زبان / Language

تأکید آیت الله ناصری بر بکارگیری آخرین شیوه های علمی تولید:

محصولات شرکت فولاد آلیاژی ایران باید در جهان ممتاز باشد

 

مقدمه خبر :

حضرت آیت الله ناصری نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد در بازدید از شرکت فولاد آلیاژی ایران ضمن تقدیر از تلاش های صورت گرفته از آخرین دستاوردهای این مجموعه آگاهی یافت. 

 

 

ناصری در جلسه با اعضای هیئت مدیره و مدیران عالی این شرکت با تاکید بر لزوم استفاده از آخرین شیوه های علمی گفت: در عرصه های دانش بنیان به شکلی باید پیش بروید که تولیدات‌تان در جهان ممتاز و دارای ویژگی های منحصر به فردی باشد.

امام جمعه یزد افزود: در عرصه های تحول دهی و تحول بخشی کارها، باید همراه و همگام پیشرفت در دنیا باشید و حتی بسیاری از تحولات در حوزه تولید و فناوری را بعنوان حرکتی جدید به جهان عرضه کنید.
نماینده ولی فقیه در استان یزد با اشاره به تحریم‌های صورت گرفته توسط آمریکا و کشورهای غربی در جهت جلوگیری از پیشرفت در حوزه های علمی و صنعتی کشور اظهار داشت: با تقویت روحیه اندیشه ورزی در آموزش باید در حوزه‌های تولید علم از ظرفیت جوانان نخبه و صاحب ایده در جهت رشد و پیشرفت استفاده کرد تا مصرف کننده و متکی به کشورهای خارجی در هیچ زمینه ای نباشیم.

فولاد آلیاژی ایران صنعت دانش بنیان فولادی و سرآمد در رعایت اصول محیط زیستی

همچنین در این دیدار "علیرضا چایچی" عضو هیئت مدیره و مدیرعامل شرکت فولاد آلیاژی ایران با بیان سابقه فعالیت شرکت گفت: فولاد آلیاژی ایران به عنوان تنها صنعت فولادی کشور در حوزه دانش بنیان امروزه بیش از 550 هزار تن محصول در 430 نوع در فولاد آلیاژی ایران تولید می‌کند که در صنایع دیگر همچون خودرو سازی، نفت و پتروشیمی، ریلی، کشتی سازی و ... مورد استفاده قرار می‌گیرد.
چایچی با بیان اینکه بخشی از مواد اولیه مانند فروآلیاژها از خارج کشور تهیه می‌شود، تصریح کرد: امروزه کمتر از 25 درصد از موارد اولیه از خارج کشور تهیه می‌شود در حالی که در سال‌های گذشته این آمار بیش از  50 درصد بود.
مدیرعامل فولاد آلیاژی ایران با تاکید بر هدف گذاری صادراتی ازسال های ابتدای فعالیت و حضور موثر در بازارهای خارج از کشور عنوان کرد: با بروز تحریم ها مشکلاتی در کشور بوجود آمد که باعث تغییر در برخی بازارهای صادارتی شد.
عضو هیئت مدیره فولاد آلیاژی با تاکید بر نگاه جدی این شرکت به مسائل محیط زیستی در کنار تولید، بیان کرد: فولاد آلیاژی ایران جزو صنایع سرآمد کشور در کنترل اصول محیط زیستی در کشور است که تاکنون توانسته 6 مرتبه عنوان صنعت سبز کشوری را به برکت تلاش همکاران بدست آورد.
 
بازدید از خطوط تولید

آیت الله ناصری همچنین ضمن بازدید از خطوط تولید شرکت فولاد آلیاژی ایران با اهدای شاخه گل به کارگران از زحمات تلاشگران عرصه صنعت قدردانی نمود.

 

منبع خبر:

آدرس کارخانه : یزد؛ جاده کنار گذر یزد کرمان- نرسیده به پایانه باربری- کیلومتر 24 جاده فولاد- شرکت فولادآلیاژی ایران - کدپستی: 8945151694


تلفن : (035) 37 25 30 90 - 96


فکس : (035) 37 25 46 80


پست الکترونیک : info@iasco.ir

آدرس دفتر تهران : خیابان کریم خان زند،‌خیایان قائم مقام فراهانی، خیابان مشاهیر، پلاک 51، شرکت فولاد آلیاژی ایران - کدپستی: 1589863316


تلفن : (021) 88 32 26 25 - 27


فکس : (021) 88 32 26 28


Sales Dep. : saleoffice@iasco.ir


Purchasing Dep. : purchaseoffice@iasco.ir

آمار بازدیدکنندگان


بیشترین بازدید همزمان :

بازدید امروز : 676

بازدید دیروز : 1,647

کل بازدید : 3,320,889