Language
دیدار و نشست دوستانه مدیر روابط عمومی فولادآلیاژی ایران با رئیس خانه صنعت، معدن و تجارت استان یزد
دیدار و نشست دوستانه مدیر روابط عمومی فولادآلیاژی ایران با رئیس خانه صنعت، معدن و تجارت استان یزد
حمیدرضا دهقان؛ مدیر روابط عمومی شرکت فولاد آلیاژی ایران در تاریخ 97/09/20 در فضایی صمیمی و دوستانه با رییس و اعضاء خانه صنعت معدن وتجارت دیدار و از نزدیک با آنان در خصوص فرصتها و چالش های پیش روی صنعت گفتگو کرد.
 

وی در این دیدار ضمن تاکید بر توجه ویژه شرکت فولاد و مدیران آن برای تعامل همه جانبه با فعالان حوزه صنعت و تولید داخلی از آمادگی شرکت برای تلاش جهت تسهیل در ارائه خدمت به ایشان خبر داد و ابراز امیدواری کرد تا فعالان عرصه صنعت و تولید نیز شرکت فولادآلیاژی ایران را حامی تولید و اشتغال دانسته و با آن همکاری نمایند.

در ادامه علی اکبر کلانتر؛ رئیس خانه صنعت و معدن نیز ضمن تبریک انتصاب مهندس چایچی به سمت مدیرعامل شرکت فولاد آلیاژی ایران آمادگی خانه صنعت و معدن وتجارت را جهت همکاری همه جانبه با شرکت فولاد آلیاژی اعلام نمود.

علی اکبر کلانتر اظهار داشت: این دیدار ضمن مهم بودن نقش فعالان حوزه صنعت در بحث اشتغال می تواند نقش ارزش آفرینی هم داشته باشد.

وی همچنین درباره فعالیت های خانه صنعت یزد در زمینه اجرایی شدن شعار سال گفت: ما برای حمایت از کالای ایرانی از ابتدای سال و پس  از پیام مقام معظم رهبری فراخوانی بزرگ برای صنعتگران استان دادیم و محصولات ساخت یزد را شناسایی کردیم و این محصولات را در کتابی جمع آوری کرده و در اختیار عموم قرار خواهیم داد که در این طرح دستگاه های اجرایی استان موظف هستند نیازهای خود را از این کالاها تامین کنند.

رئیس خانه صنعت، معدن و تجارت استان یزد با بیان اینکه در ماه های اخیر طوفانی، اقتصاد ایران را درنوردید، عنوان کرد: ما باید با تلاش و کوشش همه این تحریم ها را به یک فرصت تبدیل کنیم.

وی در پایان از تور تعالی سازمان ها خبر داد و گفت: این تور تعالی صنعتی، یک روزه و به منظور آشنایی واحدهای صنعتی با فعالیت ها و مسیر موفقیت واحدهای تولیدی برگزیده در استان یزد برگزار می شود که مجری این طرح خانم مهندس معتمد است.

خانم معتمد در این خصوص عنوان نمود: در این تور تعالی از مدیران بخش خصوصی و دولتی در راستای رویکردی نو به ارتقای بهره وری و به منظور توسعه فرهنگ تعالی و اشتراک گذاری دانش و تجربه و انتقال تجربیات فی مابین، بازدید تخصصی یک روزه از واحد تولیدی را انجام خواهند داد.

841
 

Factory : 24thKm of Steel Road, Yazd-Kerman belt road, Yazd. P.O.Box:8945151694


Phone : +983537253090-96


Fax : +983537254680


E-Mail : info@iasco.ir

Tehran Office : NO.51, Mashahir Ave., Ghaem Magham Farhani St., Karimkhan St., Tehran, Iran


Phone : +982188322626-27


Fax : +982188322628


Sales Dep : saleoffice@iasco.ir


Purchasing Dep : purchaseoffice@iasco.ir

Statistics


Max Visit :

Today : 395

Yesterday : 1,711

Total : 3,335,121