زبان / Language

پیام مدیرعامل شرکت فولاد آلیاژی ایران به مناسبت 11 اردیبهشت روز جهانی کار وکارگر

 

مقدمه خبر :

مدیرعامل فولاد آلیاژی ایران به مناسبت فرارسیدن روز جهانی کار و کارگر، پیامی را صادر کرد. 

 

 

به گزارش روابط عمومی شرکت فولاد آلیاژی ایران، مدیرعامل این شرکت به مناسبت فرارسیدن روز جهانی کار و کارگر، پیامی را صادر کرد. این پیام به شرح زیر است:

بسمه تعالی

مناسبت های تقویمی فرصت های مغتنمی هستند که باب تفکر و تامل انسان بر عناصر و پدیده های مختلف را می گشایند. یازدهم اردیبهشت ماه در تقویم رسمی کشور، به عنوان روز جهانی کار و کارگر ثبت شده است و فرصتی ایجاد کرده تا به نعمت بزرگ خداوند یعنی کار و فعالان حوزۀ صنعتِ کشور، یعنی کارگران بیاندیشیم. کار جوهرۀ انسان است و کارگر انسان شریفی است که عنوان وزینِ خویش را از نام زیبای کار گرفته است. در آموزه های دینی ما نیز، کار و کارگر از جایگاه رفیعی برخوردارند تا جایی که رسول گرامی اسلام(ص) به صراحت از بوسه بر دستان کارگر سخن گفته اند و اینگونه فرمایشات بزرگان در واقع مسیر حرکت و نوع نگاه ما به این قشر زحمت کش جامعه را ترسیم می کند.

صنعت، گستره وسیعی دارد و صنعت فولادسازی به خصوص فولاد آلیاژی، از صنایع خاصی است که آغوش خویش را به روی هر انسانی باز نمی کند و مردانی فولادین را می طلبد که بتوانند بار سنگین این صنعت را با بازوان ستبر خویش بر دوش کشند و چرخ بزرگ صنعت عظیم فولاد را بچرخانند و نقش مهمی در پیشرفت ایران عزیز داشته باشند.

اینجانب به عنوان یک فعالِ بخش صنعت فولاژ کشور، دستان گرم همۀ فعالان این عرصه می فشارم و از صمیم قلب به همه کارگران این سرزمین به خصوص کارگران سختکوش شرکت فولاد آلیاژی ایران خدا قوت می گویم و به صراحت اعلام می دارم کادر فنی و بدنه مدیریتی شرکت قدرِ زحمات شما عزیزان را می دانند و درک و تحلیلِ درستی از وضعیت کاریِ کارگران دارند و به فضل پروردگار با همه توان در تلاش برای بهبود مستمر و ارتقای شاخص های مختلف از جمله نیروی انسانی هستند.

در پایان خدای سبحان را به خاطر داشتن همکارانی توانا و پرسنلی دلسوز شاکرم و امیدوارم سالی که در پیش رو داریم با درایت و برنامه ریزی و دقت در اجرا، یک سال پر خیر و برکت برای سهامداران، مهندسان، کادر اداری و کارگران باشد.

محمد کمال زاده

مدیر عامل

منبع خبر:

آدرس کارخانه : یزد؛ جاده کنار گذر یزد کرمان- نرسیده به پایانه باربری- کیلومتر 24 جاده فولاد- شرکت فولادآلیاژی ایران - کدپستی: 8945151694


تلفن : (035) 37 25 30 90 - 96


فکس : (035) 37 25 46 80


پست الکترونیک : info@iasco.ir

آدرس دفتر تهران : خیابان کریم خان زند،‌خیایان قائم مقام فراهانی، خیابان مشاهیر، پلاک 51، شرکت فولاد آلیاژی ایران - کدپستی: 1589863316


تلفن : (021) 88 32 26 25 - 27


فکس : (021) 88 32 26 28


Sales Dep. : saleoffice@iasco.ir


Purchasing Dep. : purchaseoffice@iasco.ir

آمار بازدیدکنندگان


بیشترین بازدید همزمان :

بازدید امروز : 194

بازدید دیروز : 1,446

کل بازدید : 3,331,998