زبان / Language

با شعار همیاری با طبیعت کاشت نهال توسط مدیرعامل شرکت در روزدرختکاری

با شعار همیاری با طبیعت کاشت نهال توسط مدیرعامل شرکت در روزدرختکاری

 

مقدمه خبر :

مهندس محمدابراهیم قدیریان به مناسبت هفته منابع طبیعی و روز درخت کاری در 15اسفند ماه یک نهال غرس نمود. 

 

 

مراسم روز درخت کاری با حضور مدیرعامل و جمعی از مدیران وکارکنان شرکت برگزار گردید.
در این مراسم مهندس ابراهیم قدیریان ضمن اشاره به نقش فضای سبز از لحاظ روانی و کاهش تاثیرات منفی از جمله استرس و مشکلات عصبی و...، اهتمام و تلاش همگان در حفظ و بسط فضای سبز شرکت و اهمیت ویژه به این موضوع را بیش از گذشته را تاکید نمود.
وی با اشاره به شعار همیاری با طبیعت در روز درختکاری  افزود: امیدوارم در سال جدید کارکنان ضمن توجه ویژه به مسائل زیست محیطی و حفظ و حراست از آن ها  با دیدی وسیع تر و همدلی بیشتر و با نگاهی مسئولانه تر، شرکت را در نیل به اهداف عالی به پیش ببرند.
مهندس قدیریان ضمن آرزوی توفیق و سلامتی  در سال پیش رو برای همکاران ادامه داد همه ما در قبال حفظ محیط زیست مسئولیم و باید نسبت به مسائل پیرامون خود بی تفاوت نباشیم  و در برابر کوتاهی دیگران در حفظ محیط زیست عکس العمل متناسب از خودمان نشان دهیم.
در ادامه سید ضیاء هاشمی؛ مدیر منابع انسانی و امور اداری میزان فضای سبز موجود در شرکت را با توجه به الزامات قانونی و محدودیت های آب و خاک تا به امروز 5/52 هکتار فضای سبز تزئینی شامل انواع درختان کم آبخواه و مقاوم به شرایط خشک استان یزد و حدود350هکتارجهت امرکویر زدایی و کاشت گونه های مقاوم به آب و خاک شور از قبیل تاغ وگز عنوان نمود.
 وی در ادامه گفت: با توجه به اهمیت موضوع گسترش فضای سبز شرکت  و بحران آب و عدم امکان تامین آن با تمهیدات اندیشیده شده در حد امکان با صرفه جویی آب در سال آینده به همان میزان به گسترش فضای سبز اقدام خواهیم نمود.
سعید زارعی رئیس محیط زیست شرکت نیز ضمن تاکید بر حفاظت بیش از 30.000 اصله درختان موجود درشرکت گفت: هر100 درخت در سال 2/1 تن دی اکسید کربن را جذب می نماید و یک هکتار درختکاری اکسیژن مورد نیاز 18 نفر را درطول سال تامین می نماید. همچنین براساس نتایج یک پژوهش آمار افسردگی وبیماری های روانی در کارگرانی که در محل کارشان فضای سبز مناسب وجـود نداشته 23 درصـد بیشتر از محل هایی است که فضای سبز دارند که همـه این عوامل سبب می شود برای درختان به عنوان موجودی با ارزش، احترام قائل شویم و حفاظت از آنها را دراولویت برنامه‌های خود قرار دهیم. 
وی همچنین از کاشت تعداد650 اصله نهال در سطح یک هکتار در ابتدای بلوار ورودی شرکت توسط همکاران در روز درخت و درختکاری خبرداد.

 

منبع خبر:

آدرس کارخانه : یزد؛ جاده کنار گذر یزد کرمان- نرسیده به پایانه باربری- کیلومتر 24 جاده فولاد- شرکت فولادآلیاژی ایران - کدپستی: 8945151694


تلفن : (035) 37 25 30 90 - 96


فکس : (035) 37 25 46 80


پست الکترونیک : info@iasco.ir

آدرس دفتر تهران : خیابان کریم خان زند،‌خیایان قائم مقام فراهانی، خیابان مشاهیر، پلاک 51، شرکت فولاد آلیاژی ایران - کدپستی: 1589863316


تلفن : (021) 88 32 26 25 - 27


فکس : (021) 88 32 26 28


Sales Dep. : saleoffice@iasco.ir


Purchasing Dep. : purchaseoffice@iasco.ir

آمار بازدیدکنندگان


بیشترین بازدید همزمان :

بازدید امروز : 1,124

بازدید دیروز : 1,661

کل بازدید : 3,355,564