زبان / Language

به مناسبت روز کار و کارگر:

مدیرعامل شرکت فولاد آلیاژی ایران از کارگر نمونه صنعت استان یزد قدردانی کرد

 

مقدمه خبر :

آیین قدردانی از کارگر نمونه صنعت استان با حضور جمعی از مدیران شرکت فولاد آلیاژی ایران و نمایندگان انجمن صنفی کارگران این شرکت در دفتر مدیرعامل برگزار شد. 

 

 

به گزارش روابط عمومی شرکت؛ مدیر عامل شرکت فولاد آلیاژی ایران، ضمن قدردانی از تلاش کارگران این صنعت مهم گفت: تخصص، انتقال تخصص، دانشگاه و فولاد آلیاژی کلید واژه هایی هستند که وقتی در کنار یکدیگر قرار می گیرند شرکت فولاد آلیاژی ایران را در کشور سربلند و سرفراز می‌کنند.

علیرضا چایچی یزدی اظهار داشت: همه‌ی کارکنان شرکت فولاد آلیاژی ایران با افتخار کارگر هستیم چرا که صداقت، اخلاص، جوانمردی، پویایی و تلاش از خصوصیات بارز همه تلاشگران و کارگران این مجموعه است.
 وی با اشاره به مفاهیم سال تولید و دانش بنیان گفت: کارگران شرکت فولاد آلیاژی ایران نشان داده‌اند که در زمینه های علمی و دانش بنیان نیز پیشرو هستند و شاهد اقدامات ارزنده‌ای بودیم که انتظار دارم به مصداق حدیث (زکات علم نشر دادن آن است) در انتقال تجربیات به پرسنل جوان و نسل‌های بعدی اقدام کنند تا شاهد پیشرفت بیش از پیش شرکت در تمامی زمینه ها و واحدها باشیم.
مدیرعامل شرکت همچنین ضمن تبریک معرفی انجمن صنفی کارگران این شرکت به عنوان انجمن صنفی برتر استان دوام توفیقات را خواستار شد.
داوود صدوقیان کارگر برگزیده استان که روز گذشته توسط استاندار یزد نیز مورد تقدیر قرار گرفت در این نشست ضمن قدردانی از مدیرعامل و مدیران واحدها گفت: همیشه رشد فکری و کاری خودم و شرکت برایم حس خوبی به همراه داشته و تلاش کردم در کنار سایر کارگران خدوم و همکاران خوبم پیشرفت سازمانی را رقم بزنیم. گفتنی است در پایان این مراسم با اهدای لوح تقدیر و هدایایی از داوود صدوقیان به عنوان کارگر نمونه صنعت استان و همچنین اعضای انجمن صنفی کارگران فولاد، از سوی مدیرعامل قدردانی به عمل آمد.

منبع خبر:

آدرس کارخانه : یزد؛ جاده کنار گذر یزد کرمان- نرسیده به پایانه باربری- کیلومتر 24 جاده فولاد- شرکت فولادآلیاژی ایران - کدپستی: 8945151694


تلفن : (035) 37 25 30 90 - 96


فکس : (035) 37 25 46 80


پست الکترونیک : info@iasco.ir

آدرس دفتر تهران : خیابان کریم خان زند،‌خیایان قائم مقام فراهانی، خیابان مشاهیر، پلاک 51، شرکت فولاد آلیاژی ایران - کدپستی: 1589863316


تلفن : (021) 88 32 26 25 - 27


فکس : (021) 88 32 26 28


Sales Dep. : saleoffice@iasco.ir


Purchasing Dep. : purchaseoffice@iasco.ir

آمار بازدیدکنندگان


بیشترین بازدید همزمان :

بازدید امروز : 725

بازدید دیروز : 1,211

کل بازدید : 3,333,740