Language
مهندس طاهر نژاد در جلسه با افراد مشمول بازنشستگی عنوان نمود:
تمام تلاش خود جهت تسریع در رفع مشکل بازنشستگان شرکت را انجام خواهم داد
در پی درخواست مکرر بازنشستگان شرکت مبنی بر رفع مشکل ایجاد شده و عدم لحاظ نمودن سوابق مربوط به سال های قبل از 1379 به عنوان سخت و زیان آور، مهندس یداله طاهرنژاد؛ رئیس هیئت مدیره شرکت با آنان به گفتگو نشست.
 

در این جلسه که با حضور تنی چند از بازنشستگان شرکت در روز دوشنبه مورخ 8 آبان ماه سال جاری در محل اتاق کنفرانس مدیریت برگزار شد؛ مهندس محمدحسین مزیدی ضمن بیان مشکلات همکاران مشمول این قانون گفت: با توجه به بازنشسته شدن بیش از 200 نفر از همکاران شرکت در وضعیت مشابه و صدور رأی کمیته بدوی برای 27 نفر و هم چنین همکارانی که منتظر دریافت رای کمیته بدوی هستند، این دسته از همکاران از نظر روحی در وضعیت مناسبی نیستند و در این مدت پیگیری ها و نامه نگاری های بسیاری با مسئولین استانی و کشوری انجام ولی نتیجه ای حاصل نشده است و تنها درخواست دوستان رسیدگی هرچه زودتر به مشکل آنان است که در همین راستا این جلسه تشکیل شده است.

در ادامه رئیس هیئت مدیره شرکت ضمن تشکر از همکاران جهت بیان مشکلات خود به صورت صادقانه و دوستانه، خطاب به افراد حاضر گفت: ما نه تنها مخالفتی برای بازنشسته شدن شما نداریم  بلکه علاقه مند هستیم که شما بتوانید هرچه زودتر بازنشسته شوید.

وی در همین خصوص افزود: من در جهت پیگیری اقدام شما با آقایان نوربخش، جهانگیری، افخمی، طاهائی صحبت کرده و هم اکنون نیز پیگیر صحبت حضوری با آقای دکتر ربیعی هستم.

مهندس طاهرنژاد ضمن بیان تعداد مشمولین این قانون در کشور گفت: طبق پیغامی که بنده از دکتر ربیعی دریافت کردم ایشان گفتند: هم اکنون 5850 نفر در کشور مشمول این مقررات شده اند و من باید بودجه این افراد را از مجلس تهیه و موافقت مجلس جهت بازنشستگی را بگیرم تا بتوانیم آنان را بازنشسته اعلام کنم.

رئیس هیئت مدیره شرکت ضمن بیان تشکیل کمیته پیگیری در راستای تسریع در امور همکاران مشمول گفت: سازمان باید سیستم پیگیری قوی تشکیل دهد و در این راستا شما یکی از افراد را به عنوان مسئول پیگیری معرفی نمائید تا هر روز موضوع را پیگیری نماید حتی با بنده هر روز از طریق تماس با دفتر، ارسال پیامک و ... موضوع را یادآور شود تا هر چه زودتر به امید خدا این مشکل رفع گردد.

وی با بیان قول مساعد در جهت پیگیری این موضوع و رفع این مشکل گفت: ان شاا.. در هفته های آینده و با انتصاب مدیرعامل، فراغت خاطر بیشتری برای حل این موضوع داشته و به صورت جدی مشکل شما را پیگیر خواهم شد.

مهندس طاهرنژاد در خاتمه خطاب به همکاران در آستانه بازنشسته شدن گفت: صبور باشید، ما در شرکت احترام سازمانی بسیاری برای شما قائل هستیم، بنابراین با تلاش سعی کنید از چارچوب های سازمانی که بیست سال در آن کار نموده اید، حراست و حفاظت نمائید و با تمام روحیه و با خاطری آسوده به کار خود در شرکت ادامه دهید تا بتوانیم با خاطره ای خوب، به امید خدا از هم خداحافظی کنیم.

گفتنی است در این جلسه تنی چند از بازنشستگان مشکلات خود را با رئیس هیئت مدیره شرکت مطرح نمودند.

817
 

Factory : 24thKm of Steel Road, Yazd-Kerman belt road, Yazd. P.O.Box:8945151694


Phone : +983537253090-96


Fax : +983537254680


E-Mail : info@iasco.ir

Tehran Office : NO.51, Mashahir Ave., Ghaem Magham Farhani St., Karimkhan St., Tehran, Iran


Phone : +982188322626-27


Fax : +982188322628


Sales Dep : saleoffice@iasco.ir


Purchasing Dep : purchaseoffice@iasco.ir

Statistics


Max Visit :

Today : 28

Yesterday : 2,590

Total : 3,349,431