زبان / Language

دستاوردی جدید در واحد تعمیرات فولادسازی و امور مهندسی در راستای بومی سازی

دستاوردی جدید در واحد تعمیرات فولادسازی و امور مهندسی در راستای بومی سازی

 

مقدمه خبر :

پیرو نیاز واحد تولید (ریخته گری مداوم طرح توسعه) به برخی از شیرهای حساس و حیاتی در امر تنظیم فشار هوای افشانک های ایستگاه ریخته گری و محدودیت های تأمین قطعه مفروض از خارج(آمریکا)، واحد تعمیرات بر آن شد تا به کمک دانش فنی موجود در داخل کشور اقدام به تامین این قطعه استراتژیک نماید که پس از بررسی های صورت گرفته یکی از به نام ترین شرکت های تولیدی ایرانی با دانش فنی sumson/germany، به عنوان جایگزین تأمین شیرهای مفروض انتخاب و پس از استماع توانمندی آن شرکت در امر پشتیبانی و تأمین، اقدام به صدور سفارش جهت تست محصولات آن شرکت گردید. 

 

 

 

 

دستاوردی جدید در واحد تعمیرات فولادسازی و امور مهندسی در راستای بومی سازی

پیرو نیاز واحد تولید (ریخته گری مداوم طرح توسعه) به برخی از شیرهای حساس و حیاتی در امر تنظیم فشار هوای
افشانک های ایستگاه ریخته گری و محدودیت های تأمین قطعه مفروض از خارج(آمریکا)، واحد تعمیرات بر آن شد تا به کمک دانش فنی موجود در داخل کشور اقدام به تامین این قطعه
استراتژیک نماید که پس از بررسی های صورت گرفته یکی از
به نام ترین شرکت های تولیدی ایرانی با دانش فنی
sumson/germany، به عنوان جایگزین تأمین شیرهای
مفروض انتخاب و پس از استماع توانمندی آن شرکت در امر پشتیبانی و تأمین، اقدام به صدور سفارش جهت تست محصولات آن شرکت گردید.

خوشبختانه طی همکاری های مشترک با واحد امور مهندسی و نیز واحد آموزش، شرکت موفق به تأمین و تست گرم این قطعه شده که نتایج حاصل حاکی از امکان جایگزینی این محصول با نمونه خارجی را دارد.

لازم به ذکر است علاوه بر عدم محدودیت در پشتیبانی پس از فروش این محصول در ایران، قیمت تمام شده این محصول 0.1 نمونه خارجی با کاهش زمان تامین از یکسال(نمونه خارجی) به یک ماه(نمونه داخلی) می باشد.

در این پروژه بومی سازی از همکاران گرامی آقای سیدجعفر موسوی بابت معرفی شرکت داخلی، آقای مهندس رضا میدانی پیرو ایجاد بستر و ارتباط با شرکت ایرانی و همچنین آقای مهندس ناصر دهقان پیرو همکاری با واحد بهره بردار و تنظیم شناسنامه قطعه بومی سازی شده تقدیر و تشکر به عمل می آید.

منبع خبر:

آدرس کارخانه : یزد؛ جاده کنار گذر یزد کرمان- نرسیده به پایانه باربری- کیلومتر 24 جاده فولاد- شرکت فولادآلیاژی ایران - کدپستی: 8945151694


تلفن : (035) 37 25 30 90 - 96


فکس : (035) 37 25 46 80


پست الکترونیک : info@iasco.ir

آدرس دفتر تهران : خیابان کریم خان زند،‌خیایان قائم مقام فراهانی، خیابان مشاهیر، پلاک 51، شرکت فولاد آلیاژی ایران - کدپستی: 1589863316


تلفن : (021) 88 32 26 25 - 27


فکس : (021) 88 32 26 28


Sales Dep. : saleoffice@iasco.ir


Purchasing Dep. : purchaseoffice@iasco.ir

آمار بازدیدکنندگان


بیشترین بازدید همزمان :

بازدید امروز : 170

بازدید دیروز : 1,446

کل بازدید : 3,331,974