زبان / Language

برگزاری اولین نشست نمایندگان خبر کانال تلگرام رسمی شرکت فولادآلیاژی ایران

برگزاری اولین نشست نمایندگان خبر کانال تلگرام رسمی شرکت فولادآلیاژی ایران

 

مقدمه خبر :

بنام خالق اندیشه «ن و القلم و ما یسطرون» درعصر ارتباطات قرارداریم و گریزی نیست که همپای جهانیان از امکانات روز در جهت نیل به اهداف عالی انسانی استفاده کنیم. تلگرام از جمله ابزاری است که با توجه به همگانی شدن گوشی های هوشمند و اینترنت، وسیله ای تمام وقت جهت انتقال سریع پیام و اطلاعات در زمانی کوتاه و بردی جهانی شده است. البته تلگرام هم نقطه ضعف هایی هم دارد که صحت و اعتبار اطلاعات ارسالی زیاد قابل اعتماد نیست و سازماندهی آنها قابل تأمل است.  

 

 

اوایل اردیبهشت ماه 95 بود که پیشنهاد راه اندازی کانال تلگرامی با عنوان «ارتباط با مدیر عامل شرکت فولاد آلیاژی ایران» مورد موافقت مدیرعامل واقع شد.
این کانال با رعایت چهار اصل سلامت، صداقت، صراحت و صمیمیت در امور و با توجه به نیاز ارتباط دوسویه بین کلیه همکاران و شرکت همواره مدافع ارتباطات بی واسطه شرکت بوده است و همچنین نقد عالمانه و منصفانه یکدیگر را گامی مفید در راستای کاهش خطاها، کجی ها و سلامت شرکت می داند.
بر این اساس کانال«تلگرام ارتباط با مدیر عامل فولاد آلیاژی ایران» که بعداً به «کانال رسمی شرکت فولاد آلیاژی ایران» تغییر نام داد، تشکیل شد و با فراز و نشیبهای زیادی که تاکنون پیموده است هم اکنون حدود1200 مخاطب از همکاران شرکت عضو دارد.
اعضای این کانال هرکدام توقعات و خواسته های بجایی درحد خود دارند و با توجه به اینکه مدیریت این امر خطیر از عهده یک نفرخارج و مسئولیتی بس سنگین بود، با نظر مدیر عامل و به همت واحد روابط عمومی شرکت و در راستای اصلاح ساختار و تقویت شبکه ارتباطی و افزایش سطح اثر بخشی کانال رسمی شرکت فولاد آلیاژی ایران، نمایندگان خبر کانال از طرف مدیران واحدها به روابط عمومی معرفی گردیدند. 
به همین منظور و در راستای توسعه و تعمیم ارتباطات  درون سازمانی و اصلاح ساختارکانال ارتباط تلگرامی شرکت، اولین نشست با حضور مدیرعامل شرکت، سرپرست واحد روابط عمومی و نمایندگان خبر کانال تلگرام روز سه شنبه مورخ 31 مرداد سال جاری در سالن کنفرانس مدیریت شرکت برگزار گردید. 
در این جلسه مهندس محمد ابراهیم قدیریان؛ مدیر عامل شرکت هدف از راه اندازی کانال تلگرامی شرکت را برقراری ارتباط دو سویه بین کارکنان و مدیریت سازمان در جهت تسهیل برای رفع چالش های سازمان عنوان نمود.
مدیر عامل شرکت ضمن تشکر از اهتمام واحدها و رابطین محترم، تلاش برای ایجاد فضای ارتباطی شفاف و مستقیم سازمان و همکاران را از همه دست اندرکاران خواستار شد.
وی همچنین نقد همراه با معرفت و سازوکار را لازمه اصلاح و پیشرفت امور خواند و آن را از جمله مهمترین استراتژی های این کانال عنوان نمود.
سرپرست واحد روابط عمومی شرکت نیز در این رابطه گفت: روابط عمومی موظف است تنها از طریق رابطین  واحدها نسبت به نشر اخبار و اطلاعات ارائه شده توسط آن ها در کانال اقدام کند و همچنین پیام های ارسال شده به روابط عمومی باید طبق دستورالعمل های کانال مدیریت گردد.
ابراهیم کاوه با توجه به لزوم هدایت گری موثر و پاسخگویی رسمی به موضوعات مطروحه توسط روابط عمومی گفت: درج مطالب می بایست حتماً با ذکر منبع موثق و تأیید مسئولین امر صورت پذیرد تا موجبات اعتمادسازی کانال نزد کارکنان به عنوان منبع اصلی اخبار صحیح و مفید حال کارکنان و سازمان فراهم گردد.
در ادامه نمایندگان خبر تلگرام شرکت ضمن ارائه نقطه نظرات پیشنهادی خود در جهت ارتقاء کانال، دستورالعمل ها و راهکارهای افزایش تعاملات و هم اندیشی را بررسی نمودند.

 

منبع خبر:

آدرس کارخانه : یزد؛ جاده کنار گذر یزد کرمان- نرسیده به پایانه باربری- کیلومتر 24 جاده فولاد- شرکت فولادآلیاژی ایران - کدپستی: 8945151694


تلفن : (035) 37 25 30 90 - 96


فکس : (035) 37 25 46 80


پست الکترونیک : info@iasco.ir

آدرس دفتر تهران : خیابان کریم خان زند،‌خیایان قائم مقام فراهانی، خیابان مشاهیر، پلاک 51، شرکت فولاد آلیاژی ایران - کدپستی: 1589863316


تلفن : (021) 88 32 26 25 - 27


فکس : (021) 88 32 26 28


Sales Dep. : saleoffice@iasco.ir


Purchasing Dep. : purchaseoffice@iasco.ir

آمار بازدیدکنندگان


بیشترین بازدید همزمان :

بازدید امروز : 1,581

بازدید دیروز : 1,711

کل بازدید : 3,336,307