Language
اولین نشست از سلسله همایش‌های تحکیم بنیان خانواده برگزار شد
اولین نشست از سلسله همایش‌های تحکیم بنیان خانواده با هدف ارتقای مهارت ارتباطی زوجین و افزایش توانمندی زنان به عنوان محور در ساختن خانواده‌‎ای امن در محل مرکز همایش‌های غدیر یزد برگزار شد.
 

به گزارش روابط عمومی شرکت فولاد آلیاژی ایران، این همایش روز پنج شنبه 26 مرداد ماه، با موضوع «آنچه صرفا باید زنان بدانند » به میزبانی واحدهای  آموزش و توسعه منابع انسانی شرکت فولاد آلیاژی ایران و با حضور مدیر منابع انسانی و امور اداری شرکت و همچنین مباحث  آموزشی یک روانشناس در محل مرکز همایش‌های غدیر یزد برگزار شد.

مدیر منابع انسانی و امور اداری شرکت فولاد آلیاژی ایران در این همایش ضمن بیان خیرمقدم به همسران کارکنان شرکت فولاد آلیاژی ایران و یادآوری تلاش و کوشش کارکنان خستگی‌ناپذیر این شرکت به عنوان مهم‌ترین و ارزشمندترین رکن سازمان، بیان کرد: یکی از اهداف مدیریت، رفاه حال کارکنان و خانواده آن‌ها است.

استادی افزود: نقش خانواده کارکنان در عملکرد و میزان ارتقای کارآیی آن‌ها بسیار مؤثر است. ساعات کاری بالا و نیز فشارهای عصبی ناشی از محیط‌های پر استرس شغلی، زمینه‌های تغییر در خلق و خوی کارکنان را ایجاد می‌کند؛ به طوری که بسیاری از کارکنان صنایع از مشکلات ارتباط با خانواده‌های خود رنج می‌برند. بنابراین مراقبت از سلامت خانواده کارکنان، ارتباط مستقیم با سلامت کارکنان و بهره‌وری آن‌ها در محیط کار خواهد داشت.

وی افزود: در این راستا، یکی از رسالت‌های واحد آموزش و توسعه منابع انسانی، برنامه‌ریزی و اجرای آموزش‌های خانواده برای پرسنل است.

مدیر منابع انسانی و امور اداری شرکت فولاد آلیاژی ایران با اشاره به اینکه آموزش‌ خانواده، آموزشی است که بر پرورش روابط خانوادگی مثبت و پایدار تاکید دارد، مطرح کرد: این آموزش‌ها بهبود و افزایش آگاهی، اطلاعات و مهارت‌هایی را شامل می‌شود که از طریق آن‌ها همسران، توانمندی خود را در تعاملات بین فردی و عملکرد خود را به عنوان زوج در یک رابطه صمیمانه ارتقا می‌بخشند.

وی اظهار داشت: منظور از ارتقای مهارت‌های خانواده، برقراری ارتباط موثر و حل تعارض بین زوجین است تا بتوانند سازگاری بیشتری با یکدیگر داشته و به تداوم زندگی مشترک خود کمک کنند.

مدیر منابع انسانی و امور اداری شرکت فولاد آلیاژی ایران در پایان ابراز امیدواری کرد که با برگزاری این دوره و دوره‌های آتی در زمینه آموزش خانواده، رسالت مراقبت از سلامت خانواده کارکنان شرکت فولاد آلیاژی ایران به طور مستمر و موثر انجام شود.

گفتنی است در این همایش که ویژه همسران کارکنان شرکت فولاد آلیاژی ایران برگزار شد، دکتر طاهره حصیب به عنوان یک روانشناس، راهکارهای برقراری ارتباط موثر بین زوجین را برای حاضران تشریح کرد.

 

249
 

Factory : 24thKm of Steel Road, Yazd-Kerman belt road, Yazd. P.O.Box:8945151694


Phone : +983537253090-96


Fax : +983537254680


E-Mail : info@iasco.ir

Tehran Office : NO.51, Mashahir Ave., Ghaem Magham Farhani St., Karimkhan St., Tehran, Iran


Phone : +982188322626-27


Fax : +982188322628


Sales Dep : saleoffice@iasco.ir


Purchasing Dep : purchaseoffice@iasco.ir

Statistics


Max Visit :

Today : 581

Yesterday : 2,590

Total : 3,349,984