زبان / Language

برگزاری مراسم ولادت حضرت فاطمه الزهرا(س) و روز زن در شرکت فولاد آلیاژی ایران

برگزاری مراسم ولادت حضرت فاطمه الزهرا(س) و روز زن در شرکت فولاد آلیاژی ایران

 

مقدمه خبر :

برگزاری مراسم ولادت حضرت فاطمه الزهرا(س) و روز زن در شرکت فولاد آلیاژی ایران 

 

 


به مناسبت سالروز ولادت حضرت فاطمه زهرا(س) و روز زن، جشن میلاد سرور و اسوه بانوان عالم با حضور تمامی بانوان همکار روز یکشنبه27 بهمن ماه سال جاری در سالن کنفرانس مدیریت برگزار شد.
علیرضا چایچی یزدی؛ مدیرعامل شرکت فولاد آلیاژی ضمن تقدیر از عملکرد و رفتار شایسته بانوان در شرکت گفت: همه زنان باید به نقش مؤثر خود واقف باشند زیرا جایگاه و کرامت انسانی آنها به عنوان یک همسر، مادر و همچنین رسالت اجتماعی آنها  به عنوان یک زن بسیار ارزشمند است و نقش مهمی در مسئولیت های تربیتی خانواده  و جامعه ایفا می کند.
چایچی با اشاره به نگرش مثبت مدیران شرکت نسبت به ارتقای جایگاه سازمانی کارکنان زن خاطرنشان کرد: تعهد و تخصص همکاران زن در ارتقای جایگاه سازمانی بیش از پیش مدنظر خواهد بود تا از توان آنها به عنوان فرصتی در جهت تحقق اهداف شرکت فولادآلیاژی ایران استفاده شود.
همچنین حمیدرضا دهقان؛ مدیر روابط عمومی در مراسم بزرگداشت روز زن و مقام مادر گفت: در ارائه الگوی زن مسلمان ایرانی مدیون امام خمینی(ره) هستیم.
وی با اشاره به اینکه دنیای مدرن امروز همان افکار قرون وسطایی را از زن دارد، گفت: انقلاب اسلامی توانست با تفکر و اندیشه خود جهان را دچار شگفتی کند تفکری که ما امروز از آن غفلت می کنیم و به علت تبلیغات منفی غرب، گاه ارزش های خود را فراموش می‌کنیم.
در ادامه حجت الاسلام حمیدرضا عاطفی؛ مشاور فرهنگی در این مراسم با اشاره به جایگاه و قداست ویژه حضرت زهرا(س) گفت: زن در قرآن، کوثر نامیده شده و مصداق اقیانوسی از خیر و برکت است. دامن پرمهرش به عنوان مادر، سرچشمه برکات است و زمزمه مادر در گوش فرزند زمزمه الهی است.
وی همچنین بیان نمود: قرآن کریم پیامبر اسلام(ص) را الگوی همه انسان ها قرار داده اما حضرت فاطمه(س) مسئولیت ویژه ای در نظام آفرینش داشته و الگویی کامل و اسوه ای از جنس پیامبر(ص) برای زنان جهان است.
 در پایان ساسان تیموریان؛ مدیر منابع انسانی و امور اداری نیز با اشاره به منزلت حضرت فاطمه(س)، نقش والای ایشان در کنار پیامبر اکرم(ص) و حضرت علی(ع) را تشریح نمود.
وی در ادامه با اشاره به اهمیت مشارکت همکاران زن در موفقیت شرکت فولادآلیاژی ایران، به نقش ویژه آنها در ارتقای جایگاه شرکت از جمله امور مدیریتی تأکید ورزید.
گفتنی است در پایان این مراسم به تمامی بانوان شرکت فولادآلیاژی ایران هدایای ارزنده‌ای اهدا شد.

منبع خبر:

آدرس کارخانه : یزد؛ جاده کنار گذر یزد کرمان- نرسیده به پایانه باربری- کیلومتر 24 جاده فولاد- شرکت فولادآلیاژی ایران - کدپستی: 8945151694


تلفن : (035) 37 25 30 90 - 96


فکس : (035) 37 25 46 80


پست الکترونیک : info@iasco.ir

آدرس دفتر تهران : خیابان کریم خان زند،‌خیایان قائم مقام فراهانی، خیابان مشاهیر، پلاک 51، شرکت فولاد آلیاژی ایران - کدپستی: 1589863316


تلفن : (021) 88 32 26 25 - 27


فکس : (021) 88 32 26 28


Sales Dep. : saleoffice@iasco.ir


Purchasing Dep. : purchaseoffice@iasco.ir

آمار بازدیدکنندگان


بیشترین بازدید همزمان :

بازدید امروز : 919

بازدید دیروز : 1,211

کل بازدید : 3,333,934