کد سند:
آگهی مناقصه عمومی شماره 014/خ/م/1404
مشخصات آگهی
موضوع: انجام فعالیت های مهندسی معکوس جهت تهیه و تدوین دفترچه مشخصات فنی قطعات
تشریح:

شركت فولاد آلياژي ايران(با شماره ثبت 2220) در نظر دارد انجام فعالیت های مهندسی معکوس جهت تهیه و تدوین دفترچه مشخصات فنی قطعات را براساس شرايط و مشخصات مندرج در اسناد مناقصه به پیمانکار واجد شرايط واگذار نمايد.

نحوه دریافت اسناد:

متقاضيان جهت دریافت اسناد مناقصه بایستی مبلغ 1،000،000 ریال را به شمارهIR220180000000176222745287  به نام شرکت فولاد آلیاژی ایران نزد بانک تجارت (غير قابل استرداد) واریز نموده و درخواست کتبی (شامل نام مناقصه، نام مناقصه­ گر و شماره تلفن تماس ثابت و همراه) و تصویر فیش واریزی فوق را به آدرس ایمیل purchase@iasco.ir  ارسال نمایند. پس از بررسی درخواست و فیش واریزی، فایل کامل اسناد مناقصه برای مناقصه­ گر ارسال خواهد شد. شایان ذکر است، دریافت اسناد نیازمند هیچگونه مراجعه حضوری نمی‌باشد.

تضمين شركت در مناقصه: یک فقره چک صیادی معتبر متعلق به مناقصه گر به مبلغ 4.000.000.000 (چهار میلیارد) ریال در وجه شركت فولاد آلياژي ايران  می باشد .

آخرین مهلت تحویل پاکات: ساعت 15 روز چهارشنبه مورخ 1404/07/30

متقاضیان می توانند در صورت نیاز؛ همه روزه به غیر از ایام تعطیل از ساعت 8 لغایت 17 به منظور دریافت اطلاعات تکمیلی فنی با شماره 03531226070 و اطلاعات بازرگانی و نحوه ارسال و تکمیل اسناد با شماره   03531222646  تماس حاصل نمایند.   

 

                                                                                                شرکت فولاد آلیاژی ایران- معاونت تامین

واحد منتشر کننده: روابط عمومی
دستگاه نظارت:
میزان برآورد هزینه:
محل تامین اعتبار:
محل اجرای پروژه:
تضمین مورد نیاز:
محل بازگشایی:
احتمال تمدید مهلت: خیر
نام روزنامه:
هزینه دریافت اوراق:
اطلاعات زمانبندی آگهی
تاریخ انتشار در روزنامه:
تاریخ آغاز:
تاریخ پایان:
تاریخ جلسه پرسش و پاسخ:
مهلت ارسال اوراق:
تاریخ اعلام نتایج:
 
دریافت اسناد آگهی دانلود اسناد (1)
  تعداد بازدید: 206