زبان / Language

فرمانده پایگاه مقاوت الحدید شرکت فولادآلیاژی ایران معرفی شد

 

مقدمه خبر :

در آیینی با حضور مدیرعامل شرکت فولادآلیاژی ایران و فرمانده ناحیه مقاومت بسیج اشکذر، عباس استادی به عنوان فرمانده پایگاه مقاوت الحدید شرکت فولادآلیاژی ایران معرفی شد. 

 

 

به گزارش روابط عمومی شرکت فولادآلیاژی ایران؛ مدیرعامل شرکت فولادآلیاژی ایران در این نشست با اشاره به اهمیت فعالیت های بسیجی در موفقیت های سازمانی گفت: بسیاری از پیشرفت ها و موفقیت ها در سایه همدلی، کار تیمی و تفکر بسیجی به دست می آید.
علیرضا چایچی یزدی با تاکید بر اینکه پایگاه یک تفکر زیبایی است که باید افکار را راهبری کند، گفت: بسیاری از آبادانی ها در کشور مدیون و مرهون ایدئولوژی و تفکر ناب همدلی است که از دهه ابتدایی دوران بعد از جنگ تحمیلی بین مردم و تشکل ها شکل جدی تری گرفت و مردم در قالب پایگاه های بسیج در صحنه ماندندو در زمینه های مختلف به کمک کشور آمدند.
وی در ادامه فرهنگسازی را از اهداف مهم پایگاه مقاومت الحدید دانست و اظهار داشت: برای رسیدن به اهداف عالی بسیج ابزار اخلاق، تعهد و تخصص نیاز است و در شرکت فولادآلیاژی ایران توسعه و رونق بیشتر صنعت به همراه فرهنگسازی با هدف کاهش آسیب های اجتماعی باید مد نظر پایگاه باشد.
در ابتدای این نشست نیز سرهنگ پاسدار حسین هاتفی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج اشکذر به تشریح وظایف پایگاه های مقاومت بسیج پرداخت و پایگاه مقاومت الحدید شرکت فولادآلیاژی ایران را یکی از مراکز موفق و خوشنام در استان و کشور معرفی کرد.
وی در ادامه با اشاره به تاکیدات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) درباره ی اهمیت و نقش بسیج در بحث جهاد تبیین، بر فعالیت در زمینه های مقابله با جنگ نرم و سواد رسانه ای سفارش کرد.
در ابتدای این نشست نیز اعضای کمیته فرهنگی و پایگاه مقاومت الحدید شرکت فولاد آلیاژی به بیان نقطه نظرات خود پرداختند.
متن انتصاب عباس استادی به عنوان فرمانده پایگاه مقاومت الحدید شرکت فولاد آلیاژی ایران بدین شرح است:
برادر بسیجی جناب آقای عباس استادی
به پیشنهاد فرمانده محترم حوزه مقاومت بسیح شهدای اداری کارگری اصناف و به موجب این حکم جنابعالی به عنوان فرمانده پایگاه مقاومت بسیج الحدید شرکت فولادآلیاژی ایران منصوب می شوید.
امید است با استعانت از خداوند متعال و نصب العین قراردادن تقوا، جهاد در راه خدا، رهنمودهای رهبر کبیر انقلاب اسلامی و موسس شجره طیبه بسیج حضرت امام خمینی(ره) ، و فرامین، تدابیر و منویات ولی امر مسلمین و فرمانده معظم کل قوا، حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای (مدظله العالی) بتوانید با بهره گیری از امکانات مادی و معنوی، با همت و تلاش هرچه بیشتر، حضور سازمان یافته مردم، به ویژه جوانان را در رده های مقاومت بسیج فراهم و آنان را در صحنه های مورد نیاز انقلاب شکوهمند اسلامی بکارگیری نمایید و در جهت تحقق و پویایی بسیج ده ها میلیونی گامهای موثری بردارید.
سرهنگ پایدار حسین هاتفی
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج اشکذر

منبع خبر:

آدرس کارخانه : یزد؛ جاده کنار گذر یزد کرمان- نرسیده به پایانه باربری- کیلومتر 24 جاده فولاد- شرکت فولادآلیاژی ایران - کدپستی: 8945151694


تلفن : (035) 37 25 30 90 - 96


فکس : (035) 37 25 46 80


پست الکترونیک : info@iasco.ir

آدرس دفتر تهران : خیابان کریم خان زند،‌خیایان قائم مقام فراهانی، خیابان مشاهیر، پلاک 51، شرکت فولاد آلیاژی ایران - کدپستی: 1589863316


تلفن : (021) 88 32 26 25 - 27


فکس : (021) 88 32 26 28


Sales Dep. : saleoffice@iasco.ir


Purchasing Dep. : purchaseoffice@iasco.ir

آمار بازدیدکنندگان


بیشترین بازدید همزمان :

بازدید امروز : 754

بازدید دیروز : 1,446

کل بازدید : 3,332,558