زبان / Language

حضور شرکت فولادآلیاژی ایران در هفدهمین همایش تولید ملی _افتخار ملی

حضور شرکت فولادآلیاژی ایران در هفدهمین همایش تولید ملی _افتخار ملی

 

مقدمه خبر :

حضور شرکت فولادآلیاژی ایران در هفدهمین همایش تولید ملی _افتخار ملی  

 

 


به گزارش روابط عمومی شرکت فولادآلیاژی ایران هفدهمین جشنواره تولید ملی افتخار ملی در تاریخ 28 بهمن ماه سال جاری در سالن بین المللی همایش های صدا و سیما برگزار شد. 
این مراسم با حضور دکتررحمانی وزیر صنعت، معدن و تجارت، دکتر پارسا معاون وزیر و رئیس کل سازمان امور مالیاتی کشور، دکتر عمرانی معاون قضایی دادستان کشور، مهندس سهل آبادی رئیس خانه صنعت معدن و تجارت ایران، و دکتر آقا محمدی رئیس گروه اقتصادی دفتر مقام معظم رهبری و جمعی از مدیران عامل شرکت ها برگزار شد. 
در این مراسم وزیر صنعت معدن و تجارت گفت: توجه به تولید ملی و اعتماد به فعالان بخش خصوصی، راهکار اصلی کشور در مقابله با تحریم‌ها است. 
این مقام مسئول افزود: بخش تولید کشور با توانمندی‌های ویژه خود شرایط را پایدار نگه داشته و بر خلاف تصور دشمن مبنی بر تعطیلی واحدها، نه تنها این اتفاق رخ نداد بلکه در بسیاری موارد شاهد رشد و تبلور ظرفیت‌های جدید صنعتی و تولیدی در کشور هستیم.
رحمانی تاکید کرد:‌ مردم نباید برای پیگیری امور و دریافت خدمات به هر عنوانی به وزارتخانه یا سازمان‌های تابعه آن مراجعه کنند و در این راستا توجه به ابزارها و ظرفیت‌های توسعه ای دولت الکترونیک یک ضرورت است.
رحمانی اضافه کرد: پیگیری‌های لازم برای حمایت از تولید داخلی در چارچوب برنامه هایی همچون ساخت داخل، تخصیص منابع بانکی لازم، توسعه فناوری و غیره انجام می شود و نباید فراموش کرد که یکی از راهکارهای جلوگیری از تبعات تحریم‌ها توجه جدی به تولید ملی است. امروز نه فقط در تامین قطعات و تجهیزات در داخل کشور مشکلات تا حد زیادی رفع شده، بلکه در برخی اقلام، زمینه خودکفایی و قطع وابستگی کامل فراهم شده است.
وی به برخی اقدامات انجام شده در خصوص خودکفایی در بخش‌های مختلف صنعتی کشور از جمله تولید الکترود گرافیتی در صنعت فولاد اشاره کرد و گفت: هفته گذشته با وزارت نفت تفاهم‌نامه‌ای به ارزش یک میلیارد دلار امضا کردیم که زمینه تولید مواد اولیه الکترود گرافیتی یعنی کک سوزنی و کک اسفنجی را در داخل کشور ایجاد می‌کند.
وی خاطرنشان کرد:‌ در همین رابطه، زمینه تثبیت شغلی ۲۸۰ هزار نفر نیروی این صنعت فراهم شده و ۵۰ هزار نفر دیگر نیز به چرخه اشتغال این صنعت وارد شده اند.

 

منبع خبر:

آدرس کارخانه : یزد؛ جاده کنار گذر یزد کرمان- نرسیده به پایانه باربری- کیلومتر 24 جاده فولاد- شرکت فولادآلیاژی ایران - کدپستی: 8945151694


تلفن : (035) 37 25 30 90 - 96


فکس : (035) 37 25 46 80


پست الکترونیک : info@iasco.ir

آدرس دفتر تهران : خیابان کریم خان زند،‌خیایان قائم مقام فراهانی، خیابان مشاهیر، پلاک 51، شرکت فولاد آلیاژی ایران - کدپستی: 1589863316


تلفن : (021) 88 32 26 25 - 27


فکس : (021) 88 32 26 28


Sales Dep. : saleoffice@iasco.ir


Purchasing Dep. : purchaseoffice@iasco.ir

آمار بازدیدکنندگان


بیشترین بازدید همزمان :

بازدید امروز : 1,099

بازدید دیروز : 1,211

کل بازدید : 3,334,114