زبان / Language

مدیرعامل شرکت در مجمع عمومی کارکنان:

بنای کار من براساس همدلی، امید به آینده، برادری و صمیمیت خواهد بود

 

مقدمه خبر :

اولین جلسه عمومی کارکنان با مهندس مرتضی محمدی؛ مدیرعامل شرکت فولاد آلیاژی ایران روز دوشنبه مورخ 18 دی ماه سال جاری در سالن آمفی تئاتر روابط عمومی برگزار شد. 

 

 

حضور قدرشناسانه همکاران در این جلسه که ناشی از حسن توجه مدیریت بر کارکنان می باشد را به فال نیک گرفته و امیدواریم در سایه هدف گزاری و برنامه ریزی مستمر توسط روابط عمومی شرکت، از فرصت های ویژه ای که در اختیار داریم به بهترین نحو ممکن بهره برداری نموده و این محافل وسیله ای باشد برای رسیدن به خردمندی روزافزون و جمع گرایی بیش از پیش به سوی اهداف متعالی سازمان و کارکنان.
در ابتدای جلسه مهندس محمدحسین مزیدی؛ مدیرمنابع انسانی و امور اداری شرکت ضمن خوش آمدگویی به ایراد سخنرانی پیرامون توجه مدیرعامل به نقش و جایگاه والای منابع انسانی در صنعت و پیشبرد اهداف کمی و کیفی شرکت پرداخت.
وی ضمن تشکر از نگاه ویژه مهندس مرتضی محمدی به مسائل نیروی انسانی و پیگیری جهت بازنشسته شدن همکاران مشمول و سایر مسائل خطاب به حاضرین گفت: من از طرف شما کارکنان محترم شرکت این قول را به مدیریت عالی سازمان داده ام که هر وقت پرسنل مورد اعتماد واقع شده و به مسائل و مشکلات آنان با نگاه ویژه پرداخته شده است، آنان نیز با همت و تلاش مضاعف افتخارات بسیاری را برای شرکت به ارمغان آورده اند.
مدیرعامل شرکت فولاد آلیاژی ایران کلام خود را با آیات قرآن، بیان رزومه خود و امید به رسیدن به اهداف عالی سازمان آغاز نمود.
ایشان با بیان اهمیت خدمت به صنعت و اقتصاد در شرایط فعلی گفت: من امروز وقتی حضور بی شمار همکاران را در این جلسه دیدم بسیار خوشحال شدم چرا که این معنی اهمیت به مدیرعامل شرکت تلقی نمی گردد بلکه نشانده اهمیت کارکنان به شرکت فولاد آلیاژی ایران است و این برای من بسی جای افتخار است.
مهندس مرتضی محمدی در این خصوص افزود: اینجا خانه اول ماست چرا که مفیدترین ساعات عمر خود را در این شرکت سپری می کنیم و حیف است خدای نکرده این مدت با روحیه ناامیدی و دل تنگی سپری شود، چرا که روحیه شما بر روی کار شما نیز اثر خواهد گذاشت و انسان باید به کار خود ایمان و اعتقاد داشته باشد و اگر با روحیه مثبت کار کند سبب و منشا خلاقیت، نوآوری و شکوفایی خواهد شد.
وی بنای کار خود را براساس همدلی، امید به آینده، برادری و صمیمیت خواند و گفت: شیوه کار من دستوری نیست، من از جنس خودتان هستم و بر آنم که با استفاده از تجربیات و کمک شما، مسائل شرکت را پیش برده و بر اساس کار گروهی مبنا را بر نظرات کارشناسی منطقی و استدلال هایی که سبب رشد می شود بگذاریم.
مدیرعامل شرکت فولاد آلیاژی ایران این شرکت را یک بنگاه اقتصادی فعال عنوان نمود و افزود: ارزیابی کار براساس عملکرد مورد توجه است و مسائل شخصی و شخصیتی در این جا هیچ اهمیتی ندارد، هرکس از هر قشری برای ما قابل احترام است به شرطی که عملکرد و رویکرد کاری سالمی داشته باشد و بنده نیز با اشخاص، براساس عملکرد آنان رفتار خواهم نمود.
مرتضی محمدی نیروی انسانی را مهم ترین و اصلی ترین سرمایه سازمان خواند و گفت: فنداسیون هر سازمان براساس فکر و کار پرسنل آن سازمان خواهد بود و تلاش ما بر آن است که امکانات و تجهیزات لازم برای بهره برداری هر چه بیشتر را در اختیار کارکنان قرار دهیم تا بتوانیم آنچه شایسته این سازمان است را در پی یک برنامه و با برنامه ریزی جامع و کامل به دست آوریم.
