زبان / Language

 

مقدمه خبر :

مهندس چایچی در مراسم تجلیل از دانش آموزان برتر علمی شهرستان اشکذر امروز دانش آموزان، با افتخار آفرینی و اندیشه متعالی سرمایه ای ارزشمند برای کشور هستند 

 

 

به‌ گزارش ‌روابط ‌عمومی ‌شرکت فولاد آلیاژی ‌ایران؛ در تاریخ 24 شهریور ماه سال جاری مراسم تجلیل از دانش آموزان برتر علمی، رتبه‌های برتر کنکور و فرهنگیان ‌فعال ‌شهرستان  اشکذر با حضور مهندس ‌هادی‌نسب فرماندار ‌اشکذر، مهندس ‌کارآموز  معاونت ‌آموزش ‌متوسطه ‌‌اداره‌ کل ‌آموزش و پرورش یزد، مهندس قلع‌گر رئیس سازمان فنی و حرفه ای‌کار و دانش اداره کل یزد و مهندس الیاسی رئیس آموزش ‌و پرورش ‌شهرستان ‌اشکذر در سالن ‌کنفرانس ‌مدیریت ‌شرکت فولاد آلیاژی ایران برگزار شد.
در ابتدای جلسه مهندس چایچی مدیر عامل شرکت فولاد آلیاژی ایران ضمن تبریک موفقیت دانش آموزان و معلمان تلاشگر اظهار داشت: دانش آموزان امروز با افتخارآفرینی و اندیشه متعالی سرمایه‌ای ارزشمند برای کشور هستند تا در آینده ایران اسلامی نقش داشته باشند و توان خود را در عرصه جهانی نشان دهند.
چایچی ابراز داشت: تجلیل از دانش آموزانی که همواره به دنبال کسب افتخارند برای شرکت فولادآلیاژی ایران ارزشمند و ماندگار است. امیدواریم همه دلسوزان با نگاهی عمیق آینده‌سازان جامعه اسلامی را قدر بدانند و برای پیشرفت آنان مشارکتی سازنده داشته باشند.
مدیرعامل‌شرکت‌فولادآلیاژی‌ایران ادامه داد:آموزش‌و پرورش برای رشد و موفقیت دانش آموزان تلاش می‌کند اما انتظار داریم همه مردم و مسئولان در کنار دستگاه تعلیم و تربیت قرار گیرند تا جامعه به توسعه همه جانبه برسد.
چایچی گفت: این دانش آموزان می توانند آینده این شرکت و شرکت های صنعتی دیگر را در دست بگیرند و با ایده های نو و خلاق آینده ای روشن برای خود رقم بزنند. تعدادی از مسئولان شهرستان اشکذر در این مراسم، پیشنهادات و درخواست های خود را جهت پیشرفت هر چه بیشتر دانش آموزان این شهرستان در عرصه علم و دانش، ارائه کردند. 
در پایان این مراسم از 15 برگزیدگان ممتاز کنکور سراسری سال 98، مسابقات علمی، استعدادهای درخشان، و رتبه های برتر مسابقات هنری و 20 نفر از معلمان و فرهنگیان نمونه با تقدیم لوح و هدیه تجلیل شد.

 

 

منبع خبر:

آدرس کارخانه : یزد؛ جاده کنار گذر یزد کرمان- نرسیده به پایانه باربری- کیلومتر 24 جاده فولاد- شرکت فولادآلیاژی ایران - کدپستی: 8945151694


تلفن : (035) 37 25 30 90 - 96


فکس : (035) 37 25 46 80


پست الکترونیک : info@iasco.ir

آدرس دفتر تهران : خیابان کریم خان زند،‌خیایان قائم مقام فراهانی، خیابان مشاهیر، پلاک 51، شرکت فولاد آلیاژی ایران - کدپستی: 1589863316


تلفن : (021) 88 32 26 25 - 27


فکس : (021) 88 32 26 28


Sales Dep. : saleoffice@iasco.ir


Purchasing Dep. : purchaseoffice@iasco.ir

آمار بازدیدکنندگان


بیشترین بازدید همزمان :

بازدید امروز : 1,661

بازدید دیروز : 1,211

کل بازدید : 3,334,676