زبان / Language

در راستای مسئولیت های اجتماعی برگزارشد:

تجلیل از برترین های کنکور سراسری سال ۹۷ توسط شرکت فولاد آلیاژی ایران

 

مقدمه خبر :

آیین تجلیل از برترین های کنکور سراسری سال ۹۷ شهرستان اشکذر روز سه شنبه مورخ 20 شهریور ماه سال جاری به میزبانی شرکت فولاد آلیاژی ایران و با حضور محمدعلی شاه حسینی؛ فرماندار اشکذر، محمدعلی الیاسی؛ مدیر آموزش و پرورش شهرستان، جمعی از فرهنگیان، نفرات برتر کنکور و خانواده این نفرات برگزار و از نخبگان آزمون سراسری 97، با اهدای لوح تقدیر و هدیه تقدیر به عمل آمد.  

 

 

آیین تجلیل از برترین های کنکور سراسری سال ۹۷ شهرستان اشکذر روز سه شنبه مورخ 20 شهریور ماه سال جاری به میزبانی شرکت  فولاد آلیاژی ایران و با حضور محمدعلی شاه حسینی؛ فرماندار اشکذر، محمدعلی الیاسی؛ مدیر آموزش و پرورش شهرستان، جمعی از فرهنگیان، نفرات برتر کنکور و خانواده این نفرات برگزار و از نخبگان آزمون سراسری 97، با اهدای لوح تقدیر و هدیه تقدیر به عمل آمد.

در ابتدای جلسه و بعد از تلاوت آیاتی چند از قرآن مجید، مدیر عامل شرکت فولاد آلیاژی ایران ضمن خیر مقدم و تبریک به نخبگان کشور و خانواده های آنان و همچنین تسلیت به مناسبت ایام سوگواری اباعبدالله الحسین(ع) گفت: حضور معلمین، مربیان و دانش آموزان فرهیخته شهرستان اشکذر در شرکت فولاد آلیاژی ایران برای ما بسی جای افتخار است چرا که این شرکت در این منطقه واقع شده و متعلق به استان یزد و منطقه اشکذر است. 
مهندس چایچی از حضور بیش از 300 نفر نیروی بومی منطقه در شرکت خبر داد و افزود: شرکت فولاد آلیاژی ایران از حدود 20 سال پیش که فعالیت خود را در زمینه تولید فولادهای خاص شروع نمود با چالشها و مشکلات بسیاری مواجه گردید لیکن با تلاش  مجدانه و مستمر کارکنان و نیروهای متخصص خود هم اکنون توانسته است به عنوان یکی از بزرگترین شرکت ها در سطح خاورمیانه معرفی گردد. این شرکت هم اکنون موجب اشتغالزایی برای بیش از 1500 نفر نیروی کار شده که درنظرگرفتن اولویت استخدام برای مردم این منطقه  والبته با نگاه به جذب متخصص در راستای مسئولیت های اجتماعی برای ما بسیار حائز اهمیت بوده و بر روی آن پافشاری بسیاری داریم. 
علیرضا چایچی در پایان خطاب به حاضرین، ضمن اشاره به صادرات بیش ار 20 درصد از محصولات این شرکت به کشورهای اروپایی، ابراز امیدواری نمود و گفت: امید است با وجود نخبگان و آینده سازانی چون دانش آموزان برتر اشکذر شاهد موفقیت هر چه بیشتر این شرکت در آینده نزدیک باشیم. 
در ادامه محمدعلی شاه حسینی؛ فرماندار اشکذر نیز ضمن تشکر از این بنگاه بزرگ اقتصادی به جهت برگزاری این مراسم گفت: جای بسی افتخار است که برای اولین بار در راستای مسئولیت های اجتماعی و در زمان این مدیریت عامل، تجلیل از برترین های کنکور توسط یک شرکت که به عنوان افتخار استان و منطقه محسوب می شود در حال برگزاریست. وی ضمن تشکر از مهندس چایچی و تمام دست اندرکاران اجرایی ابزار امیدواری نمود که امید است در آینده همیشه شاهد گسترش  اینگونه تعاملات باشیم. 
شاه حسینی استخدام300 نفر از افراد منطقه در این شرکت را نشان از تعلق و توجه این سازمان به مردم منطقه خواند و افزود: جای افتخار است که در فرآیند استخدام، افراد این مجموعه، توجه به چنین مسائلی وجود دارد.
فرماندار اشکذر ضمن اشاره به رعایت مسائل محیط زیستی در شرکت فولاد آلیاژی ایران خطاب به حضار اعلام نمود: خوشبختانه طی بازدیدی که امروز شما عزیزان از این شرکت سبز داشتید، خود شاهد بودید که فولاد آلیاژی برای داشتن محیط زیستی سالم سالیانه میلیاردها تومان هزینه کرده و در این راستا قدم های مؤثری را در حفاظت از محیط زیست برداشته است بنابراین بی انصافیست اگر آلودگی شرکتهای اطراف را به پای این مجموعه بنویسیم.
شاه حسینی همچنین در پایان وجود مهندس چایچی را به عنوان مدیر عامل بومی در این سازمان یکی از افتخارات استان و منطقه تلقی نموده و گفت: وجود یک نفر متخصص و آشنا به مسائل و موضوعات این شرکت بعنوان مدیر عامل این مجموعه بزرگ برای ما افتخار است. 
وی اظهار داشت که مهندس چایچی در راستای مسئولیت های اجتماعی تاکنون اقدامات مؤثری را انجام داده و امیدواریم هر روز شاهد شکوفایی و پیشرفت این مدیر نخبه باشیم.
در ادامه محمدعلی الیاسی؛ مدیر آموزش و پرورش شهرستان اشکذر به بیان سخن پرداخت و از مسئولین شرکت فولاد آلیاژی ایران به دلیل برپایی این مراسم تشکر نمود و گفت: امید است با شروع اینگونه حرکات در آینده نزدیک نیز شاهد یاری و حمایت شرکت فولاد آلیاژی ایران از آموزش و پرورش و دانش آموزان فعلی و آینده سازان آینده کشور باشیم.
بازدید برگزیدگان و عوامل برگزاری کنکور سراسری از بخش های مختلف شرکت فولاد آلیاژی ایران و گرفتن عکس یادگاری پایان بخش مراسم بود.

 

منبع خبر:

آدرس کارخانه : یزد؛ جاده کنار گذر یزد کرمان- نرسیده به پایانه باربری- کیلومتر 24 جاده فولاد- شرکت فولادآلیاژی ایران - کدپستی: 8945151694


تلفن : (035) 37 25 30 90 - 96


فکس : (035) 37 25 46 80


پست الکترونیک : info@iasco.ir

آدرس دفتر تهران : خیابان کریم خان زند،‌خیایان قائم مقام فراهانی، خیابان مشاهیر، پلاک 51، شرکت فولاد آلیاژی ایران - کدپستی: 1589863316


تلفن : (021) 88 32 26 25 - 27


فکس : (021) 88 32 26 28


Sales Dep. : saleoffice@iasco.ir


Purchasing Dep. : purchaseoffice@iasco.ir

آمار بازدیدکنندگان


بیشترین بازدید همزمان :

بازدید امروز : 1,107

بازدید دیروز : 1,446

کل بازدید : 3,332,911