زبان / Language

نشست نمایندگان شرکت فولاد آلیاژی ایران با معاون فرماندار شهرستان سرپل ذهاب

نشست نمایندگان شرکت فولاد آلیاژی ایران با معاون فرماندار شهرستان سرپل ذهاب

 

مقدمه خبر :

به دنبال حادثه دلخراش و تکان دهنده زلزله در شهرستان سرپل ذهاب که موجب جان باختن و زخمی شدن تنی چند از هم وطنان عزیزکردمان گردید، محمود غدیری؛ جانشین مدیرعامل و مدیر ارشد بهره برداری، مسعود شیرغلامی؛ رئیس مواد اولیه، حمیدرضا دهقان؛ مدیر روابط عمومی شرکت و سیدهاشم حسینی از واحد حراست با مهندس عزیز کرمی؛ معاون فرماندار شهرستان سرپل ذهاب در محل دفتر فرمانداری این شهرستان به دیدار و گفتگو نشستند. 

 

 

این نشست با هدف همدردی و مشارکت شرکت فولاد آلیاژی ایران در راستای کمک و خدمات رسانی به زلزله زدگان این شهرستان برگزار گردید.
در ابتدا عزیز کرمی ضمن تشکر از همت و تلاش این شرکت در راستای کمک رسانی به مردم شهرستان سرپل ذهاب گفت: زلزله شامگاه یک شنبه مورخ 21 آبان ماه چهره شهر را تغییر داد به طوری که بخشی از سازه های این شهرستان به طور کامل از بین رفت.
وی ضمن بیان آمار تلفات جانی و مالی در این شهرستان و روستاهای اطراف، مساعدت همگانی در جهت رفع مشکلات مردم قهرمان و رنج دیده شهرستان سرپل ذهاب را خواستار شد.
در ادامه این نشست مهندس محمود غدیری ضمن تسلیت این مصیبت به تمامی مردم شریف ایران علی الخصوص مردم قهرمان کرمانشاه از خداوند برای درگذشتگان غفران الهی و برای بازماندگان صبر و مسئلت را آرزو نمود.
مدیر ارشد بهره برداری شرکت از آمادگی کامل شرکت فولاد آلیاژی جهت خدمات رسانی به مردم رنج دیده این شهرستان خبر داد و گفت: این شرکت در کنار زلزله زدگان باقی خواهد ماند و در این راستا از هیچ کوشش و مساعدتی دریغ نخواهد ورزید.
غدیری ضمن اشاره به خسارت های زیاد و از بیــن رفتــن ساختمان های اداری، مسکونی، تجاری و ... در این شهرستان گفت: از بین رفتن خانه های هم وطنان عزیزمان و بی خانمان شدن آنان در شب های پر از سوز و سرمای زمستان سبب شده آنان شب های بسیار سختی را پشت سر گذارند که این موضوع برای همگان جای تاسف بسیار داشته و در همین راستا شرکت فولاد آلیاژی ایران جهت بازسازی مجدد خانه های این عزیزان، آمادگی خود جهت ارائه میلگرد با قیمت تمام شده کارخانه برای کل این شهرستان و روستاهای اطراف را اعلام می نماید.
وی هم چنین در این خصوص افزود: این شرکت نیز می تواند در راستای کوتاه نمودن دست دلالان و واسطه گران، از طریق ایجاد دپو، ضایعات و قراضه های آهنی هموطنان را با قیمت بسیار مناسب خریداری نموده تا خدای ناکرده حقی از مردم رنج دیده این شهرستان ضایع نگردد.
در پایان مقرر گردید مذاکرات فی مابین، توسط معاون فرماندار سرپل ذهاب در جلسه کمیته بحران بازسازی عنوان و نتیجه متعاقباً  اعلام گردد.

منبع خبر:

آدرس کارخانه : یزد؛ جاده کنار گذر یزد کرمان- نرسیده به پایانه باربری- کیلومتر 24 جاده فولاد- شرکت فولادآلیاژی ایران - کدپستی: 8945151694


تلفن : (035) 37 25 30 90 - 96


فکس : (035) 37 25 46 80


پست الکترونیک : info@iasco.ir

آدرس دفتر تهران : خیابان کریم خان زند،‌خیایان قائم مقام فراهانی، خیابان مشاهیر، پلاک 51، شرکت فولاد آلیاژی ایران - کدپستی: 1589863316


تلفن : (021) 88 32 26 25 - 27


فکس : (021) 88 32 26 28


Sales Dep. : saleoffice@iasco.ir


Purchasing Dep. : purchaseoffice@iasco.ir

آمار بازدیدکنندگان


بیشترین بازدید همزمان :

بازدید امروز : 1,092

بازدید دیروز : 1,296

کل بازدید : 3,351,791