زبان / Language

برگزاری سمینار تکنیک های افزایش انگیزه و خوشحالی در شرکت

برگزاری سمینار تکنیک های افزایش انگیزه و خوشحالی در شرکت

 

مقدمه خبر :

واحد آموزش و توسعه منابع انسانی شرکت در راستای ایجاد فرهنگ شادابی و نشاط و هم چنین توسعه سلامت در بین خانواده بزرگ فولاد آلیاژی ایران اقدام به برگزاری دوره آموزشی افزایش انگیزه و خوشحالی در تاریخ 14 و 15 مرداد ماه با سخنرانی آقای بابک بهمن خواه؛ کارشناس مهارت های زندگی در شبکه پنج و سلامت و هم چنین نویسنده کتاب برندسازی شخصیت نمود. 

 

 

پریوش باستانی؛ رئیس آموزش شرکت ضمن تشکر از اطمینان و همراهی همکاران از این سمینار(بالغ بر 500 نفر) اهم سرفصلهای مطرح شده در این دو روز آموزشی را موضوعاتی چون جدیدترین تکنیک های افزایش انگیزه و خوشحالی، انرژی و بالا بردن راندمان کاری، نابودسازی افکار منفی، افزایش جذابیت، کاهش استرس و هدفگذاری عنوان نمود.
بابک بهمن خواه مشارکت کارکنان در این همایش را بسیار مناسب و خوب عنوان نمود و گفت: از مزیت های شرکت فولاد آلیاژی ایران نسبت به سایر شرکت هایی که من در آنجا این سمینار را برگزار کرده ام این است که پرسنل این شرکت با همدیگر یکدل، یکرنگ و نسبت به شرکتشان وفادارتر هستند.
وی در ادامه در این خصوص افزود: شرکت فولاد آلیاژی خوشبختانه با توجه به صحبتهای همکاران حاضر در سمینار توانسته است رضایت کارکنان را تا حد مطلوبی بدست بیاورد و این موفقیت چیز کمی نیست و فوق العادده باارزش است.
سخنران سمینار تکنیک های افزایش انگیزه و خوشحالی از کارکنان شرکت خواست تا قدر رویاهایشان را بدانند و شکرگزارتر باشند چرا که مهم ترین راز خوشبختی شکرگزاری است و هر روز و هر شب شکرگزار باشند و کلمه خدا شکرت همیشه ورد زبانشان باشد چرا که هر چه تمـرکز بــر روی مثبت ها بیشتر شــود، حال خود  و  شرکتشان بسیار بسیار خوب خواهد شد.
وی افزود شهر یزد شهر قنات، قنوت و قناعت است و من می خواهم یکی خصوصیت دیگر نیز به آن اضافه کنم و آن قدرشناسی است و این ویژگی در یزدی ها قابل ستایش است.

منبع خبر:

آدرس کارخانه : یزد؛ جاده کنار گذر یزد کرمان- نرسیده به پایانه باربری- کیلومتر 24 جاده فولاد- شرکت فولادآلیاژی ایران - کدپستی: 8945151694


تلفن : (035) 37 25 30 90 - 96


فکس : (035) 37 25 46 80


پست الکترونیک : info@iasco.ir

آدرس دفتر تهران : خیابان کریم خان زند،‌خیایان قائم مقام فراهانی، خیابان مشاهیر، پلاک 51، شرکت فولاد آلیاژی ایران - کدپستی: 1589863316


تلفن : (021) 88 32 26 25 - 27


فکس : (021) 88 32 26 28


Sales Dep. : saleoffice@iasco.ir


Purchasing Dep. : purchaseoffice@iasco.ir

آمار بازدیدکنندگان


بیشترین بازدید همزمان :

بازدید امروز : 665

بازدید دیروز : 1,711

کل بازدید : 3,335,391