Language
حضور شرکت فولاد آلیاژی ایران در هفتمین نمایشگاه بین المللی حمل و نقل ریلی
حضور شرکت فولاد آلیاژی ایران در هفتمین نمایشگاه بین المللی حمل و نقل ریلی
توسعه زیربناهای حمل و نقل ریلی در توسعه پایدار و رشد اقتصادی هر کشور نقش مهمی دارد، لذا برگزاری نمایشگاه بین المللی صنایع ریلی در تهران می تواند جایگاه منطقه ای ایران را در ترانزیت کالا در مسیر کریدورهای بین المللی شمال- جنوب و شرق - غرب بیش از پیش تقویت کند.
 

هم اکنون طول خطوط ریلی کشور حدود ۱۳ هزار کیلومتر است و در افق ۱۴۰۰ پیش بینی شده طول خطوط ریلی به بیش از ۱۶ هزار و ۴۰۰ کیلومتر افزایش یابد و در این راستا دو خطه کردن برخی از مسیر‌های پر ترافیک و توسعه قطار‌های حومه‌ای و سریع السیر و افزایش تعداد ناوگان مسافری و باری از مهم‌ترین 
برنامه‌ های جمهوری اسلامی ایران در توسعه صنعت حمل و نقل ریلی می باشد، که این هدف تنها با توسعه همزمان صنایع پایین دستی و وابسته محقق خواهد شد.
«هفتمین نمایشگاه بین‌المللی حمل ‌و‌ نقل ریلی، صنایع و تجهیزات» کشور با حمایت وزارتخانه‌های صنعت، معدن و تجارت و راه و شهرسازی و با همکاری شرکت های عضو انجمن صنایع ریلی ایران، دانشکده فنی و مهندسی راه آهن، شرکت های حمل و نقل ریلی باری و مسافری و شرکت راه آهن جمهوری اسلامی ایران در روزهای ۱۹ تا ۲۲ خرداد ماه سال جاری در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برگزار گردید.
رونمایی از آخرین دستاوردها و تکنولوژی ‌های صنعت حمل و نقل ریلی ایران و جهان، مشارکت در سرمایه گذاری‌ها و استفاده از توانمندی تولیدکنندگان داخلی،  از مهم ترین اهداف برگزاری هفتمین نمایشگاه بین‌المللی حمل ‌و ‌نقل ریلی، صنایع، تجهیزات و خدمات وابسته می باشد.
محمد اسلامی وزیر راه و شهرسازی در مراسم  افتتاحیه هفتمین نمایشگاه بین‌المللی حمل ‌و نقل ریلی صنایع تجهیزات و خدمات عنوان کرد: در سال‌های پس از انقلاب به عناوین مختلف از توسعه ریلی غفلت شد اما دو دولت اخیر توسعه حمل ‌و نقل ریلی و نرخ بهره‌برداری رو به رشد است و اطمینان دارم سرعت حرکت توسعه زیرساخت‌ها را حفظ کنیم.
در این نمایشگاه بیش از ۱۷۰ شرکت داخلی و خارجی از کشورهای روسیه، ترکیه، چین و لتونی کالا و خدمات خود را ازجمله انواع واگن (واگن مولد، واگن مانوری، واگن های نیرو محرکه و واگن های باری)، لوکوموتیو برقی و دیزلی، قطعات مصرفی صنایع ریلی، خدمات حمل و نقل ریلی، شرکت های ارائه دهنده خدمات پس از فروش و خدمات تعمیر و نگهداری، ارائه نمودند. 
شرکت فولاد آلیاژی ایران به عنوان بزرگترین تولید کننده فولاد آلیاژی در ایران و خاور میانه و تأمین کننده اصلی فولاد مورد نیاز صنایع ریلی، برای سومین بار در این نمایشگاه حضور یافت.
طبق برنامه ریزی انجام شده کارشناسان شرکت با مراجعه به غرفه شرکت هایی که در زمینه تولید قطعات و تجهیزات صنعت حمل و نقل ریلی فعالیت داشتند ضمن معرفی محصولات و خدمات شرکت نیازهای فولادی این شرکتها را دریافت و در صورت لزوم خدمات فنی مورد نیاز را ارائه نمودند.
 غرفه فولاد آلیاژی ایران طی چهار روز برگزاری نمایشگاه پذیرای تعداد زیادی از مشتریان، متقاضیان خرید، دانش پژوهان و همچنین ارائه کنندگان خدمات بود.
مدیران و مسئولین شرکت های مصرف کننده فولاد  در مراجعه به غرفه فولاد آلیاژی، در رابطه با شرایط کنونی و توسعه همکاری های دو جانبه مذاکره نمودند. 
نکته قابل توجه اینکه اکثر تولید کنندگان قطعات صنایع ریلی از عدم وجود نقدینگی و مشکلات پرداخت از طرف کارفرمایان ریلی، گله مند بوده و این موضوع را بزرگترین مشکل در راه توسعه فعالیت های تولیدی خود اعلام نمودند.
در طول برگزاری نمایشگاه، غرفه فولاد آلیاژی ایران میزبان مقاماتی از جمله آقای عبدالرزاق اف سفیر کشور قرقیزستان بود. ایشان با توجه به شناختی که از صنعت داشت، ضمن ابراز خرسندی از وجود شرکت تولید کننده فولاد آلیاژی با این سطح تکنولوژی در ایران اظهار داشت که کشور قرقیزستان در حال حاضر بیشترین نیاز فولادی خود را از کشور چین تأمین می نماید و ابراز علاقه نمود که در راستای توسعه همکاری بیشتر با جمهوری اسلامی ایران، در اولین فرصت جلسه ای را جهت آشنایی صنعت گران قرقیزستانی با شرکت فولادآلیاژی در محل سفارت هماهنگ نماید.

 

558
 

Factory : 24thKm of Steel Road, Yazd-Kerman belt road, Yazd. P.O.Box:8945151694


Phone : +983537253090-96


Fax : +983537254680


E-Mail : info@iasco.ir

Tehran Office : NO.51, Mashahir Ave., Ghaem Magham Farhani St., Karimkhan St., Tehran, Iran


Phone : +982188322626-27


Fax : +982188322628


Sales Dep : saleoffice@iasco.ir


Purchasing Dep : purchaseoffice@iasco.ir

Statistics


Max Visit :

Today : 60

Yesterday : 1,617

Total : 3,336,403