذوب که در هر برگ تحویل درج شده را به صورت بسته بندی و با حفظ پلاک و شناسه آن در یک نوبت و با هماهنگی فروشنده عودت نماید.
      2. بدیهی است تعهدات فروشنده صرفاً به خریدار و در چارچوب این توافقنامه بوده و در قبال عدم النفع ناشی از هزینه ها و توقفات کاری خریدار، خدشه دار شدن شهرت، اتلاف های زمانی، از دست دادن درآمد و سایر موارد مرتبط و همچنین در قبال خریداران و طرف های ثالث، مسئولیتی ندارد.
        1. وجود هر گونه مشکل یا عدم انطباق، هیچگونه مجوزی را برای خریدار در جهت عدم اجرا و یا معوق نمودن مفاد مالی و سایر شرایط پیش فاکتور و شرایط عمومی فروش، ایجاد نمی نماید .
        2. اطلاعات مربوط به فرآیند رسیدگی به شکایات از طریق وب سایت رسمی سازمان (www.iasco.ir) به سهولت قابل دسترسی می باشد .
        3.  

          ارسال پیش فاکتور و تأییدیه آن از طریق دورنگار، برای طرفین قابل قبول می باشد.



بازدید:7473

آدرس کارخانه : یزد؛ جاده کنار گذر یزد کرمان- نرسیده به پایانه باربری- کیلومتر 24 جاده فولاد- شرکت فولادآلیاژی ایران - کدپستی: 8945151694


تلفن : (035) 37 25 30 90 - 96


فکس : (035) 37 25 46 80


پست الکترونیک : info@iasco.ir

آدرس دفتر تهران : خیابان کریم خان زند،‌خیایان قائم مقام فراهانی، خیابان مشاهیر، پلاک 51، شرکت فولاد آلیاژی ایران - کدپستی: 1589863316


تلفن : (021) 88 32 26 25 - 27


فکس : (021) 88 32 26 28


Sales Dep. : saleoffice@iasco.ir


Purchasing Dep. : purchaseoffice@iasco.ir

آمار بازدیدکنندگان


بیشترین بازدید همزمان :

بازدید امروز : 1,603

بازدید دیروز : 1,711

کل بازدید : 3,336,329