بسم الله الرحمن الرحیم
به سامانه اطلاع رسانی دریافت نارضایتی/ شکایات مشتریان شرکت فولادآلیاژی ایران خوش آمدید
روند دریافت و بررسی نارضایتی / شکایت مشتریان
فلوچارت روندبررسی نارضایتی / شکایت مشتریان
فرم دریافت اطلاعات نارضایتی / شکایت
خط مشی سیستم های مدیریتی سازمان
شرکت فولادآلیاژی ایران در راستای جلب رضایت مشتریان روشهای زیر را جهت دریافت نارضایتی ها و شکایات مشتریان را تعریف نموده است .
- تماس تلفنی:
• واحد مهندسی فروش و خدمات مشتریان : |
2677 3122 - 035 |
• کارشناس رسیدگی به شکایات مشتریان: |
2660 3122 - 035 |
- ارسال نارضایتی و یا شکایت از طریق پست الکترونیکی :
• واحد مهندسی فروش و خدمات مشتریان SALES_ENG@IASCO.IR |
• بخش رسیدگی به شکایات مشتریان TCS@IASCO.IR |
- کتبی :
•نمابر از طریق شماره : 37254083-035 |
• پست به آدرس : یزد – کارخانه فولادآلیای ایران – کد پستی 8945151694 |
- مراجعه حضوری:
• کارخانه: یزد- بلوارآزادگان– بلوار شهید دهقان منشادی– کیلومتر 24 جاده فولادآلیاژی - تلفن: 6-37253090(035) |
• دفتر مرکزی : تهران- خیابان کریمخان زند- خیابان قائم مقام فراهانی- خیابان مشاهیر – پلاک 51 – تلفن 27-88322625 (021) |
بازدید:2337