زبان / Language

مدیرعامل در نشستی صمیمی با مدیر، رؤسا و سرپرستان واحد فولادسازی:

تفاوت پاداش و مزایای همکاران با شرایط سخت کاری نسبت به دیگر پرسنل

 

مقدمه خبر :

در همین مدت کوتاه، مهندس محمدی مدیرعامل شرکت را دارای یک نگاه ویژه به تمام رده های سازمان دیده ایم که از همکاران انتظار پویایی، حرکت و پیشرفت در راه رسیدن به اهداف فردی، جمعی و سازمانی خود دارد. در عمق نظر مدیرعامل، می توان ایجاد احساس مسئولیت در همه افراد سازمان برای عبور از روزمرگی و اشباع تا مرز دستیابی به تعلق و مسئولیت پذیری سازمانی را دریافت که ویژگی فرهنگی جوامع پیشرفته و صنعتی بوده و بیش از معیارهای مادی، منجر به موفقیت های گسترده و عمیق فردی و اجتماعی می گردد.  

 

 

در ابتدای جلسه مهندس محمود غدیری ضمن تشکر از مدیرعامل شرکت جهت برگزاری این جلسه و هم چنین ایجاد فضای جدید مبنی بر گفتمان رو در رو، به بیان پاره ای از مشکلات واحد فولادسازی پرداخت.

مدیر ارشد بهره برداری شرکت محدودیت جذب نیرو و کم کردن چارت سازمانی، عدم توجه و حمایت لازم به پرسنل واحدهای تولیدی، برنامه ریزی جهت جایگزینی نیرو قبل از بازنشستگی همکاران و آموزش به آنان و ... را از جمله مسائل و مشکلات این واحد برشمرد و گفت: تحقق اهداف در پیش رو با مهیای شدن مناسبات و اصلاح زیر ساخت ها عملی میگرد.

وی در پایان انتخاب نماینده از واحدهای تولیدی به عنوان عضو کمیسیون و هم چنین توجه ویژه به مسائل کارکنان این واحد را از مدیرعامل خواستار شد.

در ادامه جلسه مهندس مرتضی محمدی؛ مدیرعامل شرکت فولاد آلیاژی ایران ضمن تأیید صحبت های مهندس غدیری، برنامه ریزی جهت توسعه امکانات و تجهیزات برای رسیدن به برنامه ها و اهداف استراتژیک سازمان را امری ضروری و لازم خواند و گفت: باید به کمک هم دیگر در ظرف یک ماه آینده برنامه ریزی جهت امکانات، شرایط زیرساخت های موجود در راستای افزایش تولید بررسی و تصمیمات لازم اتخاذ و اقدامات لازم بعمل آید.

وی وجود نماینده هر واحد در جلسات کمیسیون را لازم خواند و گفت: رأی کمیسیون برای هر واحدی بدون حضور نماینده آن واحد غیرممکن و غیررسمی خواهد بود و وجود پاراف مدیر واحد درخواست دهنده نیز ضروری می باشد.

مرتضی محمدی نقش پرسنل تولیدی من جمله واحد فولادسازی را بسیار مهم و ارزشمند خواند و گفت:جسارت، زیرکی، تلاش و زحمت از خصوصیات پرسنل واحد فولادسازی است، آنان هستند که با سخت ترین شرایط رکوردهای ارزنده ای را برای شرکت رقم زده و من چون خودم کارگاهی می باشم شرایط آنان را درک و به مدیر منابع انسانی شرکت تفاوت پاداش و مزایای همکاران با شرایط سخت کاری نسبت به دیگر پرسنل را عنوان نمود.

 

مدیرعامل شرکت فولاد آلیاژی ایران خطاب به حاضرین گفت: میلیاردی باشد، میلیاردی فکر کنید و بگذارید مدیرعاملتان نیز فوق میلیاردی فکر کند تا ان شاا... بتوانیم یک شرکت جهانی باشیم.

مرتضی محمدی یکی از وظایف سنگین و سخت مدیریت را خواستن و دوست داشتن کارکنان با جان و دل برشمرد و گفت مانند پدری که فرزندان بسیاری دارد و هرکدام از فرزندان را علی رغم خصوصیات فردی، با یک چشم نگاه می کند و هیچ کدام را برتر از دیگری نمی بیند.

وی در همین خصوص افزود: من شاید نتوانم به دلیل مسئولیتهای بسیار با تک تک کارکنان سازمان جلسه داشته باشم ولی این بدان معنا نیست که آنان را نبینم یا تفاوتی مابین پرسنل سازمان قائل شوم، تمام همکاران من برای من عزیز هستند و با جان و دل آنان را دوست دارم.

مدیرعامل شرکت توسعه نیروی انسانی و هم چنین توسعه درآمد کارکنان را یکی از اهداف خود دانست و گفت تا زمانی که من در شرکت هستم توسعه از لحاظ درآمد و نیروی انسانی صورت خواهد گرفت و پرسنل شرکت نباید جز مسائل کاری خود دغدغه های دیگری داشته باشند.

لازم به ذکر است مهندس محمد علی جعفرزاده؛ مدیر واحد فولادسازی نیز در این جلسه ضمن معرفی حاضرین، خلاصه ای از پروژه ها، اقدامات، برنامه ها و عملکرد واحدهای مختلف فولادسازی را بیان نمود.

 


منبع خبر:

آدرس کارخانه : یزد؛ جاده کنار گذر یزد کرمان- نرسیده به پایانه باربری- کیلومتر 24 جاده فولاد- شرکت فولادآلیاژی ایران - کدپستی: 8945151694


تلفن : (035) 37 25 30 90 - 96


فکس : (035) 37 25 46 80


پست الکترونیک : info@iasco.ir

آدرس دفتر تهران : خیابان کریم خان زند،‌خیایان قائم مقام فراهانی، خیابان مشاهیر، پلاک 51، شرکت فولاد آلیاژی ایران - کدپستی: 1589863316


تلفن : (021) 88 32 26 25 - 27


فکس : (021) 88 32 26 28


Sales Dep. : saleoffice@iasco.ir


Purchasing Dep. : purchaseoffice@iasco.ir

آمار بازدیدکنندگان


بیشترین بازدید همزمان :

بازدید امروز : 9

بازدید دیروز : 1,617

کل بازدید : 3,336,352