زبان / Language

بازدید دکتر امیری معاون پارلمانی رییس جمهور از شرکت فولاد آلیاژی ایران

بازدید دکتر امیری معاون پارلمانی رییس جمهور از شرکت فولاد آلیاژی ایران

 

مقدمه خبر :

دکتر امیری معاون پارلمانی رئیس جمهور: باید در تمامی زمینه ها امید ملی را به عشق ملی تبدیل نمود  

 

 


همزمان با میلاد نبی اکرم(ص) و حضرت امام جعفر صادق (ع) دکتر حسینعلی امیری معاون پارلمانی رئیس جمهور در نشست شورای اداری استان یزد که با حضور استاندار و نماینده مردم یزد و اشکذر و کلیه مدیران کل و فرمانداران و مقامات سیاسی و نظامی استان در مورخ 02/10/95 در شرکت فولاد آلیاژی ایران برگزار گردید با بیان اینکه دولت تدبیر و امید درصدد پاسخگویی شفاف به مردم است افزود: در حال حاضر در استان یزد شاهد فعالیت کلیه بنگاههای اقتصادی هستیم و هیچ کارگاهی با توجه به رکود اقتصادی کشور تعطیل نشده است که شاخص آن شرکت فولاد آلیاژی ایران و اخیراً آغاز عملیات پروژه یزد یک می باشد که در این رابطه مصرف برق صنعتی از مصرف برق خانگی پیشی گرفته و این نشان از رونق اقتصادی در استان یزد دارد.
دکتر امیری با اشاره به تورم 45 درصدی سال 92 گفت: دولت توانست با همکاری مردم و کلیه سازمانها این تورم را در حال حاضر به 4/7 درصد برساندکه امید است تبعات تورم قبلی را تا حدودی بکاهد.
ایشان ناامید کردن مردم را یک گناه نابخشودنی خواند و اظهار نمود: باید امید در مردم در تمامی زمینه ها تقویت و این امید ملی به عشق ملی تبدیل شود و این وظیفة همه کارگزاران و مدیران در کلیه سطوح کشور می باشد که این عشق را تقویت و در تمامی جامعه رواج دهیم.
در همین رابطه مهندس محمدمیرمحمدی استاندار یزد با اشاره به رکورد فولادآلیاژی در زمینه های فروش، صادرات و تولید افزود: این شرکت علاوه بر رکوردها حاصل شده تولید شانزده نوع محصول هم از دیگر افتخارات این شرکت در طول یکسال گذشته می باشد.
استاندار یزد آغاز پروژه فولاد یزد یک را برای استان یک برکت خواند و گفت: این پروژه چندین سال راکد مانده بود که با پشتکار و همت قاطع دوستان در فولاد آلیاژی ایران اقدامات شایسته ای انجام و با تجدید قراردادها و گرفتن تخفیف حدود 120 میلیارد تومان برای پروژه سوددهی داشت که امید است در خریدهای خارجی هم کاهش قیمت داشته باشیم.
مهندس میرمحمدی از دیگر مشکلات صنعت و استان را مشکل آب عنوان نمود و افزود: باید به هر قیمتی باشد آب شرب استان و صنعت را تأمین نمائیم. 
در ادامه سیدابوالفضل موسوی نماینده مردم یزد و اشکذر توجه به صنعت فولاد را یک ضرورت در استان خواند و اظهار نمود: باید در مورد صنعت فولاد و بخصوص فولاد آلیاژی که به عنوان یک فولاد مادر نام برده می شود توجه خاص نمود و مسائل و مشکلات آن را در رأس امور قرار داده و نسبت به حل آنها اقدام کنیم.
ایشان پیگیری مسائل فولاد و رسیدگی به مشکلات آن را از اقدامات نمایندگان در مجلس نام برد و تسریع نمود باید در قدمهای بعدی و توسعه کشور به بحث فولاد بطور جدی رسیدگی شود.

منبع خبر:

آدرس کارخانه : یزد؛ جاده کنار گذر یزد کرمان- نرسیده به پایانه باربری- کیلومتر 24 جاده فولاد- شرکت فولادآلیاژی ایران - کدپستی: 8945151694


تلفن : (035) 37 25 30 90 - 96


فکس : (035) 37 25 46 80


پست الکترونیک : info@iasco.ir

آدرس دفتر تهران : خیابان کریم خان زند،‌خیایان قائم مقام فراهانی، خیابان مشاهیر، پلاک 51، شرکت فولاد آلیاژی ایران - کدپستی: 1589863316


تلفن : (021) 88 32 26 25 - 27


فکس : (021) 88 32 26 28


Sales Dep. : saleoffice@iasco.ir


Purchasing Dep. : purchaseoffice@iasco.ir

آمار بازدیدکنندگان


بیشترین بازدید همزمان :

بازدید امروز : 1,315

بازدید دیروز : 1,711

کل بازدید : 3,336,041