زبان / Language

حضور شرکت فولاد آلیاژی ایران در دومین جشنواره و نمایشگاه ملی فولاد

حضور شرکت فولاد آلیاژی ایران در دومین جشنواره و نمایشگاه ملی فولاد

 

مقدمه خبر :

حضور شرکت فولاد آلیاژی ایران در دومین جشنواره و نمایشگاه ملی فولاد  

 

 

حضور شرکت فولاد آلیاژی ایران در دومین جشنواره و نمایشگاه ملی فولاد 

 

دومین  جشنواره و نمایشگاه ملی فولاد ایران” که در دی ماه امسال برگزار شد، آغازگر یک موج فراگیر بومی سازی و حمایت از تامین داخلی بود که خوشبختانه با استقبال بی نظیر جامعه فولاد کشور روبرو شد. شرکت فولاد آلیاژی ایران نیز در دومین دوره این رویداد تخصصی و منحصر به فرد ملی به همت انجمن تولیدکنندگان فولاد ایران و با مشارکت تمامی شرکت های بزرگ فولادی و معدنی و تامین کنندگان مطرح داخلی و همچنین با حمایت معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، وزارت صنعت، معدن و تجارت، ایمیدرو، اتاق های بازرگانی ایران و تهران و تشکل های زنجیره فولاد،  شرکت کرد این نمایشگاه  ۲۳ تا ۲۶ دی ماه سال جاری به مدت ۴ روز در برج میلاد تهران برگزار شد 

دکتر بهرام سبحانی، رئیس انجمن تولیدکنندگان فولاد ایران با اشاره به برگزاری دومین جشنواره و نمایشگاه ملی فولاد ایران اظهار داشت: نکته مهمی که باید به آن توجه شود این است که ما از یک واردکننده فولاد به یک صادرکننده تبدیل شده ایم لذا سرمایه گذاری ها باید منجر به تولید رقابت پذیر و اقتصادی گردد و این یک اصل است. وی تصریح کرد: موج حمایت از تأمین کنندگان داخلی در زنجیره آهن و فولاد به شرط آنکه تولیدات داخلی به لحاظ کیفی قابل رقابت با نمونه های خارجی باشند به موفقیت خواهد رسید چون به لحاظ قیمتی با شرایطی که برای ارز ایجاد شده، تولید داخل رقابت پذیر است و قطعا مصرف کننده انگیزه ای ندارد که به سراغ محصولات خارجی برود.

 

 

بسمه تعالی

 

دومین جشنواره ملی فولاد با رویکرد بومی‌سازی

دومین جشنواره ملی و نمایشگاه فولاد با رویکرد بومی‌سازی به همت انجمن تولیدکنندگان فولاد ایران و با مشارکت فولاد آلیاژی ایران و سایر شرکتهای بزرگ فولادی و معدنی و تأمینکنندگان مطرح داخلی و با حمایت معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، وزارت صنعت، معدن و تجارت، ایمیدرو، اتاقهای بازرگانی ایران و تهران و تشکلهای زنجیرۀ فولاد، از ۲۳ تا ۲۶ دیماه سال جاری به مدت چهار روز در برج میلاد تهران برگزار شد. این رویداد تخصصی و منحصربهفرد ملی برای فعالان در حوزه بومی سازی محل مناسبی بوده است که آنها توانسته‌اند قدم هایی سازنده در راستای برنامه های کوتاه مدت و بلند مدت شرکت هایشان بردارند و محلی برای گفت و گوی سازنده و تبادل نظر اهالی صنعت فولاد و مهیا ساختن بستری جهت ارائه ظرفیت‌های مشارکت و توانمندی‌های حوزه بومی‌سازی  با یکدیگر بوده است.

در همین راستا شرکت فولاد آلیاژی ایران با هدف‌های از پیش تعیین شده حضوری موفقی را در این جشنواره داشته است و به همراه شرکت فولاد اسفراین موفق به کسب لوح تقدیر در زمینه " توسعه بومی‌سازی و تکنولوژی و افزایش توان تامین داخلی"  از میان شرکت‌های بزرگ فولادی گردید.

در حین برگزاری جشنواره و در بحث گفتگو‌های دو طرفه در میزهای تخصصی نمایشگاه نیز با 140 شرکت مذاکره شد و نیازها و توانمندی‌های بومی‌سازی تشریح گردید. همچنین در پنل‌های تخصصی نیز شرکت فولاد آلیاژی ایران آخرین دستاوردهای بومی‌سازی حوزه اتوماسیون‌های صنعتی و توسعه تکنولوژی خود را به متخصصین شرکت‌های فولادی حاضر در جشنواره ارائه نمود.

 مهمترین دستاوردهای حضور در این جشنواره عبارتند از شناسایی شرکت‌های توانمند و دانش بنیان همسو با نیازهای بومی‌سازی، توافق اولیه در خصوص تشکیل کنسرسیوم مشترک بین شرکتهای فولاد آلیاژی ایران، فولاد خوزستان و دو شرکت سازنده توانمند داخلی جهت بومی‌سازی ماشین حمل ظرف سرباره، تفاهم نامه در خصوص بومی سازی و ساخت کمپرسور سانتریفیوژ تولید گاز اکسیژن، بومی‌سازی بردهای الکترونیکی.

همچنین چندین توافق اولیه در خصوص ارائه خدمات بومی‌سازی در حوزه اتوماسیون‌های صنعتی به شرکت‌های ذوب آهن اصفهان، فولاد غرب آسیا، فولاد فراطرح و فولاد نیشابور صورت پذیرفت.

 

 

منبع خبر:

آدرس کارخانه : یزد؛ جاده کنار گذر یزد کرمان- نرسیده به پایانه باربری- کیلومتر 24 جاده فولاد- شرکت فولادآلیاژی ایران - کدپستی: 8945151694


تلفن : (035) 37 25 30 90 - 96


فکس : (035) 37 25 46 80


پست الکترونیک : info@iasco.ir

آدرس دفتر تهران : خیابان کریم خان زند،‌خیایان قائم مقام فراهانی، خیابان مشاهیر، پلاک 51، شرکت فولاد آلیاژی ایران - کدپستی: 1589863316


تلفن : (021) 88 32 26 25 - 27


فکس : (021) 88 32 26 28


Sales Dep. : saleoffice@iasco.ir


Purchasing Dep. : purchaseoffice@iasco.ir

آمار بازدیدکنندگان


بیشترین بازدید همزمان :

بازدید امروز : 1,140

بازدید دیروز : 1,647

کل بازدید : 3,321,353