زبان / Language

حضور فعال شرکت فولادآلیاژی ایران در نمایشگاه صنعت و معدن، ماشین آلات و تجهیزات وابسته

حضور فعال شرکت فولادآلیاژی ایران در نمایشگاه صنعت و معدن، ماشین آلات و تجهیزات وابسته

 

مقدمه خبر :

به گزارش روابط عمومی شرکت، چهارمین نمایشگاه صنعت، معدن، ماشین آلات و تجهیزات وابسته، ‌همزمان با افتتاح مجموعه جدید نمایشگاهی یزد، ‌عصر روز سه شنبه به مدت چهار روز در محل نمایشگاه بین المللی یزد برگزار شد.  

 

 

به گزارش روابط عمومی شرکت، چهارمین نمایشگاه صنعت، معدن، ماشین آلات و تجهیزات وابسته، ‌همزمان با افتتاح مجموعه جدید نمایشگاهی یزد، ‌عصر روز سه شنبه به مدت چهار روز در محل نمایشگاه بین المللی یزد برگزار شد. 
در این نمایشگاه، بیش از ۷۴ واحد صنعتی و معدنی از ۱۲ استان، انواع تجهیزات صنعتی و کارگاهی، ابزار خطوط تولید، صنایع پیشرفته، اتوماسیون اداری، خدمات فنی، مهندسی و مشاور‌ه‌ای را در فضای به مساحت ۲ هزار و ۵۰۰ مترمربع به نمایش گذاشتند.
با توجه به اینکه محل جدید مجموعه نمایشگاهی یزد، همزمان با آغاز به کار این نمایشگاه، افتتاح و مورد بهره برداری قرار می گرفت حضور استاندار محترم استان و سایر مقامات صنعتی و بازرگانی استان، به ویژه در آئین افتتاح نمایشگاه، رونق و اهمیت ویژه‌ای را به این نمایشگاه داده بود. 
شرکت فولادآلیاژی ایران نیز به عنوان سرآمد صنعت فولاد استان و کشور، براساس دعوت مقامات و نهادهای استانی در این نمایشگاه با برپائی غرفه‌ای شایسته، جلوه و اهمیت ویژه ای به این نمایشگاه بخشیده بود.
شرکت‌های بزرگ معدنی و صنایع وابسته شامل چادرملو،‌ شرکت فولاد غدیر ایرانیان، هیدرولیک، پنتوماتیک، الکتروموتور، فولاد کاویان سیرجان‌ و نیز از دیگر شرکت کنندگان بزرگ این نمایشگاه بودند.
استاندار یزد در مراسم افتتاح این نمایشگاه گفت: برگزاری چنین نمایشگاه‌های می‌تواند به تبادل فکر و تجربه بین واحد‌های صنعتی کمک زیادی کند. و اظهار امیدواری کرد باعث همدلی بیشتر دولت و بخش خصوصی شود.
محمدرضا علمدار یزدی رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت(صمت) یزد در حاشیه آغاز به کار این نمایشگاه در گفت و گو با خبرنگار فولاد آلیاژی  اظهار داشت: این نمایشگاه با توجه به نقش مهم نمایشگاه‌های بین المللی در تبادل اطلاعات فنی- بازرگانی و آشنایی صاحبان صنایع و پژوهشگران و دست اندرکاران با آخرین دستاوردهای صنعتی، معدنی و فناوری روز جهان و همچنین به منظور معرفی توان تولید و صادرات کشور برپا شده است.
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان یزد با بیان اینکه در این استان بیش از سه هزار و ۲۰۰ واحد صنعتی فعال و بیش از ۵۹۲ واحد معدنی پروانه بهره برداری دارند افزود: از لحاظ صنعتی چهارمین استان و از لحاظ معدنی دومین استان کشور هستیم و بیش از ۱۲۰ هزار نفر در صنعت و معدن به صورت مستقیم مشغول به فعالیت هستند.
چایچی کسب رکورد ماهانه  تولید 46هزار تن مذاب فولادسازی در سال گذشته، تولید 6سایز و 10گرید جدید فولادی، کسب رکوردماهانه  فروش بیش از چهل هزار تن ، دریافت نشان صنعت سبز برای چهارمین بار و تلاش برای بومی‌سازی حدود 70قطعه مهم مورد نیاز خط تولید را از جمله دیگر دستاوردها برشمرد و افزود: فولاد آلیاژی بعنوان اولین شرکت صنعتی در کشور نسبت به  اجرای پروژه ارتقاء فرهنگ بهره‌وری انرژی و با همکاری سازمان توسعه صنعتی ملل متحد(یونیدو) اقدام نمود که این پروژه در نهایت می تواند منجر به کاهش مصرف انرژی تا 10درصد گردد.
در حاشیه نمایشگاه: 
• دکترطالبی استاندار یزد از غرفه شرکت فولاد آلیاژی ایران بازدید کرد و  طی گفتگوی صمیمی با آقای مهندس چایچی گفت: فولاد یکی از شرکت های مهم و برجسته استان یزد محسوب می شود. 
• محمدرضا علمدار یزدی در بازدید از غرفه شرکت فولاد گفت: فولادآلیاژی ایران از دیر باز افتخار استان و ایران بوده و خواهد بود.
• دکتر عظیمی سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری یزد با حضور صمیمی و گرم خود در غرفه فولاد آلیاژی و دیدار و گقتگو با مدیر عامل شرکت، مدیران و سایر حاضرین در غرفه، حضور شرکت فولاد آلیاژی در نمایشگاه صنعت معدن را مایه مباهات دانست و گفت: شرکت فولاد آلیاژی ایران با اجرای پروژه های توسعه ای خود به ویژه پروژه یزد یک موجب اشتغالزایی خوبی خواهد شد چرا که این شرکت با تکنولوژی به روز وارد مدار صنعت شده است.
پنل شرکت فولادآلیاژی ایران
• با توجه به اهمیت و جایگاه ویژه شرکت فولاد آلیاژی ایران، درخواست برگزار کننده نمایشگاه، اختصاص پنل تخصصی فولاد در دومین روز برپائی نمایشگاه بود که با هماهنگی قبلی صورت گرفته، با استقبال وسیعی از شرکت کنندگان قرار گرفت. 
در این پنل ابتدا پرزنتی از وضعیت فولاد جهان،‌ ایران و فولاد آلیاژی ایران ارائه شد و سپس به سؤالات شرکت کنندگان در زمینه های مختلف از جمله وضعیت صادرات فولاد کشور و شرکت فولادآلیاژی ایران پاسخ داده شد.

 

منبع خبر:

آدرس کارخانه : یزد؛ جاده کنار گذر یزد کرمان- نرسیده به پایانه باربری- کیلومتر 24 جاده فولاد- شرکت فولادآلیاژی ایران - کدپستی: 8945151694


تلفن : (035) 37 25 30 90 - 96


فکس : (035) 37 25 46 80


پست الکترونیک : info@iasco.ir

آدرس دفتر تهران : خیابان کریم خان زند،‌خیایان قائم مقام فراهانی، خیابان مشاهیر، پلاک 51، شرکت فولاد آلیاژی ایران - کدپستی: 1589863316


تلفن : (021) 88 32 26 25 - 27


فکس : (021) 88 32 26 28


Sales Dep. : saleoffice@iasco.ir


Purchasing Dep. : purchaseoffice@iasco.ir

آمار بازدیدکنندگان


بیشترین بازدید همزمان :

بازدید امروز : 580

بازدید دیروز : 1,133

کل بازدید : 3,324,830