Language
گفتگو با مشاور امور فنی شرکت (مدیر ارشد تولید سابق) مهندس محمود غدیری
گفتگو با مشاور امور فنی شرکت (مدیر ارشد تولید سابق) مهندس محمود غدیری
اکنون که در پرتو الطاف خداوند سبحان یکی از مقاطع ارزشمند خدمتتان را در دوران مدیریت، با سربلندی به پایان رسانیده اید، وظیفه خــود می دانیم از زحمات و تلاش های صادقانه و مؤثر جنابعالی که توسعه ارتباطات و رضایتمندی شرکت فولاد آلیاژی ایران را به همراه داشته تقدیر و تشکر نمائیم. مهندس غدیری ابتدا ضمن تبریک به آقای مهندس جعفرزاده جهت تصدی مسئولیت امور بهره برداری ابراز داشتند در طول خدمتشان همواره خود را یک سرباز در شرکت فولاد آلیاژی می دانسته و آماده خدمت در سنگر دیگری از نظام مقدس جمهوری اسلامی می باشند.
 

راستای استراتژی سازمان که توسط مدیــریت عالی سازمان تبیین و ابلاغ می شود بوده و هدف اینجانب و همکاران رسیدن به شاخص های تعریف شده و رسیدن به برنامه از پیش تعیین شده و بالا بردن کیفیت و کاهش هزینه های تولید و قیمت تمام شده از طریـق کاهش نامنطبق ها و قراضه و همچنین مصرف بهینه مواد اولیه، قطعات یدکی، انرژی و ... و بهره برداری صحیح از ماشین آلات خط تولید و پشتیبانی بوده است. 
ما توانستیم با همت و همکاری مدیریت و پرسنل واحـدهای مختلف به این مهم دست یابیم. ایجاد رکـوردهای پی در پی روزانه، ماهیانه و سالیانه تولید در واحدهای مختلف مبین این سخن است.
که امیدواریم در همین راستا و حتی با شتاب بیشتر این روند ادامه یابد.
وی در ادامه گفت: در این صنعت عظیم بالغ بر 2000 نفر به صورت مستقیم و چند برابر این تعداد به طور غیرمستقیم اشتغال زایی ایجاد شده است. 
این افراد به اتفاق سهامداران، تأمین کنندگان، مشتریان و ... خانواده عظیم و محترم فولاد آلیاژی را تشکیل می دهند که امیدوارم با توسعه شرکت این خانواده روز به روز بزرگتر شود. شرکت فولاد آلیاژی علاوه بر ایجاد شغل، جلوی ارزبری ناشی از واردات فولاد را گرفته و با انجام صادرات، درصد قابل ملاحظه ای از تولید خود به خارج از کشور ارز بسیار خوبی وارد کشور می گردد. کمک در تأمین قطعات خارجی در داخل کشور از طریق همکاری با کمیته بومی سازی از جمله موارد موفقی بوده که دهها مورد آن در چند سال گذشته اتفاق افتاده است.
مشاور امـور فنی در رابطه با تحریم ها اظهار نمود: تحریم شمشیر دو لبه ای است که ما بایستی حواسمان به دو لبه آن باشد زیـرا علاوه بر فشارهایی که به صنایع اعمال می کند دارای مزایایی است که به برکت آن سطح دانش متخصصین بالاتر رفته و ما را برای بقاء و حیات، مجبور به استفاده بهتــــر از مغز و بازوان مان می نماید.
در پایان لازم است نظر خود را در رابطه با موضوع مهم پرسنل که سرمایه اصلی شرکت می باشند بیان نمایم. اهتمام مدیریت سازمان در رسیدگی به وضعیت معیشتی و خواسته های مشروع آنها در چارچوب ضوابط تعریف شده با توجه به مشکلات اقتصادی و تورم آنچنانی از ضروریات شرکت می باشد و این مسئله اثر مستقیم در بالا بردن راندمان و کیفیت و کمیت تولید خواهد داشت.
از طرف دیگر همکاران محترم به این نکته توجه داشته باشند که امکانات و تجهیزات شرکت امانتی در دست ما برای امرار معاش و تحویـــل آن به فرزنـدان و نسل های بعدی می باشد و بایستی بر اساس آموزش ها و رعایت دستورالعمل ها از آنها به نحو بهینه استفاده کنیم. تلاش همه جانبه در بالا بردن کمیت و کیفیت تولید و کم کردن هزینه های تولید از وظایف قانونی و شرعی ما می باشد.
رعایت دستورالعمل های ایمنی فنی در جهت ایجاد شرایط امن برای خودمان، همکاران و همچنین تجهیزات از وظایف مهم دیگر است و در صورتی که تعدادی انگشت شمار نمی خواهند موارد فوق الذکر را رعایت کنند بایستی در وهله اول با تذکر و نصیحت و در مرحله بعد با جابجایی و در مرتبه سوم براساس ضوابط با آنان برخورد صورت گیرد.
در پایان از تمامی همکاران شرکت که در سالیان متمادی و در راستای اهداف سازمان با اینجانب همکاری نمودند تشکر و قدردانی می نمایم.
همچنین از مسئولین محترم نشریه و خوانندگان محترم هم سپاسگزارم.

1011
 

Factory : 24thKm of Steel Road, Yazd-Kerman belt road, Yazd. P.O.Box:8945151694


Phone : +983537253090-96


Fax : +983537254680


E-Mail : info@iasco.ir

Tehran Office : NO.51, Mashahir Ave., Ghaem Magham Farhani St., Karimkhan St., Tehran, Iran


Phone : +982188322626-27


Fax : +982188322628


Sales Dep : saleoffice@iasco.ir


Purchasing Dep : purchaseoffice@iasco.ir

Statistics


Max Visit :

Today : 645

Yesterday : 1,711

Total : 3,335,371