زبان / Language

بازدید استاندار یزد از غرفه شرکت فولاد آلیاژی ایران در نمایشگاه دستاوردهای انقلاب اسلامی

بازدید استاندار یزد از غرفه شرکت فولاد آلیاژی ایران در نمایشگاه دستاوردهای انقلاب اسلامی

 

مقدمه خبر :

فولاد آلیاژی ایران به مناسبت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی نمایشگاهی تحت عنوان دستاورد انقلاب برگزار نمود. این نمایشگاه با هدف پیمان با آرمانهای انقلاب و رهبری برگزار شد در این نمایشگاه مدیرعامل شرکت و جمعی از مسئولین و همچنین استاندار یزد حضور داشتند. 

 

 

 

بازدید استاندار یزد از غرفه شرکت فولاد آلیاژی ایران در نمایشگاه دستاوردهای انقلاب اسلامی

فولاد آلیاژی ایران به مناسبت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی نمایشگاهی تحت عنوان دستاورد انقلاب برگزار نمود.

این نمایشگاه با هدف پیمان با آرمانهای انقلاب و رهبری برگزار شد در این نمایشگاه مدیرعامل شرکت و جمعی از مسئولین و همچنین استاندار یزد حضور داشتند.

محمدعلی طالبی استاندار یزد در مصاحبه ای با خبرنگار فولادآلیاژی ایران گفت: انقلاب شکوهمند اسلامی ایران، طلیعه رهایی انسانیت از خودکامگی بر مبنای تعالیم نبوی و تجلی سرافرازی ملتی است که فریاد خداخواهی، استقلال، آزادی و خوداتکایی را در گوش جهانیان طنین انداز کرد.

وی ادامه داد: بی گمان هم اکنون که در آستانه گرامیداشت  انقلاب نقطه عطفی با شکوه در تاریخ مجاهدت های دلیرانه ملت بزرگ ایران قرار داریم بلند همتی و نوآوری کارکنان فولادآلیاژی ایران با تکیه بر توانمندی های علمی و فرهنگی و بهره گیری از تجارب ارزشمند دوران انقلاب در سایه وحدت و همبستگی لازم و ضروری است و باید عزتمندانه در این مسیر بکوشند و بدانند شرایط امروز بیش از هر زمانی نیاز به انسجام، وحدت و همدلی و  عبور از تحریم ها و غلبه بر مشکلات دارد.

چایچی؛ مدیرعامل شرکت فولاد آلیاژی ایران گفت: چهلمین سال این پیروزی ماندگار در تاریخ، فرصتی برای نگاه دوباره به ارزش ها و آرمانهای انقلاب است تا دریابیم در فراز و فرودها چه کرده ایم تا بار دیگر با تکیه بر توانمدیهای جوانان این مرز و بوم بکوشیم و بدانیم اقتصاد مقاومتی و کالای داخلی بیش از گذشته دارای اهمیت می باشد و ضروریست این موضوعات با تکیه برآینده نگری مورد توجه ویژه قرار گیرد.

وی اظهار داشت: فرآیند بومی سازی در شرکت فولاد آلیاژی ایران نیز انجام شده است که بومی سازی و ساخت قطعات و تجهیزات با استفاده از امکانات و ظرفیت های داخل کشور از سه نظر حائز اهمیت است، قطع وابستگی و خود کفایی بیشتر در تولید، جلوگیری از خروج ارز و ساخت و تأمین آن با هزینه کمتر و کاهش هزینه های تولید و اشتغال زایی.

چایچی اظهار داشت: شرکت فولاد آلیاژی ایران از  ده سال پیش نسبت به بررسی و ایجاد راهکارهایی در زمینه بومی سازی اقدام نموده است و تا کنون نیز موفقیت هایی بدست آورده است.

مدیرعامل فولادآلیاژی ایران افزود: با تلاش کلیه همکاران این شرکت ما موفق خواهیم شد که سال 97 را با وضعیت بسیار عالی به پایان ببریم به گونه ای که میزان تولیدات مذاب از 424000تن سال قبل به 450 هزار تن خواهد رسید و همچنین میزان فروش داخل نیز از 330هزار تن سال قبل به 360 هزار تن افزایش خواهد یافت و صادرات نیز به بالای 40هزار تن خواهد رسید. 

وی در پایان با آرزوی صحت و طول عمر با برکت برای مقام معظم رهبری(مدظله العالی) و تبریک مجدد این ایام به ملت شریف ایران اسلامی به ویژه مردم انقلابی و سخت کوش استان یزد را از درگاه خداوند متعال خواستار شد.

منبع خبر:

آدرس کارخانه : یزد؛ جاده کنار گذر یزد کرمان- نرسیده به پایانه باربری- کیلومتر 24 جاده فولاد- شرکت فولادآلیاژی ایران - کدپستی: 8945151694


تلفن : (035) 37 25 30 90 - 96


فکس : (035) 37 25 46 80


پست الکترونیک : info@iasco.ir

آدرس دفتر تهران : خیابان کریم خان زند،‌خیایان قائم مقام فراهانی، خیابان مشاهیر، پلاک 51، شرکت فولاد آلیاژی ایران - کدپستی: 1589863316


تلفن : (021) 88 32 26 25 - 27


فکس : (021) 88 32 26 28


Sales Dep. : saleoffice@iasco.ir


Purchasing Dep. : purchaseoffice@iasco.ir

آمار بازدیدکنندگان


بیشترین بازدید همزمان :

بازدید امروز : 1,311

بازدید دیروز : 1,148

کل بازدید : 3,326,709