وی رسیدگی به مسائل رفاهی، ورزشی، حقوق و مزایای پرسنل را یکی از اهداف و برنامه های خود برشمرد و افزود: رشد اقتصادی شرکت طبعاً رشد اقتصادی کارکنان و خانواده های آنان را در پی خواهد داشت و من امیدوارم با همت و تلاش شما عزیزان بتوانیم این موضوع را بیش از پیش اجرا نمائیم.
ایشان توسعه را امری غیرقابل اجتناب برای هر سازمان عنوان نمود و اختصاص بودجه و امکانات جهت توسعه بازار، فروش، پروژه های بهبود و ... را جزء اهداف و برنامه خود برشمرد.
مدیرعامل شرکت از حذف و یا واگذاری پروژه هایی که ارزش افزوده برای سازمان نداشته و به نوعی دست و پا گیر بوده اند خبر داد و گفت: ما فعالیت ها و پروژه های دست و پا گیر که فنداسیون و زیرساخت های خود شرکت را مورد خطر قرار دهد حذف یا واگذار خواهیم نمود.
مرتضی محمدی از افزایش تولید و هدف گذاری جهت رسیدن به تولید 600 هزارتن مذاب در سال 97 خبر داد و گفت: قطعاً جهت افزایش تولید، امکانات و تجهیزات را نیز باید افزایش داد، بنابراین در این راستا در مدت باقی مانده تا آخر امسال، برنامه ریزی های لازمه از طرف کمیته های موجود صورت خواهد گرفت تا بتوانیم با حاشیه امن، محکم در جهت رسیدن به این هدف از ابتدای سال قدم برداریم.
وی در همین خصوص افزود: امیدوارم با عزم راسخ، تلاش و همتی که من در تمام شما کارکنان محترم شرکت می بینم بتوانیم به برنامه شرکت رسیده و قله های رفیع را طی مسیر نمائیم.
محمدی در خصوص صادرات افزود: صادرات نیز مانند تولید باید بهینه باشد، عوامل بسیاری در بهینه شدن صادرات اثرگذار است مانند کاهش قیمت تمام شده، کاهش هزینه حمل و مواردی از این قبیل. ان شاء الله یکی از مواردی که در دستور کار داریم این است که بیشترین حمل شرکت از طریق راه آهن صورت گیرد و هم چنین با مدیریت در نحوه تولید، فرصت های از دست رفته را جبران و سهم بازار را افزایش داده و صادرات را بیش از گذشته رونق دهیم و این امکان پذیر نیست مگر با کار گروهی و تلاش و همت تمامی همکاران در جای جای شرکت.
مدیرعامل شرکت در پایان از ثبت رکورد دریافت 2000 تن آهن اسفنجی در روز گذشته خبر داد و گفت: دانش فنی، منابع و امکانات لازم جهت پیشبرد اهداف شرکت وجود دارد و ما نیاز سنجی های لازمه را نیز جهت هدف سال 97 بررسی و با حاشیه امن به یاری خداوند متعال در این راستا قدم خواهیم گذاشت و دوست دارم همت و عزم جدی از جانب همه وجود داشته باشد و با یک کار گروهی و با درک شرایط موجود، شرکتمان را جهت رسیدن به اهداف و برنامه های استراتژیک خود یاری نمائیم. ان شاا...

 

منبع خبر:

آدرس کارخانه : یزد؛ جاده کنار گذر یزد کرمان- نرسیده به پایانه باربری- کیلومتر 24 جاده فولاد- شرکت فولادآلیاژی ایران - کدپستی: 8945151694


تلفن : (035) 37 25 30 90 - 96


فکس : (035) 37 25 46 80


پست الکترونیک : info@iasco.ir

آدرس دفتر تهران : خیابان کریم خان زند،‌خیایان قائم مقام فراهانی، خیابان مشاهیر، پلاک 51، شرکت فولاد آلیاژی ایران - کدپستی: 1589863316


تلفن : (021) 88 32 26 25 - 27


فکس : (021) 88 32 26 28


Sales Dep. : saleoffice@iasco.ir


Purchasing Dep. : purchaseoffice@iasco.ir

آمار بازدیدکنندگان


بیشترین بازدید همزمان :

بازدید امروز : 754

بازدید دیروز : 1,711

کل بازدید : 3,335,480