زبان / Language

در جلسه هم اندیشی مسئولین اداره کل کار، تعاون و رفاه اجتماعی و مسئولین ایمنی صنایع فولادی استان در فولاد آلیاژی ایران مطرح شد:

در جلسه هم اندیشی مسئولین اداره کل کار، تعاون و رفاه اجتماعی و مسئولین ایمنی صنایع فولادی استان در فولاد آلیاژی ایران مطرح شد:

 

مقدمه خبر :

در جلسه هم اندیشی مسئولین اداره کل کار، تعاون و رفاه اجتماعی و مسئولین ایمنی صنایع فولادی استان در فولاد آلیاژی ایران مطرح شد:  

 

 

در جلسه  هم اندیشی مسئولین  اداره کل کار، تعاون و رفاه اجتماعی و مسئولین ایمنی صنایع فولادی استان در 
فولاد آلیاژی ایران مطرح شد:

شرکت فولادآلیاژی ایران پیشرو در حوزه ایمنی صنعت فولاد

به گزارش روابط عمومی شرکت فولاد آلیاژی ایران در راستای ارتقای سطح همکاری با سازمان ها و ادرات استان و هم افزایی با ظرفیت های علمی و اجرایی موجود، جلسه هم اندیشی در تاریخ 26/06/98 با حضور رییس بازرسی و مسئولین مربوطه اداره کل کار، تعاون و رفاه اجتماعی و مسئولین ایمنی صنایع فولاد استان یزد در شرکت فولاد آلیاژی ایران برگزار گردید. ر دراین جلسه ابتدا جایگاه شرکت فولاد آلیاژی ایران در صنعت فولاد کشور و نقش آن در توسعه صنعتی کشور توسط مدیر روابط عمومی شرکت مطرح گردید، سپس اهمیت و جایگاه HSE در شرکت فولاد آلیاژی ایران از منظر هیئت مدیره، مدیر عامل و مدیران ارشد شرکت که یکی از نتایج آن تشکیل واحد  HSE که به صورت بلاواسطه و مستقیم زیر نظر مدیر عامل شرکت فعالیت می نماید، توسط مدیر ارشد بهره برداری و مدیر منابع انسانی تشریح شد. لازم به ذکر است شرکت فولاد آلیاژی ایران اولین شرکت فولادی در استان می باشد، که به واسطه رسالت و نقش مهم HSE چنین تغییری در چارت سازمانی را اجرایی نموده است. در این جلسه رییس HSE شرکت ضمن تشکر از پشتیبانیهای اجرایی و فنی و راهنماییهای کاربردی بازرسی کار و تعاملات سازنده آن مجموعه، برخی از مهمترین اقدامات انجام شده در راستای ارتقا و بهبود مستمر سیستم مدیریت ایمنی در شرکت، شامل باز آموزی های دوره های اموزشی تخصصی، استفاده از خدمات مشاوره Best practice های کشور در راستای عارضه یابی و استخراج نقاط قابل بهبود به منظور تدوین یک Masterplan، ارتقا و بازنگری روشها و دستورالعملهایی نظیر صدور مجوز کار، Log out tag out و ... را ارئه نمود. همچنین هدف‌گذاری شرکت فولاد آلیاژی مبنی بر ارتقا سطح شاخص‌های ایمنی و نصب تابلو شمارنده روزهای بدون حادثه از ابتدای سال 99 و همچنین سرآمدی و Benchmark بودن در حوزه HSE در استان یزد، به عنوان هدف و تکلیف ابلاغی از مدیرعامل و هیئت مدیره محترم شرکت اعلام شد. 
در این جلسه ریاست محترم بازرسی کار استان نیز ضمن اعلام اینکه شرکت فولاد آلیاژی ایران همواره یکی از شرکت‌ها پیشرو در حوزه ایمنی در استان بوده است،  ضمن تشکر از رویکرد مثبت مدیران شرکت به موضوع ایمنی، اظهار امیدواری نمودند که با تحقق اهداف ترسیم شده شرکت فولاد آلیاژی ایران، علاوه بر ارتقا سطح ایمنی داخلی شرکت با اشاعه دستاوردهای مثبت در این زمینه، باعث ارتقا ایمنی در سایر صنایع فولادی استان گردد. همچنین رسالت بزرگ مسئولین ایمنی شرکت به عنوان بازوان و همکاران اداره کار و نقش خطیر آنها در ارتقا سطح ایمنی پرسنل و کارکنان شرکت، مورد تاکید قرار گرفت.
در خاتمه جلسه نیز جهت آشنایی بیشتر با فعالیت‌ها و فرآیندهای تولیدی، بازدید از خط تولید شرکت انجام گرفت.

 

منبع خبر:

آدرس کارخانه : یزد؛ جاده کنار گذر یزد کرمان- نرسیده به پایانه باربری- کیلومتر 24 جاده فولاد- شرکت فولادآلیاژی ایران - کدپستی: 8945151694


تلفن : (035) 37 25 30 90 - 96


فکس : (035) 37 25 46 80


پست الکترونیک : info@iasco.ir

آدرس دفتر تهران : خیابان کریم خان زند،‌خیایان قائم مقام فراهانی، خیابان مشاهیر، پلاک 51، شرکت فولاد آلیاژی ایران - کدپستی: 1589863316


تلفن : (021) 88 32 26 25 - 27


فکس : (021) 88 32 26 28


Sales Dep. : saleoffice@iasco.ir


Purchasing Dep. : purchaseoffice@iasco.ir

آمار بازدیدکنندگان


بیشترین بازدید همزمان :

بازدید امروز : 495

بازدید دیروز : 1,133

کل بازدید : 3,324,745