زبان / Language

اجرای مانور رزمایش پدافند غیرعامل در شرکت فولادآلیاژی ایران

اجرای مانور رزمایش پدافند غیرعامل در شرکت فولادآلیاژی ایران

 

مقدمه خبر :

به گزارش روابط عمومی شرکت فولادآلیاژی ایران ، مسئول سازمان بسیج کارگری استان یزد گفت: دهمین رزمایش پدافند غیرعامل بسیج کارگری با هدف آمادگی کارگران ،کارفرمایان، نیروهای امداد رسان و خدمات رسان به منظور آمادگی هرچه بیشتر در برابر تهدیدات احتمالی دشمن ، صبح امروز در شرکت فولاد الیاژی ایران برگزار شد  

 

 

مهندس نیکنام افزود: در این رزمایش که به همت سازمان بسیج کارگری سپاه الغدیر ، اداره کل پدافند غیر عامل و دستگاههای امدادرسان استان برگزار شد پس از اعلام حمله هوایی فرضی  دشمن برای ضربه زدن به زیر ساخت های بخش تولید در شرکت فولاد الیاژی ، کارگران این شرکت در مکان های مناسب پناه گرفتند.و بعد از اعلام وضعیت سفید یا عادی نیر وهای امدادی شرکت وارد عمل شدند و اقدام به اطفا حریق و امداد رسانی نمودند.و پس از آن دستگاههای امدادو نجات ونیروهای امدادی استان شامل نیروی انتظامی ، آتش نشانی ، جمعیت هلال احمر ،شهرداری و اورژانس وارد صحنه رزمایش شدند و ضمن مهار کامل اتش به امداد رسانی و مداوای مجروحان  پرداختند.

مهندس چایچی مدیر عامل شرکت فولاد از اجرای رزمایش ابراز خرسندی کرد و گفت: پدافند غیر عامل مجموعه تدابیر، تمهیدات، اقدامات و طرحهای غیر مسلحانه و پیشگیرانه در قالب غیرنظامی برای ارتقای پایداری ملی، افزایش باز دارندگی، آمادگی در برابر تهاجمات نظامی، فرهنگی و عملیات روانی دشمن می باشد و جزء الزامات و ضرورت دستگاه های اجرایی دراستان است.

وی گفت: تلاش های صورت گرفته و همدلی بین مسئولان مرتبط با پدافند غیر عامل، فولادآلیاژی ایران را به مکانی امن و الگو تبدیل کرده است.

همچنین از بسیج کارگری سپاه الغدیر یزد و همچنین اداره کل پدافند غیرعامل استان،نیروی انتظامی و دستگاه های امداد رسان استان تقدیر و تشکر به عمل آورد.

 وی گفت: تلاش های صورت گرفته و همدلی بین مسئولان مرتبط با پدافند غیر عامل، فولادآلیاژی ایران را به مکانی امن و الگو تبدیل کرده است.

 

دکتر محمد حسین ریاحی مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان یزد اظهار داشت : طرح جامع پدافند غیرعامل و رعایت اصول هفتگانه آن در مکان یابی، جانمایی وایجاد طرح ها و زیرساخت ها تاثیر زیادی دارد.

وی ایران را کشوری پیشرو در زمینه استقلال خواهی در دنیا دانست و گفت: پدافند غیرعامل که مبتنی بر دفاع است به عنوان یکی از اساسی ترین سازمان های تشکل شده در کشور وظیفه ی حفظ و صیانت از سرمایه های کشور را برعهده دارد.

 

مهندس غدیری مدیر ارشد تولید و بهره وری شرکت فولادآلیاژی ایران  و مدیر پدافند غیرعامل گفت: نقش این رزمایش در آمادگی هرچه بهتر نیروهای امدادی برای  شرکت را بسیار قابل اهمیت دانست و گفت با توجه به اهمیت زیر بنایی بودن این شرکت ، در زمینه توسعه برنامه های حوزه پدافند غیرعامل تلاش بسیاری کرده و هم اکنون جزو چند شرکت صنعتی در زمینه تدوین طرح جامع پدافند غیرعامل است.

وی در پایان افزود: ما امروز وقتی توان نظامی آمریکایی ها را بررسی و دنبال می کنیم به این جمع بندی رسیدیم که آنها علی رغم این همه عظمت و توانمندی، دارای اشکالات و ضعف های بسیار زیادی هستند که اگر ما در حوزه آن ضعف ها و اشکالات وارد شویم که وارد شده ایم، می بینیم دشمنی که در ظاهر قدر قدرت است ولی در باطن آنچنان نقاط ضعفی دارد که اگر به آنها بپردازیم، می توانیم به آن غالب شویم و این ناشی از باور است، اگر این باور در ما ایجاد شود، حتماً می توانیم از منافع، استقلال و ثبات سیاسی کشورمان در برابر تهاجمات دفاع کنیم.

 

 

منبع خبر:

آدرس کارخانه : یزد؛ جاده کنار گذر یزد کرمان- نرسیده به پایانه باربری- کیلومتر 24 جاده فولاد- شرکت فولادآلیاژی ایران - کدپستی: 8945151694


تلفن : (035) 37 25 30 90 - 96


فکس : (035) 37 25 46 80


پست الکترونیک : info@iasco.ir

آدرس دفتر تهران : خیابان کریم خان زند،‌خیایان قائم مقام فراهانی، خیابان مشاهیر، پلاک 51، شرکت فولاد آلیاژی ایران - کدپستی: 1589863316


تلفن : (021) 88 32 26 25 - 27


فکس : (021) 88 32 26 28


Sales Dep. : saleoffice@iasco.ir


Purchasing Dep. : purchaseoffice@iasco.ir

آمار بازدیدکنندگان


بیشترین بازدید همزمان :

بازدید امروز : 937

بازدید دیروز : 1,211

کل بازدید : 3,333,952