زبان / Language

مراسم تکریم و تجلیل از همکاران بازنشسته

مراسم تکریم و تجلیل از همکاران بازنشسته

 

مقدمه خبر :

مراسم تقدیر و تجلیل از همکاران بازنشسته شرکت روز سه شنبه مورخ 16/11/97 در محل سالن پژوهش واقع در ساختمان آزمایشگاه برگزار گردید. این مراسم همزمان با چهلمین سال پیروزی انقلاب اسلامی با حضور هجده نفر از بازنشستگان شرکت فولادآلیاژی ایران، مدیرعامل، مدیران، مسئولین و جمع کثیری از همکاران شرکت برگزار شد. 

 

 

 

مراسم تکریم و تجلیل از همکاران بازنشسته

مراسم تقدیر و تجلیل از همکاران بازنشسته شرکت روز سه شنبه مورخ 16/11/97 در محل سالن پژوهش واقع در ساختمان آزمایشگاه برگزار گردید.

این مراسم همزمان با چهلمین سال پیروزی انقلاب اسلامی با حضور هجده نفر از بازنشستگان شرکت فولادآلیاژی ایران، مدیرعامل، مدیران، مسئولین و جمع کثیری از همکاران شرکت برگزار شد.

ابتدای مراسم با تلاوت آیاتی چند از قرآن کریم و پخش کلیپی پیرامون سالهای ارزنده کار و تلاش بازنشستگان مزین گردید.

در این مراسم مهندس تیموریان؛ مدیر منابع انسانی و امور اداری شرکت ضمن خیر مقدم و تبریک چهلمین سال پیروزی انقلاب اسلامی به بازنشستگان، گزارش مختصری از عملکرد شرکت در سال جاری را بیان داشت و گفت: ما بر این باوریم باز نشستگی فصل نوینی از زندگی و آغازی برای زندگی بهتر با شیوه ها و ایده های جدید است.

تیموریان با بیان اینکه نیروی انسانی ارزشمندترین سرمایه یک سازمان می باشد افزود: در این راستا کارکنان بازنشسته شرکت فولادآلیاژی ایران که دارای تجربه گران سنگ کاری هستند، از ارزشمندترین سرمایه های فولاد آلیاژی می باشند و برگزاری این مراسم نمونه ای از قدردانی همیشگی فولادآلیاژی از این عزیزان است..

 وی در ادامه صحبت هایش گفت: اهتمام ما بر این خواهد بود که آهنگ توسعه فولاد ادامه یابد و تحت تأثیر شرایط مختلف دچار کندی نشود و برای همین نیازمند کمک، همراهی و پیشنهادات بازنشستگان عزیز می باشیم.

در ادامه مراسم حجت الاسلام حمیدرضا عاطفی ضمن تبریک به بازنشستگان، آنان را  سخت کوشان دیروز و فرهیختگان امروز نامید و ضمن قدردانی از حضور سبز این تلاشگران در عرصه صنعت گفت: پرداختن به موضوع بازنشستگی و بررسی راه های حل مشکلات این عزیزان در واقع به نوعی تکریم این بزرگواران در خانواده و اجتماع و ترسیم چشماندازی روشن، امیدوارکننده و عزتمندانه برای جامعه شاغلین است، که میطلبد دستگاههای مختلف نسبت به این مسئله عنایت ویژه داشته باشند.

وی در ادامه گفت: در نگرش متعالی اسلامی بزرگداشت و تکریم و احترام انسانهایی که سالیانی را به خدمت مشغول بوده و اکنون در سنین سالمندی قرار دارند بسیار تاکید شده است.

حجت الاسلام عاطفی فلسفه این مراسم را تشکر از همکاران بازنشسته که جزء وظایف سازمانی و انسانی و شرعی همه ما بوده دانست و گفت: تشکر از تلاش های هم نوع از سفارشات قرآن است و همین تشکر و قدردانی باعث افزایش روحیه و ایجاد وحدت و همدلی در بین همکاران می گردد.

در پایان مراسم علی اکبر جهانگیری یکی از کارکنان بازنشسته فولاد آلیاژی ایران به نمایندگی از کلیه بازنشسستگان سخنان کوتاهی تحت عنوان یادها و خاطرات دوران کار بازگو، و از زحمات مدیریت محترم عامل شرکت در جهت برگزاری چنین مراسمی تشکر نمود.

اهدای لوح تقـدیر، هـدیه و گــرفتن عکس یادگاری پایان بخش ایـن مراسم بود.

منبع خبر:

آدرس کارخانه : یزد؛ جاده کنار گذر یزد کرمان- نرسیده به پایانه باربری- کیلومتر 24 جاده فولاد- شرکت فولادآلیاژی ایران - کدپستی: 8945151694


تلفن : (035) 37 25 30 90 - 96


فکس : (035) 37 25 46 80


پست الکترونیک : info@iasco.ir

آدرس دفتر تهران : خیابان کریم خان زند،‌خیایان قائم مقام فراهانی، خیابان مشاهیر، پلاک 51، شرکت فولاد آلیاژی ایران - کدپستی: 1589863316


تلفن : (021) 88 32 26 25 - 27


فکس : (021) 88 32 26 28


Sales Dep. : saleoffice@iasco.ir


Purchasing Dep. : purchaseoffice@iasco.ir

آمار بازدیدکنندگان


بیشترین بازدید همزمان :

بازدید امروز : 923

بازدید دیروز : 1,543

کل بازدید : 3,324,040