زبان / Language

در دیدار چهره به چهره رئیس هیئت مدیره شرکت با پرسنل امور مالی مطرح شد:

همه اتفاقات یک سازمان در واحد مالی منعکس می شود

 

مقدمه خبر :

با توجه به نقش مهم واحد امور مالی در سازمان و رسالت این واحد در اعمال مدیریت صحیح در پروسه مالی شرکت، مهندس یداله طاهرنژاد؛ رئیس هیئت مدیره و سرپرست شرکت در نشستی کاملاً صمیمی با کارکنان تلاشگر این واحد در 16 مهرماه سال جاری به بررسی مشکلات، نظرات و راهکارهای موجود پرداختند. 

 

 

 

 

در ابتدا مهندس طاهرنژاد شفاف سازی در اطلاعات امور مالی سازمان را یکی از اصول صحیح در تصمیم گیری صحیح در سازمان دانست و گفت: صحت اطلاعات، کامل بودن اطلاعات و به جا بودن آن(به موقع بودن) نوعی شفافیت مالی به حساب می آید و جزء ویژگی های لاینفک در استراتژی های شرکت محسوب می گردد.
رئیس هیئت مدیره شرکت صلاحیت و تخصص حرفه ای را از ویژگی کارکنان امور مالی خواند و گفت: پرسنل این واحد ضمن آگاهی کلی در زمینه های متنوع امور مالی و دانش مدیریت، در یک یا چند زمینه مشخص مالی نیز باید دارای تخصص باشند.
وی نظارت و کنترل به منظور حفظ و نگهداری اموال و دارائی های شرکت را جزء وظایف این واحد خواند و گفت: کارکنان امور مالی باید بایست توانمندی مدیریتی لازم را در تبدیل به احسن نمودن منابع و امکانات موجود در جهت کاهش هزینه و استفاده مطلوب از امکانات و اموال شرکت را دارا و نسبت به افزایش نقدینگی سازمان حساسیت داشته باشند.
مهندس یداله طاهرنژاد از کارکنان امور مالی سازمان خواست انظباط مالی را به عنوان یک رسالت مهم و اساسی در سازمان به نحو احسن انجام دهند.
وی در این خصوص افزود: باید مصرف بهینه به عنوان الگو در تمام سازمان فرهنگ سازی شود. کارکنان این سازمان باید درست مصرف کردن و استفاده بهتر از تمام امکانات این سازمان را رعایت نموده و این میسر نخواهد شد مگر با نظارت و حساسیت ویژه واحد مالی بر تمام واحدهای سازمان.
سرپرست شرکت ارائه گزارش های مالی درست و انعکاس واقعیت های مالی درون سازمان به هیئت مدیره و مدیرعامل را بعنوان دیگر وظایف امور مالی سازمان خواند و گفت: این واحد می تواند با ارائه گزارشات درست مالی و اعمال کنترل های لازم، نقش آلارم در جهت اخذ تصمیمات مؤثر، به موقع و بهینه برای مدیران ارشد سازمان باشد.
رئیس هیئت مدیره سازمان در خاتمه صحبت های خود ضمن آرزوی موفقیت بــرای سرپرست امــور مالی شرکت؛ مجید خــادم صفدرخانی، از زحمــات شایسته علی چال اشتری تشکر نمود و گفت: ان شاا... در فرصت مناسب از ایشان دعوت و به صورت شایسته از اقدامات ارزنده ایشان در طول خدمت سپاسگزاری خواهد شد.
در ادامه جلسه مجید خادم صفدرخانی پتانسیل پرسنل امور مالی سازمان را پتانسیل بالایی دانست و گفت: تمام تلاش من و همکارانم این است که بتوانیم به نحو احسن وظایف و رسالت های خود را انجام دهیم.
مدیر امور مالی شرکت تدوین آئین نامه ی دستورالعمل های مالی و رعایت اصول و قوانین سازمان، اعمال کنترل های لازم و اخذ تصمیمات جدید را از جمله اقدامات این واحد در جهت رسیدن به هدف خود معرفی کرد و گفت: امیدواریم با اعمال این موارد بتوانیم جوابگویی خوبی به هیئت مدیره، سهامداران و کارکنان شرکت داشته باشیم.
در پایان جلسه نیز دکتر حسین بجنوردی مباحث حسابرسی را مباحث متغیری خواند و گفت: امید است با نظارت بیشتر بر اجرایی نمودن روش های متداول حسابداری و اجرای دستورالعمل ها و هم چنین همکاری تمام واحدهای سازمان بتوانیم رسالت خطیر خود را بیش از گذشته محقق نماییم.

منبع خبر:

آدرس کارخانه : یزد؛ جاده کنار گذر یزد کرمان- نرسیده به پایانه باربری- کیلومتر 24 جاده فولاد- شرکت فولادآلیاژی ایران - کدپستی: 8945151694


تلفن : (035) 37 25 30 90 - 96


فکس : (035) 37 25 46 80


پست الکترونیک : info@iasco.ir

آدرس دفتر تهران : خیابان کریم خان زند،‌خیایان قائم مقام فراهانی، خیابان مشاهیر، پلاک 51، شرکت فولاد آلیاژی ایران - کدپستی: 1589863316


تلفن : (021) 88 32 26 25 - 27


فکس : (021) 88 32 26 28


Sales Dep. : saleoffice@iasco.ir


Purchasing Dep. : purchaseoffice@iasco.ir

آمار بازدیدکنندگان


بیشترین بازدید همزمان :

بازدید امروز : 1,076

بازدید دیروز : 1,711

کل بازدید : 3,335,802