Language
نشست شورای هماهنگی روابط عمومی های استان یزد در شرکت فولادآلیاژی ایران
نشست شورای هماهنگی روابط عمومی های استان یزد در شرکت فولادآلیاژی ایران
نشست شورای هماهنگی روابط عمومی های استان یزد با حضور مدیران و کارشناسان روابط عمومی های دستگاه های اجرایی استان در شرکت فولاد آلیاژی ایران برگزار گردید.
 

مدیرعامل شرکت فولاد آلیاژی ایران ضمن خیرمقدم به حاضرین و تبریک ولادت امام موسی کاظم(ع) گفت: ایجاد روابط بیشتر بین روابط عمومی های دستگاه های اجرایی استان برای شرکت فولاد آلیاژی ایران مبارک است و امیدوارم این تعاملات سبب و منشأ آشنایی بیشتر مسئولین با این صنعت باشد.
محمدابراهیم قدیریان در این جلسه گفت: معتقد هستم روابط عمـومی در سازمان نقش حساسی دارد چرا که علاوه بر نگاه علمی باید محتوای سازنده و تأثیرگذاری داشته باشد.
وی روابط عمومی ها را زبان گویای سازمان عنوان نمود و گفت: صنعت فولاد کشور در انبوهی از چالش ها ست  و شرکت فولاد آلیاژی ایران نیز مستثنی نیست و روابط عمومی ها هستند که می توانند تسهیل کننده باشند.
مهندس قدیریان افزود: ما در صنعت نیازمند صادرات هستیم و اگر نتوانیم به صادرات بپردازیم دچار چالش های بسیاری خواهیم شد چرا که سهم تقاضای داخلی با حجم صنعت ایجاد شده در مملکت متناسب نیست لاجرم باید هر سازمان برای ادامه حیات خود به صادرات روی آورد و فضای رقابتی موجود را بهبود دهد.
محمدابراهیم قدیریان در خصوص صادرات و نقش مهم آن برای صنعت فولاد آلیاژی گفت: دستگاه های روابط عمومی استان در راستای بهبود اوضاع فعلی صنعت با فضا سازی فرهنگی می توانند نقش بسزایی را ایفا کنند.
وی در این خصوص افزود: همه باید کمر همت را ببندند و با بیان مسائل و مشکلات صنعت در همه جا، به صنعت مملکت و استان کمک نموده و با انتقال مشکلات صنعت به مسئولین کشوری و استانی نقش تسهیل کننده را برای رفع مشکلات و چالش های پیش پای صنعت ایفاء نمایند و آرامش و اعتماد را در جامعه افزایش دهند.
در ادامه این نشست مدیرکل روابط عمومی استانداری یزد با بیان خط مشی روابط عمومی؛ خواستار توجه بیشتر مدیران و دستگاه اجرایی به این گونه نشست ها شد و از آنان خواست که با کیفیت بیشتر و بهتر در این گونه نشست ها حضور به هم رسانند.
داوود پاک طینت ضمن تشکر از شرکت فولاد آلیاژی ایران در خصوص برگزاری این نشست، از برگزاری انتخابات هیأت رئیسه شورای هماهنگی روابط عمومی در این جلسه خبر داد و گفت: در این مراسم انتخابات برگزار خواهد شد.
وی در بخش دیگری از سخنان خود شفاف سازی و تعامل روابط عمومی های دستگاه های اجرایی را بیش از گذشته خواستار شد.
پاک طینت گفت: هر دستگاه اجرایی دولتی حق یک رأی را دارد و امیدواریم در همین مکان و همین نشست این مصوبه را تغییر و هر دستگاه های اجرایی خصوصی نیز بتوانند حق شرکت داشته باشند.
در ادامه این نشست دکتر هوشمند سفیدی؛ مشاور سخنگوی دولت در روابط عمومی های کشور، مولف کتابهای روابط عمومی برتر و صاحب امتیاز روزنامه «آرمان امروز» در خصوص روابط عمومی سرآمد و کار آمد و پیاده سازی مدل EFQM در روابط عمومی به ایراد سخن پرداخت.
سفیدی مدل سرآمدی روابط عمومی را، نوعی نوآوری نظری در حوزه روابط عمومی توسط جامعه روابط عمومی ایران توصیف کرد و معیارهای اصلی روابط عمومی را شامل مخاطب گرایی، مدیریت فرآیندی، مسئولیت اجتماعی، توسعه سطح همکاری و مشارکت با محیط پیرامون یا یادگیری نوآوری و بهبود مستمر، تجهیز و نوسازی منابع انسانی، نتیجه گرایی و رهبری و مدیریت عنوان نمود.
وی در آیین سرآمدان روابط عمومی ایران، مدل سرآمدی را پلی به سوی استاندارسازی فعالیت های روابط عمومی دانست و ارزیابی عملکرد روابط عمومی ها را در قلب این مدل، فرصتی برای آسیــب شناسی روابط عمومی ها و حرکت به سمت بهبود و ارائه خدمات بهینه ارتباطی دانست.
دکتر هوشمند سفیدی عدم برنامه ریزی راهبردی ارتباطی، ضعف در مخاطب پژوهشی علمی، فقدان رسانه شناسی علمی، عدم اهتمام به پژوهش ارتباطی و عدم رضایت بخشی را مهم ترین ضعف روابط عمومی ها و توسعه کمی و توجه نسبی به فناوری های نوین را از نقاط قوت روابط عمومی ها براساس مدل سرآمدی دانست و تخصص گرایی را مهم ترین عامل بهبود وضعیت روابط عمومی در کشور دانست.
در پایان مراسم مدعوین از خطوط تولید شرکت فولاد آلیاژی ایران بازدید و در جریان آخرین پیشرفت های حاصل شده در شرکت قرار گرفتند.

972
 

Factory : 24thKm of Steel Road, Yazd-Kerman belt road, Yazd. P.O.Box:8945151694


Phone : +983537253090-96


Fax : +983537254680


E-Mail : info@iasco.ir

Tehran Office : NO.51, Mashahir Ave., Ghaem Magham Farhani St., Karimkhan St., Tehran, Iran


Phone : +982188322626-27


Fax : +982188322628


Sales Dep : saleoffice@iasco.ir


Purchasing Dep : purchaseoffice@iasco.ir

Statistics


Max Visit :

Today : 208

Yesterday : 2,590

Total : 3,349,611