زبان / Language

شرکت فولاد آلیاژی ایران نشان ملی مشتری مداری را دریافت کرد

شرکت فولاد آلیاژی ایران نشان ملی مشتری مداری را دریافت کرد

 

مقدمه خبر :

در دومین همایش ملی برندهای برتر کشور که در روز یک شنبه مورخ ۱۹ آذرماه ۹۶ در محل کتابخانه ملی نهاد ریاست جمهوری برگزار شد، شرکت فولاد آلیازی ایران موفق به دریافت تندیس ملی مشتری مداری از منظر مشتریان و از جامعه آماری 30 هزار نفری گردید. 

 

 

امروزه کیفیت محصولات و خدمات، برگرفته از میزان برآورده شدن نیازها و انتظارات مشتریان می باشد. به عبارت دیگر رضایت مشتری هنگامی اتفاق می افتد که مجموع مشخصه های محصول حداقل انحراف را از نیاز مشتری داشته باشد. 
از این رو جهت بهبود کیفیت و افزایش قدرت رقابت  باید نیازهای کلیدی و موثر در افزایش رضایت مشتریان را شناسایی نموده و با توجه به میزان اهمیت، آنها را در محصول لحاظ نمود. 
شرکت فولاد آلیاژی ایران نیز با درک این موضوع و با بهینه سازی شاخصه هایی مانند در دسترس بودن، ایجاد ارتباط نزدیک با مشتریان، حفظ و ارتقاء کیفیت، پاسخگویی به ادعاها و خدمات پس از فروش مشتریان  و... گام های مناسبی را در جهت ایفای هرچه بهتر خواسته های مشتریان برداشته است.
در راستای تحقق بند30 برنامه ششم توسعه و سیاست های ابلاغی دولت تدبیر و امید، شرکت فولاد آلیاژی ایران به نمایندگی جناب آقای مهندس طاهرنژاد؛ رییس هیئت مدیره، از سوی همایش ملی برندهای برتر با بالاترین امتیاز، شایسته تقدیر و کسب نشان ملی مشتری مداری کشور شد که به نیابت از ایشان، مدیر امور بازاریابی و فروش و همچنین مدیر روابط عمومی شرکت، این تندیس را دریافت نمودند. 
اعطای این تندیس توسط کارگروهی متشکل از کارشناسان خبره وزارت صنعت، معدن و تجارت، مجلس شورای اسلامی جمهوری اسلامی ایران و وزارت ارتباطات و فناوری ارتباطات، با پایش معیارهای ملی نظیر نوع محصول و خدمات، انطباق آن با شعار اقتصاد مقاومتی، رضایت مصرف کنندگان از نرخ ها، پاسخگویی مدقن به مشتریان، اطلاع رسانی شایسته و بایسته در فضای مجازی و تبلیغات محیطی، قدرت چانه زنی دریافت کنندگان محصولات و خدمات، رعایت برنامه های منظم کاری در طول سال و... صورت گرفت و 40 شرکت صنعتی و خدماتی در حوزه های مختلف موفق به دریافت تندیس گردیدند. 

 

 

منبع خبر:

آدرس کارخانه : یزد؛ جاده کنار گذر یزد کرمان- نرسیده به پایانه باربری- کیلومتر 24 جاده فولاد- شرکت فولادآلیاژی ایران - کدپستی: 8945151694


تلفن : (035) 37 25 30 90 - 96


فکس : (035) 37 25 46 80


پست الکترونیک : info@iasco.ir

آدرس دفتر تهران : خیابان کریم خان زند،‌خیایان قائم مقام فراهانی، خیابان مشاهیر، پلاک 51، شرکت فولاد آلیاژی ایران - کدپستی: 1589863316


تلفن : (021) 88 32 26 25 - 27


فکس : (021) 88 32 26 28


Sales Dep. : saleoffice@iasco.ir


Purchasing Dep. : purchaseoffice@iasco.ir

آمار بازدیدکنندگان


بیشترین بازدید همزمان :

بازدید امروز : 143

بازدید دیروز : 1,617

کل بازدید : 3,336,486