زبان / Language

حضور شرکت فولاد آلیاژی ایران در بیست و دومین نمایشگاه بین المللی صنعت خودرو و قطعات یدکی ایران – تبریز

حضور شرکت فولاد آلیاژی ایران در بیست و دومین نمایشگاه بین المللی صنعت خودرو و قطعات یدکی ایران – تبریز

 

مقدمه خبر :

بیست و دومین نمایشگاه بین¬المللی صنعت خودرو و قطعات یدکی ایران – تبریز از تاریخ پانزدهم لغایت هیجدهم شهریورماه در محل دائمی نمایشگاه بین¬المللی تبریز در سالن‌های پروین اعتصامی و شهریار با حضور تولید کنندگان 10 استان کشور از استانهای آذربایجان‌شرقی و غربی، تهران، خراسان رضوی، اصفهان، سمنان، البرز، یزد، فارس و قم و 8 کشور خارجی از ترکیه، آلمان، لهستان، چین، کره جنوبی، تایوان، بلاروس و ژاپن در زمینه انواع خودروهای سنگین، دستگاههای تعمیرگاهی و دیاگ، انواع روغن موتور، فیلتر، انواع قطعات یدکی خودروهای سبک و سنگین، چراغ خودرو، باتری، پیستون، سیستمهای برقی و ایمنی خودرو، چسب، رادیاتور اتومبیل، ردیاب، انواع فولادهای آلیاژی و ... برگزار شد. 

 

 

 

صنعت قطعه سازی خودرو یکی از صنایع نوظهور در کشور ما بوده که همزمان و همپای رونق صنعت خودروسازی طی دو دهه گذشته، جایگاه ویژه‌ای در صنعت و اقتصاد ایران پیدا کرده است. این جایگاه ویژه عمدتا از رهگذر کاستن از وابستگی به واردات در مورد قطعات خودرو برای قطعه سازان حاصل شده و نقش مجموعه فولاد آلیاژی ایران در تامین مواد اولیه برای دستیابی به این هدف غیر قابل انکار است.

شرکت فولاد آلیاژی ایران با برپائی غرفه در این نمایشگاه به ارائه دستاوردهای فنی و صنعتی خود در جهت بومی سازی، تامین نیازهای داخلی و تعالی صنایع داخلی پرداخت و شرایط برای برقراری ارتباط با مشتریان و مراجعین، پیگیری سفارشات جاری، اخذ سفارشات جدید، مذاکرات فنی بازرگانی، رسیدگی به شکایات فراهم بود.

 

این نمایشگاه فرصت مناسب و ارزشمندی را برای شرکت کنندگان فراهم می آورد تا ضمن عرضه و ارائه تواناییها و محصولات خود، موقعیت بازاریابی، جلب و تبادل نظر تولید کنندگان و تأمین کنندگان را حاصل نمایند که البته شایسته بود حضور تولید کنندگان داخلی،‌ بیشتر از بازرگانان باشد که متاسفانه اینگونه نبود.

از جمله مهمترین مشتریان داخلی که مبادرت به بازدید از غرفه فولاد آلیاژی ایران را نمودند می توان از شرکت‌های ایدم، پوینده، پولادیش، فولاد مبارکه، آهنگری تراکتور سازی ایران، شرکت امیرنیا، مجموعه سازی پارت‌سازان، موتورسازان تراکتورسازی، تأمین قطعات تراکتور و... اشاره نمود.

منبع خبر:

آدرس کارخانه : یزد؛ جاده کنار گذر یزد کرمان- نرسیده به پایانه باربری- کیلومتر 24 جاده فولاد- شرکت فولادآلیاژی ایران - کدپستی: 8945151694


تلفن : (035) 37 25 30 90 - 96


فکس : (035) 37 25 46 80


پست الکترونیک : info@iasco.ir

آدرس دفتر تهران : خیابان کریم خان زند،‌خیایان قائم مقام فراهانی، خیابان مشاهیر، پلاک 51، شرکت فولاد آلیاژی ایران - کدپستی: 1589863316


تلفن : (021) 88 32 26 25 - 27


فکس : (021) 88 32 26 28


Sales Dep. : saleoffice@iasco.ir


Purchasing Dep. : purchaseoffice@iasco.ir

آمار بازدیدکنندگان


بیشترین بازدید همزمان :

بازدید امروز : 59

بازدید دیروز : 1,477

کل بازدید : 3,345,501