زبان / Language

بازدید مدیرعامل ساپکو و هیئت همراه از شرکت فولاد آلیاژی ایران

بازدید مدیرعامل ساپکو و هیئت همراه از شرکت فولاد آلیاژی ایران

 

مقدمه خبر :

حلقه ارتباط طراحی، ساخت و مونتاژ خودرو در کشور با تاسیس ساپکو در سال 1372 کامل شد. شناسایی و ارزیابی توانایی های سازندگان در اقصی نقاط کشور و استفاده حداکثر از امکانات بالقوه صنایع داخلی در تامین قطعات مورد نیاز خطوط تولید شرکت ایران خودرو هدف اصلی شرکت ساپکو می باشد. شرکت ساپکو در راستای دستیابی به آرمان خود یعنی: «رسیدن به جایگاه بزرگترین تامین کننده قطعات و مجموعه های خودرو در منطقه با کسب یک درصد سهم بازار جهانی قطعات خودرو OEM تا سال 1395» تمام تلاش خود را در سال های اخیر به کار بسته تا حتی المقدور تمام نیازهای خود را از صنایع داخلی تامین نماید. ازآنجایی که شرکت فولاد آلیاژی ایران به عنوان تنها تامین کننده داخلی فولاد قطعات خودرو با مجموعه ساپکو همکاری نزدیکی دارد در روزچهارشنبه مورخ 4/12/95 محمدحسین نجاری؛ مدیرعامل ساپکو و هیئت همراه به منظور آشنایی با امکانات و تولیدات جدید با شرکت فولادآلیاژی ایران بازدیدی از این شرکت به عمل آوردند. 

 

 

در حاشیه این دیدار با مهندس علی فرشیدفر؛ مدیرعامل موسسه آموزشی و پژوهشی صنعت خودروسازی و متولی بحث پروژه ارزیابی جامع سازندگان این شرکت به گفتگو نشستیم که به شرح ذیل تقدیم می گردد:
مهندس فرشیدفر عنوان نمود: سیستم جامع ارزیابی ساپکو براساس ارزیابی قطعه سازانی است که مواد اولیه مصرفی ما را تامین می کنند و این ارزیابی به صورت مستقیم برای ساپکو در شرکت فولادآلیاژی در بعضی از پارامترها مانند تحویل به موقع، خواب خط و بحث عملکرد کیفی و... با توجه به نوع تبادلات قابل محاسبه نبود که در این بازدید تا حدودی محقق گردید.
وی با توجه به قدمت و سابقه شرکت فولادآلیاژی و هم چنین تولید فولادهایی با ابزار خاص، تکنولوژی مخصوص، تولیدات بسیار گسترده در قالب200نوع محصول و بحث بالا بودن صادرات این شرکت، ابراز امیدواری نمود و گفت: شرکت ساپکو می تواند  خرید محصولات این شرکت را باتوجه به نیازسنجی فولادآلیاژی و پوشش دادن نیازهای ساپکو و استفاده نمودن از دانش روز و انتقال فن آوری پیش از گذشته افزایش دهیم. 
مهندس فرشیدفر با بیان اینکه 30 تا40درصدی بازار شرکت فولادآلیاژی در خصوص خودروسازی می باشد قطعاً این شرکت بازارهای دیگری دارد و لذا انتظاراست که در برخورد با مشتری، احساس کند که همین یک مشتری را دارد بنابراین باید تمام نیازهایشان را بسنجد و در بحث های تخصصی و مورد نیاز مشتری خود با توجه به مشکلات خرید از خارج و تحریمات وارد شود.
مدیرعامل موسسه آموزشی و پژوهشی صنعت خودروسازی دلیل عمده عدم خرید بعضی از قطعه سازان از شرکت های داخلی و وارد نمـودن محصولات خود از خـارج کشور را بی اعتمادی و عدم شناخت محصولات داخل عنوان نمود و گفت تحریم به صنایع مادر ثابت نمود که می توان با نظارت نزدیک  از صنایع داخل نیز به نحو مطلوبی استفاده نمود.
فرشیدفر در پـایان از شرکت فــولادآلیاژی ایران خواست تا با تحلیل نیــازهای مشتری و گستردگی بحث ارتباط با مشتری یک واحدی در این شرکت وجود داشته باشد که بتـواند نیاز مشتری را بــه پارامتر طــراحی محصول تبدیل کند و مشتری بداند که با مطرح نمودن نیازهای خود در داخل کشور نیـز جوابگو باشد.

منبع خبر:

آدرس کارخانه : یزد؛ جاده کنار گذر یزد کرمان- نرسیده به پایانه باربری- کیلومتر 24 جاده فولاد- شرکت فولادآلیاژی ایران - کدپستی: 8945151694


تلفن : (035) 37 25 30 90 - 96


فکس : (035) 37 25 46 80


پست الکترونیک : info@iasco.ir

آدرس دفتر تهران : خیابان کریم خان زند،‌خیایان قائم مقام فراهانی، خیابان مشاهیر، پلاک 51، شرکت فولاد آلیاژی ایران - کدپستی: 1589863316


تلفن : (021) 88 32 26 25 - 27


فکس : (021) 88 32 26 28


Sales Dep. : saleoffice@iasco.ir


Purchasing Dep. : purchaseoffice@iasco.ir

آمار بازدیدکنندگان


بیشترین بازدید همزمان :

بازدید امروز : 120

بازدید دیروز : 1,303

کل بازدید : 3,355,863