زبان / Language

وب سایت شرکت هویت شرکت

وب سایت شرکت هویت شرکت

 

مقدمه خبر :

در دنیای امروز با توجه به اینکه روند تبادل الکترونیکی اطلاعات در پیش روی تمامی جوامع قرار گرفته است از اینرو وب سایت فضای جدیدی را بوجود آورده که به راحتی می تواند خدمات و پاسخگوئی و یا امکانات دیگری را در اختیار کاربران و یا مشتریان قرار دهد. به همین بهانه به سراغ مسئول وب سایت شرکت؛ خانم محبوبه کمال الدینی رفتیم و با ایشان به گفتگو نشستیم که با هم می خوانیم.  

 

 

مسئول وب سایت شرکت با بیان اهمیت جایگاه وب سایت در جهان امروز گفت: روابط عمومی به عنوان قلب تپنده سازمانها و نهادها  عمل می کند و به عنوان چشم بینای ادارات مطرح است و واضح است که پویایی روابط عمومی موجب رشد و بالندگی سازمان خواهد شد، در این راستا این واحد روزانه اخبار، اطلاعات و رویدادهای شرکت را بر روی وب سایت گذاشته و در این امر به صورت مستمر پافشاری دارد.
وی فعـال شدن شدن سیستم تیکت گذاری و پشتیبانی، افزودن پنل ایتالیایی بــه پنل های فارسی و انگلیسی، بروز رسانی تمامی اطلاعات وب سایت شرکت، بالا بردن بحث امنیت سایت، آپلود خبرنامه در سایت و... را از جمله مواردی خواند که روابط عمومی در سال جاری در جهت وب سایت شرکت انجام داده است و هم اکنون در نتیجه این اقدامات در گوگل  با جستجوی عبـارت Alloy Steel Manufacturing Company در بین 000/390/3 مورد در رنکینگ اول، وب سایت شرکت فـولاد آلیاژی ایــران نمـایش داده می شود که  نسبت به سال گذشته رشد قابل ملاحظه ای داشته است. 
مسئول وب سایت شرکت در این خصوص افزود: وب سایت شرکت فولاد آلیاژی ایران به صورت میانگین روزانه 1100 نفر بازدید کننده دارد که به عنوان مثال این تعداد در مرداد ماه به رقم 437,304 نفر رسید. و هم اکنون در سایت معتبر ALEXA در رنکینگ جهانی رتبه 890,355 و در رنکینگ ایران رتبه 22,741 را از آن خود نموده است. و این در حالی است که در دو هفته گذشته رتبه ما در جهان بالای 1100000بوده است.
وی در خصوص پنل ایتالیایی گفت: همزمان با راه اندازی دفتر شرکت در ایتالیا و نیاز به معرفی سابقه و محصولات مجموعه فولاد آلیاژی ایران، سایت شرکت با ایجاد زبانه ایتالیایی به روز رسانی گردید. در این زبانه علاوه بر تشریح امکانات و تجهیزات شرکت، محصولات تولیدی و کاربرد آن ها، صنایع مصرف کننده، آیین نامه های خرید و... معرفی گردیده است.
کمال الدینی همچنین همکاران محترم واحد MIS را به عنوان پشتیبان داخلی وب سایت عنوان نمود و گفت: این واحد اقدام به طراحی و راه اندازی سیستم های ارتباط با مشتریان، قیمت گذاری محصولات صنعتی و وصل این سیستم ها بــه سایت شــرکت نموده اند که ارتباط مشتریان و تامین کنندگان با شرکت را تسهیل نموده است.
وی در پایان گفت: واحد روابط عمومی در برنامه سال جاری با همکاری شرکت دیبا در حال تغییر و به روز رسانی محتوا، گرافیک و نقشه سایت می باشد تا در جهان ارتباطات امروز بهترین بهره برداری از سایت شرکت صورت پذیرد.

منبع خبر:

آدرس کارخانه : یزد؛ جاده کنار گذر یزد کرمان- نرسیده به پایانه باربری- کیلومتر 24 جاده فولاد- شرکت فولادآلیاژی ایران - کدپستی: 8945151694


تلفن : (035) 37 25 30 90 - 96


فکس : (035) 37 25 46 80


پست الکترونیک : info@iasco.ir

آدرس دفتر تهران : خیابان کریم خان زند،‌خیایان قائم مقام فراهانی، خیابان مشاهیر، پلاک 51، شرکت فولاد آلیاژی ایران - کدپستی: 1589863316


تلفن : (021) 88 32 26 25 - 27


فکس : (021) 88 32 26 28


Sales Dep. : saleoffice@iasco.ir


Purchasing Dep. : purchaseoffice@iasco.ir

آمار بازدیدکنندگان


بیشترین بازدید همزمان :

بازدید امروز : 1,572

بازدید دیروز : 1,711

کل بازدید : 3,336,298