زبان / Language

پیام مدیر عامل شرکت فولاد آلیاژی ایران به مناسبت سوم خرداد سالروز آزادی سازی خرمشهر

 

مقدمه خبر :

 

 

        سلام بر گام های استوار، سلام بر اراده های آهنین، سلام بر دستان پرتوان، سلام بر انسان های شریف، سلام بر مردان مردی که جان دادند ولی دین، وطن و ناموس به دشمن ندادند. سوم خرداد برای همیشۀ تاریخ به عنوان یک روز بزرگ و پر افتخار در تقویم مناسبت های ایران عزیزِ اسلامی درج شده است. روزی که هرگاه از آن یاد می کنیم واژگانِ پرمغز و پرمحتوایی همچون، شجاعت، صلابت، ایمان، عشق، شهادت و... در اذهان رژه می روند و موجب وجدِ غرور ملی هر ایرانی می شوند.

        مناسبت هایی همچون سوم خرداد را باید هر ساله یادآوری و گرامی داشت زیرا حداقلِ فایده آن، یادآوری این اصل مهمِ « ما می توانیم» است و امروز هرچند به ظاهر جنگ نظامی در میان نیست اما فرزندان همان مردان دلیر و شجاع، در سنگر اقتصادی و تولید با همه مشکلات ناشی از تحریم های خارجی و حسادت ها و بداخلاقی های داخلی، نه تنها به روند تولید خود در شرکت فولاد آلیاژی ایران ادامه می دهند بلکه هر روز رکورد جدیدی را در میزان تولید روزانه و ماهانه و سایر بخش های تخصصی ثبت می کنند و ثبت رکوردهای جدید در شرایط سخت اقتصادی و تحریم های ظالمانه، یعنی ما فرزندان همان نسلی هستیم که ناممکنِ فتح خرمشهر را ممکن کردند و این نشان از همدلی و احساس تعلق بالا در پرسنل خدوم شرکت دارد.

اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره همه شهیدان یه خصوص شهیدان فتح خرمشهر، سالگرد آزاد سازی خرمشهر عزیز را خدمت همه ایرانیان بزرگوار تبریک می گویم و به نمایندگی از تمام کارکنان شرکت فولاد آلیاژی ایران اعلام می دارم ما نیز با گام هایی استوار و ارده هایی آهنین در عرصه تولید، بازارهای بزرگ فولاد در جهان را فتح می کنیم و یقین داریم دست خداوند همیشه با جماعت است و همدلی و همراهی می تواند تحقق بخش این هدف گذاری بزرگ باشد.

 

محمد کمال زاده
مدیرعامل
منبع خبر:

آدرس کارخانه : یزد؛ جاده کنار گذر یزد کرمان- نرسیده به پایانه باربری- کیلومتر 24 جاده فولاد- شرکت فولادآلیاژی ایران - کدپستی: 8945151694


تلفن : (035) 37 25 30 90 - 96


فکس : (035) 37 25 46 80


پست الکترونیک : info@iasco.ir

آدرس دفتر تهران : خیابان کریم خان زند،‌خیایان قائم مقام فراهانی، خیابان مشاهیر، پلاک 51، شرکت فولاد آلیاژی ایران - کدپستی: 1589863316


تلفن : (021) 88 32 26 25 - 27


فکس : (021) 88 32 26 28


Sales Dep. : saleoffice@iasco.ir


Purchasing Dep. : purchaseoffice@iasco.ir

آمار بازدیدکنندگان


بیشترین بازدید همزمان :

بازدید امروز : 155

بازدید دیروز : 1,148

کل بازدید : 3,325,553