زبان / Language

اعلام حمایت بانک توسعه صادرات از طرح یزد یک

 

مقدمه خبر :

دي ماه 1391 - با اعلام حمایت بانک توسعه صادرات از طرح یزد یک: یخ زمستان شکست  

 

 

چهارشنبه مورخ20/10/91، شرکت فولاد آلیاژی ایران میزبان مدیرعامل، اعضای هیئت مدیره و تنی چند از اعضای بانک توسعه صادرات بود. در این جلسه که به منظور گسترش تعاملات و رفع مشكلات طرح های توسعه شرکت فولاد آلیاژی ایران صورت گرفت، ابتدا مهندس قمیشی به تشریح توانمندی ها و دستاوردهای این شرکت در دو عرصه ی تولید و توسعه پرداخت.

وی ضمن اشاره به افزایش صد در صدی تولید نسبت به ظزفیت اسمی اولیه، رویکرد سرمایه گذاری در صنایع بالا دستی را در راستای اهداف تعالی شرکت ذکر نمود که از آن جمله می توان به خرید 25درصد از سهام شرکت غدیر ایرانیان و نیز استفاده 80درصدی از DRIبه جای آهن قراضه در کوره های فولادسازی اشاره کرد که از مزایای رقابتی شرکت فولاد آلیاژی ایران هم از نظر کیفی و هم از لحاظ قیمت مواد اولیه و بالتبع، محصول نهایی به حساب می آید.

مدیر عامل شرکت فولاد آلیاژی ایران دستیابی به بیشترین سود دهی سالانه در طي سالهاي اخير و همچنین کسب سهم مناسبی از بازار کشورهای صنعتی اروپا از جمله آلمان، ترکیه، لهستان، بلژیک و ایتالیا را ناشی از مطالعه ی دقیق بازار داخل و خارج کشور دانست که چشم انداز روشنی را فراروی شرکت قرار داده است.

ایشان طرح های توسعه را ضامن بقای سازمان برای خدمت به صنایع کشور و همچنین جایگاه شاخص این شرکت در عرصه ی داخل و خارج را ضامن سرمایه گذاری ارزشمند برای انجام این رسالت ملی دانست و ضمن قدردانی از مدیران بانک توسعه صادرات به سبب حمایت از طرح های توسعه ی کوثر، زیر ساخت های طرح یزد یک را آماده ی برای سرمایه گذاری و اجرای قرارداد دانست.

مهندس قمیشی حمایت بانک توسعه صادرات را مایه ی مباهات و امنیت شرکت فولاد آلیاژی ایران نزد شرکت ها و همکاران خارجی آنهم در شرایط اقتصادی فعلی دانست و رضایتمندی و سپاس مدیریت سازمان از حمایت های صورت گرفته را اعلام نمود.

در ادامه ی این جلسه فلاح فر مدیر امور اعتبارات بانک توسعه صادرات به ارائه آخرین وضعیت اعتبارات تخصيصي به شرکت فولاد آلیاژی ایران پرداخت و عملکرد شرکت در تعامل با بانک و انجام تعهدات در اجرای طرح های توسعه و تعهدات مالی را مثبت و مطابق با قراردادهای منعقده ارزیابی نمود که این مهم، اعتماد به انجام طرح یزد یک را با توجه به قابلیت های شرکت فولاد آلیاژی ایران و اعتبار شرکت های خارجی همکار به دنبال دارد.

مدیر عامل و عضو هیئت مدیره بانک توسعه صادرات نیز ضمن بر شمردن شرایط و قواعد تعامل و حمایت از طرح های توسعه ای شرکت، آمادگی این بانک را برای نقل و انتقال همه نوع وجوه ارزي مورد استفاده فولاد آلیاژی ایران اعلام نمود.

منبع خبر:

آدرس کارخانه : یزد؛ جاده کنار گذر یزد کرمان- نرسیده به پایانه باربری- کیلومتر 24 جاده فولاد- شرکت فولادآلیاژی ایران - کدپستی: 8945151694


تلفن : (035) 37 25 30 90 - 96


فکس : (035) 37 25 46 80


پست الکترونیک : info@iasco.ir

آدرس دفتر تهران : خیابان کریم خان زند،‌خیایان قائم مقام فراهانی، خیابان مشاهیر، پلاک 51، شرکت فولاد آلیاژی ایران - کدپستی: 1589863316


تلفن : (021) 88 32 26 25 - 27


فکس : (021) 88 32 26 28


Sales Dep. : saleoffice@iasco.ir


Purchasing Dep. : purchaseoffice@iasco.ir

آمار بازدیدکنندگان


بیشترین بازدید همزمان :

بازدید امروز : 1,573

بازدید دیروز : 2,080

کل بازدید : 3,354,352