Language
بازدید آیت الله ناصری نماینده ولی فقیه و امام جمعه یزد از شرکت فولادآلیاژی ایران
بازدید آیت الله ناصری نماینده ولی فقیه و امام جمعه یزد از شرکت فولادآلیاژی ایران
آیت الله ناصری نماینده ولی فقیه و امام جمعه یزد، ضمن بازدید از خطوط تولید شرکت فولاد آلیاژی ایران، در جلسه ای با حضور مدیران سازمان شرکت یافت و به ایراد سخن پرداخت. در این جلسه یک ساعته، ابتدا مهندس چایچی مدیرعامل شرکت به تشریح جایگاه و دستاوردهای شرکت فولادآلیاژی ایران در صنعت ایران و جهان پرداخت و با اشاره به پیشرفت ها و تحولات چشمگیری که در شرکت رخ داده، تحقق عینی سال تولید ملی، کار و سرمایه ایرانی آنهم در شرایط تحریم همه جانبه را مایه ی افتخار این مجموعه دانست.
 

در این جلسه یک ساعته، ابتدا مهندس چایچی مدیرعامل شرکت به تشریح جایگاه و دستاوردهای شرکت فولادآلیاژی ایران در صنعت ایران و جهان پرداخت و با اشاره به پیشرفت ها و تحولات چشمگیری که در شرکت رخ داده، تحقق عینی سال حمایت از کالای ایرانی، کار و سرمایه ایرانی آنهم در شرایط تحریم همه جانبه را مایه ی افتخار این مجموعه دانست.

مدیر عامل شرکت فولاد آلیاژی ایران، همچنین رویکرد شرکت را در جهت خودکفایی و بومی سازی برخی تجهیزات مورد نیاز با توجه به ظرفیت های موجود در شرکت و کشور توصیف نمود و ابراز امیدواری کرد با توسعه ی این توانمندی ها، منافع ارزشمندی نصیب صنعت و کشورمان گردد.

 

نماینده محترم ولی فقیه در استان، با ابراز خشنودی از افزایش تولید در کارخانجات فولاد آلیاژی ایران علی رغم مشکلات و محدودیت های موجود، مدیران را از تفکر سود محور بدون در نظر گرفتن کیفیت که موجب عدم استقبال از کالاها و خدمات داخلی می شود بر حذر داشته و بی توجهی به این موضوع را موجب خسران دنیوی و عذاب اخروی دانست.

آیت الله ناصری به مدیران شرکت توصیه کرد:باید به فکر کیفیت کاری تان به صورت عالی باشید تا برند فولاد و نام آن برای مشتریان به خوبی شناخته شود. ما باید به جامعیت بشریت فکر کنیم، یعنی به اینکه دنیا را اشباع کردن و خدمت به جامعه بشر انجام دادن را سرلوحه کارمان قرار دهیم، تا هم بنده های خدا و هم خدا از ما راضی باشد.

همچنین آیت الله ناصری با اقامه نماز ظهر با کارکنان شرکت، طی سخنانی به بیان اهمیت غدیر و امامت پرداخت درباره اهداف خلقت انسان و آفرینش او و جهان به ایراد سخن پرداخت.

921
 

Factory : 24thKm of Steel Road, Yazd-Kerman belt road, Yazd. P.O.Box:8945151694


Phone : +983537253090-96


Fax : +983537254680


E-Mail : info@iasco.ir

Tehran Office : NO.51, Mashahir Ave., Ghaem Magham Farhani St., Karimkhan St., Tehran, Iran


Phone : +982188322626-27


Fax : +982188322628


Sales Dep : saleoffice@iasco.ir


Purchasing Dep : purchaseoffice@iasco.ir

Statistics


Max Visit :

Today : 374

Yesterday : 1,711

Total : 3,335,100