Language
مدیرعامل در دیدار چهره به چهره با واحد لجستیک:
مدیرعامل در دیدار چهره به چهره با واحد لجستیک:یکی از ابزارهای نقد کردن علم و آگاهی است
لجستیک یک سیستم جامع نگر است که اهتمام آن در نظر گرفتن راه حل بهینه برای رسیدن به مقصود است. یعنی همه ابزارها را در دسترس قرار می دهد و آنگاه با توجه به موقعیت تصمیم می گیرد که از چه روش و ابزاری استفاده کند. این واحد بخشی از فرآیند زنجیره عرضه است به طوریکه جریان موثر و کار انبار کالاها، خدمات و اطلاعات وابسته به آن ها را از نقطه شروع تا نقطه مصرف به منظور برآورده ساختن نیازمندی های مشتری برنامه ریزی، اجرا و کنترل می نماید.
 

 

در دیدار چهره به چهره تعدادی از پرسنل واحد لجستیک با مدیرعامل شرکت فرصتی حاصل شد تا دیدگاه های مدیرعامل و درد و دل کارکنان این واحد فراهم شود.

در ابتدای جلسه مدیرعامل شرکت، مجموعه لجستیک را یک مجموعه پویا و با عملکرد مناسب معرفی نمود و ضمن رضایت از عملکرد این واحد گفت: برای ماندن در چرخه اقتصاد و هم چنین ایجاد توسعه یافتگی، ما نیازمند تبادل اطلاعات هستیم و این به دست نمی آید مگر با ارتباطات مؤثر و سازنده.
وی ضمن برشمردن شاخص های توسعه یافتگی، کشور ایران را در ردیف صد و پنجاهمین کشور در توسعه برشمرد و گفت: ضمن پیش بینی های صورت گرفته قرار بر این بود که کشور ایران در سال 1400 کشور اول منطقه باشد ولی الان قضیه جور دیگری است و این موارد نشان دهنده این است که هر کسی در هر کجایی که مشغول به فعالیت است باید برای بهبود اوضاع کاریش، از خود شروع کند چرا که اصلاح تک تک ما سبب اصلاح کل سیستم شرکت خواهد شد و این اصلاح در گرو نقد منصفانه می باشد یعنی ما اگر ایرادی در هر کجا می بینیم به قصد اصلاح نقد کنیم.
مهندس قدیریان یکی از ابزارهای نقد را علم و یا آگاهی خواند و افزود: تمام ما در فرهنگمان به جای نقد کردن بیشتر به نق زدن پرداخته ایم و فرهنگ خود نقادی را نداریم و مشکلات پیش آمده در سازمان را بیشتر متوجه بالاسری ها می دانیم البته که برای درست شدن امور باید مدیریت وجود داشته باشد ولی برای رفع چالش ها باید در ابتدای امر هر کدام از ما فرهنگ خودنقادی را در وجودمان تقویت نمائیم.
وی در ادامه خطاب به حاضرین گفت: بیایید تغییر را از خودمان آغاز کنیم و ظرفیتهای سازمان را سنجیده و برای رسیدن به بهبود، پیشرفت و تعالی سازمان نهایت کوشش را به عمل آوریم و امروزمان را بهتر از دیروز کرده و نسبت به گذشته خود ارتقاء یابیم.
مهندس قدیریان در این خصوص گفت: به میزانی که آگاهی ما بیشتر گردد، مسئولیت ما نیز افزون تر خواهد شد و تا زمانی که حیات وجود دارد انسان باید بستر کمال را در خود تقویت نموده و در راه رسیدن به علم و آگاهی از هیچ کوششی دریغ نکند.
مدیرعامل شرکت در پایان صحبت های خود عبور از مدرک گرایی را نیازمند یک فرهنگ و بستر سازی براساس بهبود و تصحیح قوانین و مقررات دانست و گفت: خوشبختانه واحد منابع انسانی شرکت در جهت رفع بسیاری از نیازهای کارکنان شرکت و در راستای توجه به افراد خلاق، نوآور و ... مهارت گرایی را در برنامه کاری خود قرار داده است و امیدوارم هر چه زودتر با رعایت این گونه موارد بتوانیم رضایت مندی کارکنان را بیش از این به دست آوریم.
در خاتمه کارکنان واحد لجستیک در جمعی صمیمی و دوستانه از نزدیک مشکلات، پیشنهادات و انتقادات خود را با مدیرعامل مطرح نمودند که از طرف ایشان پاسخ داده شد و مقرر گردید موارد قابل پیگیری برای مسئولین ذیربط ارسال گردد.

 

 

993
 

Factory : 24thKm of Steel Road, Yazd-Kerman belt road, Yazd. P.O.Box:8945151694


Phone : +983537253090-96


Fax : +983537254680


E-Mail : info@iasco.ir

Tehran Office : NO.51, Mashahir Ave., Ghaem Magham Farhani St., Karimkhan St., Tehran, Iran


Phone : +982188322626-27


Fax : +982188322628


Sales Dep : saleoffice@iasco.ir


Purchasing Dep : purchaseoffice@iasco.ir

Statistics


Max Visit :

Today : 672

Yesterday : 2,080

Total : 3,353,451