روابط عمومی شرکت فولاد آلیاژی ایران هم راستا با مسئولیت های اجتماعی
روابط عمومی شرکت فولاد آلیاژی ایران هم راستا با مسئولیت های اجتماعی
مقدمه خبر :
روابط عمومی شرکت فولاد آلیاژی ایران در کمتر از سه ماه از دریافت تندیس ارتباطات مجددا در مراسم دوازدهمین جشنواره ملی انتشارات روابط عمومی که عصر روز شنبه ۳۱ تیرماه با حضور زهرا سعیدی عضو فراکسیون روابط عمومی و رسانه مجلس شورای اسلامی، سید شهاب سید محسنی رییس انجمن متخصصان روابط عمومی و جمعی از اساتید و پیشکسوتان ارتباطات و روابط عمومی در خانه هنرمندان ایران برگزار شد.
روابط عمومی شرکت فولاد آلیاژی ایران، توانست در این جشنواره نیز از میان 1800 اثر از 150 سازمان و شرکت در 27 شاخه فعالیتی در رشته ویژه نامه (رتبه اول) و در زمینه طراحی و صفحه بندی (رتبه سوم) استانی را کسب نماید.
این جشنواره با هدف آشنایی با اصول و استانداردهای نشر الکترونیک و مکتوب در روابط عمومی و ارائه آثار و تجارب موفق، توسعه و ارتقای سطح توانمندی ها و مهارت های مدیران و کارشناسان روابط عمومی در حوزه فعالیت های انتشارات، انتخاب و معرفی الگوهای برتر در حوزه انتشارات، تبیین نقش تکنولوژی های نوین ارتباطی و آموزشی در فرآیند انتشارات و دستیابی به راهکارهای مناسب برای اعتلاء و ارتقای نشر الکترونیک و مکتوب در روابط عمومی ها توسط انجمن متخصصان روابط عمومی برگزار شد.
در آیین پایانی این جشنواره، رییس انجمن متخصصان روابط عمومی خاطرنشان کرد: گذر نشر و انتشارات در روابط عمومی حکایت از آن دارد که امروزه نشر الکترونیکی از نشر چاپی در بسیاری از عرصههای اطلاعرسانی به لحاظ قابلیتهای آن پیشی گرفته است و این موضوع نیز برنامهریزان برگزاری جشنواره ملی انتشارات را بر آن داشته که در بخش علمی و رقابتی رویکرد به سمت طرح مباحث جدید در این حوزه نیز داشته باشند، به نحوی که در چند دوره اخیر جشنواره بخشهای جدیدی نظیر اپلیکیشنها و برنامههای کاربردی در حوزه نشر، اینفوگرافیک و شبکههای اجتماعی به بخش رقابتی جشنواره اضافه شده است تا بتوان در این شاخههای فعالیت، الگوهای جدید حوزه نشر الکترونیک معرفی شود.
سیدشهاب سیدمحسنی در ادامه همچنین گفت: از سویی دیگر بحث تولید محتوا در فعالیتهای انتشاراتی نیز از دیگر موضوعهای مهمی است که در برگزاری جشنوارههای اخیر مورد توجه قرار گرفته که در قالب برگزاری همایش و کارگاههای آموزشی و تخصصی در حاشیه جشنواره به آن پرداخته شده است.
بر همین اساس، در بخشی از بیانیه هیأت داوران جشنواره دوازدهم آمده است: بررسی آثار و مستندات حاکی از آن است که گرچه انتشارات الکترونیکی و چاپی روابط عمومی به لحاظ کمی از رشد و تنوع قابل توجهی برخودار شده است، اما همچنان نیاز به برنامهریزی به لحاظ توسعه کیفی تولیدهای انتشاراتی بهویژه در حوزه استفاده از شیوههای جدید نشر الکترونیک در روابط عمومیها احساس میشود.
گفتنی است این جشنواره با همت انجمن متخصصان روابط عمومی و با همکاری دانشگاهها، روابط عمومی وزارتخانهها، سازمانها و شرکتهای خصوصی و دولتی در دو بخش رقابتی و آموزشی در دو گروه تهرانی و استانی در مرکز همایشهای خانه هنرمندان ایران برگزار شد.