زبان / Language

استاندار یزد از شرکت فولاد آلیاژی ایران بازدید کرد

استاندار یزد از شرکت فولاد آلیاژی ایران بازدید کرد

 

مقدمه خبر :

استاندار یزد از شرکت فولاد آلیاژی ایران بازدید کرد 

 

 


" دانش فنی و تکنولوژی در فولادآلیاژی ایران کاملا مشهود است و این مجموعه با این ویژگی‌ها جهت سرمایه‌گذاری صنایع بالا دستی و پایین دستی مناسب بسیار است"
به گزارش روابط عمومی شرکت فولاد آلیاژی ایران؛ محمد علی طالبی استاندار یزد به همراه معاونین و هیئت همراه از شرکت فولاد آلیاژی ایران بازدید کردند. 
طالبی در جلسه‌ای که بعد از بازدید خط تولید فولاد آلیاژی ایران برگزار شد؛ با اشاره به اینکه شرکت فولاد آلیاژی‌ایران از تهدید تحریم؛ فرصت‌های طلایی را به وجود آورده است؛ گفت: دانش فنی و تکنولوژی در فولاد آلیاژی ایران کاملا مشهود است و این مجموعه با این ویژگی‌ها جهت سرمایه گذاری صنایع بالا دستی و پایین دستی بسیار مناسب است.
وی با توجه با اهمیت رونق تولید تاکید کرد: ما نباید در تامین مواد اولیه آهن اسفنجی مشکلی در استان یزد داشته باشیم.
استاندار یزد با اشاره به نقش و جایگاه انجام مسئولیت‌های اجتماعی گفت: شرکت فولاد آلیاژی ایران بهتر از گذشته به مسئولیت‌های اجتماعی خود عمل کرده است.
در ادامه این بازدید؛ علیرضا چایچی مدیر عامل شرکت فولادآلیاژی ایران ضمن خیر مقدم به استاندار و هیئت همراه گفت: شرکت فولادآلیاژی یکی از شرکتهای فولادی با پائین ترین مصرف آب در کشور بوده و در بحث محیط زیست و فضای سبز به عنوان اولین شرکت در کشور با اجرای آبیاری قطره ای هوشمند، فضای سبز 400 هکتاری خود را تحت پوشش قرار داده است.
وی از فعالیت آزمایشگاه و مرکز تحقیقات فولادآلیاژی ایران به عنوان آزمایشگاه مرجع کشور یاد کرد و گفت: شرکت فولاد آلیاژی ایران بومی سازی را جزء اهداف و برنامه‌های خود قرار داده است و در این راستا تلاش می‌کند تا به منظور مرتفع نمودن نیازهای خط تولید خود و سایر فولاد سازهای کشور،گام های موثری را بردارد.
خاطر نشان می‌گردد؛ در حاشیه این بازدید جعفرزاده مدیر ارشد تولید شرکت فولاد آلیاژی ایران از استاندار یزد درخواست کرد؛ تا با توجه به متصل شدن جاده فولاد به جاده ترانزیتی شمال به جنوب و تهدید چند باره جان کارگران این شرکت جهت مرتفع شدن این معضل اقدامات لازم را مبذول فرماید.

 

منبع خبر:

آدرس کارخانه : یزد؛ جاده کنار گذر یزد کرمان- نرسیده به پایانه باربری- کیلومتر 24 جاده فولاد- شرکت فولادآلیاژی ایران - کدپستی: 8945151694


تلفن : (035) 37 25 30 90 - 96


فکس : (035) 37 25 46 80


پست الکترونیک : info@iasco.ir

آدرس دفتر تهران : خیابان کریم خان زند،‌خیایان قائم مقام فراهانی، خیابان مشاهیر، پلاک 51، شرکت فولاد آلیاژی ایران - کدپستی: 1589863316


تلفن : (021) 88 32 26 25 - 27


فکس : (021) 88 32 26 28


Sales Dep. : saleoffice@iasco.ir


Purchasing Dep. : purchaseoffice@iasco.ir

آمار بازدیدکنندگان


بیشترین بازدید همزمان :

بازدید امروز : 377

بازدید دیروز : 1,711

کل بازدید : 3,335,103