زبان / Language

حضور پررنگ شرکت فولاد آلیاژی ایران در سومین نمایشگاه صنعت و معدن استان یزد

حضور پررنگ شرکت فولاد آلیاژی ایران در سومین نمایشگاه صنعت و معدن استان یزد

 

مقدمه خبر :

سومین نمایشگاه صنعـت و معدن استان یزد از تاریخ هفتم لغایت دهم آذرماه در محل دائمی نمایشگاه های استان برگزار گردید. 

 

 

این نمایشگاه با هدف ارائه قابلیت‌ها و توانمندی‌ها و سوق دادن شرکت‌ها به سمت بازارهای گسترده‌تر در حوزه فعالیت خود برای دومین دوره در استان صنعتی یزد برگزار شد.
در این نمایشگاه انواع ماشین آلات و مواد اولیه صنعتی، مواد مصرفی کارگاه های صنعتی، جرثقیل و لیفتراک و بالابر، تجهیزات جوش و برش، صنایع فولاد و متالوژی و ریخته گری، معادن روباز و زیرزمینی، صنایع معدنی و تمامی صنایع وابسته در معرض نمایش قرار گرفت.
همچنین ارائه تجهیزات معدنی و استخراج، ماشین آلات راهسازی، ماشین آلات سنگین و عمرانی، اتوماسیون صنعتی و ابزار دقیق، ابـــزارآلات گوشه ای از اقدامـــات این نمایشگاه بود.
واحد ارزیابی تأمین کنندگان شرکت جهت حضور پررنگ در نمایشگاه صنعت و معدن استان، اقــدام بـه چاپ بروشوری بــا عنوان حوزه های مورد نیاز جهت همکاری با فولاد آلیاژی ایران نموده و یک نسخه از این بروشورها را به تأمین کنندگانی که به غرفه مراجعه می نمودند تحویل می داد. 
در این نمایشگاه با کمک مرکز ISPX اقدام به برگزاری کارگاه آموزشی «فرآیند ارزیابی تأمین کنندگان شرکت فولاد آلیاژی ایران» گردید و تأمین کنندگانی که تمایل به حضور در وندور لیست شرکت را داشته ولی از نحوه ورود بی اطلاع بودند مخاطبین این کارگاه آموزشی دوساعته بودند. 
در این کارگاه درباره نحوه مراجعه به سایت شرکت، فرم های ارزیابی صلاحیت مرتبط با هر حوزه، نحوه تکمیل پرسشنامه ها و آشنایی با سیکل کلی فرآیند ارزیابی بحث و تبادل نظر انجام شد.
ضمناً در این نمایشگاه جلسه  B2B  با حضور مدیر امورخرید در پاویون مرکز مبادلات پیمانکاری فرعی ایران برگزار که با استقبال خوبی از جانب تأمین کنندگان روبرو گردید.
نمایشگاه صنعت استان یزد فرصتی را حاصل نمود تا با تامین کنندگان فعلی فولاد مذاکره و به ابهامات و سؤالات احتمالی آن ها پاسخ داده شود. همچنین بیش از 10 تامین کننده جدید که توانائی ورود به وندور لیست فولاد آلیاژی را داشتند شناسائی و دعوت به همکاری شد. 
لازم به ذکر است ISPX (مرکز مبادلات پیمانکاری فرعی ایران) در سال 1395 با اهداف توسعه بازار و توانمندسازی واحدهای صنعتی و صنفی حوزه پیمانکاری فرعی، با کارگزاری سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران به نمایندگی از وزارت صنعت، معدن و تجارت و با حمایت‌ سازمان توسعه صنعتی ملل متحد (یونیدو) ایجاد شده است.

 

منبع خبر:

آدرس کارخانه : یزد؛ جاده کنار گذر یزد کرمان- نرسیده به پایانه باربری- کیلومتر 24 جاده فولاد- شرکت فولادآلیاژی ایران - کدپستی: 8945151694


تلفن : (035) 37 25 30 90 - 96


فکس : (035) 37 25 46 80


پست الکترونیک : info@iasco.ir

آدرس دفتر تهران : خیابان کریم خان زند،‌خیایان قائم مقام فراهانی، خیابان مشاهیر، پلاک 51، شرکت فولاد آلیاژی ایران - کدپستی: 1589863316


تلفن : (021) 88 32 26 25 - 27


فکس : (021) 88 32 26 28


Sales Dep. : saleoffice@iasco.ir


Purchasing Dep. : purchaseoffice@iasco.ir

آمار بازدیدکنندگان


بیشترین بازدید همزمان :

بازدید امروز : 1,504

بازدید دیروز : 1,296

کل بازدید : 3,352,203