زبان / Language

عاملین فروش باید بعنوان بازوان اطلاعاتی شرکت باشند

عاملین فروش باید بعنوان بازوان اطلاعاتی شرکت باشند

 

مقدمه خبر :

گردهمایی شرکت فولاد آلیاژی ایران با عاملین فروش شرکت با حضورمهندس چایچی؛ مدیرعامل و تنی چند از مدیران و مسئولین شرکت در تاریخ 21 مردادماه سال جاری در محل شرکت فولاد آلیاژی ایران در یزد برگزار گردید. 

 

 

در ابتدای جلسه مهندس چایچی؛ هدف از تشکیل این جلسه را تسهیل در امور فروش، هم افزایی در جهت رفع مشکلات و موانع، تحویل محصول باکیفیت و به موقع به مشتریان و هم چنین استفاده از تجربیات و توانایی عاملین فروش برای رسیدن به بهبود، معرفی نمود.
وی با اشاره به روند فروش محصولات در سال جاری ضمن تأکید بر اصل مشتری مداری و حفظ روابط دوستانه، از حاضرین خواست صادقانه، صمیمانه، صریح و روشن مشکلات و موانع موجود فعلی را مطرح نمایند تا با کمک یکدیگر در جهت رفع نقاط ضعف گام های مؤثری برداشته شود.
 آقای چایچی شرایط تحریم را با نگاهی مثبت به عنوان فرصت تلقی نمود و گفت: درست است که تحریم مشکلات بسیاری را برای صنایع مختلف من جمله فولاد به وجود آورده است ولی می توان از این موقعیت نیز بعنوان یک فرصت، بهره جست و با تعاملات مناسب با مشتریان نسبت به تأمین بخشی از فولادهای وارداتی و با نگاه به بومی سازی صنایع داخلی، فعالیت نمود.
مدیرعامل شرکت فولادآلیاژی ایران اعتماد را بعنوان تنها راه نجات از شرایط حساس کنونی تلقی نمود و گفت: شرایط حاکم بر کشور شرایطی حساس است و بزرگترین موضوعی که می تواند به صورت نظام مند بهبود عملکرد عاملین فروش این بنگاه بزرگ اقتصادی را به ارمغان آورد، حس اعتماد فی ما بین است.
وی در همین خصوص افزود: عاملین فروش باید بعنوان بازوان اطلاعاتی نیز برای شرکت باشند و در این رابطه هر گونه اخبار و اطلاعات به روز در خصوص نیازای بازار  را به منظور اعتماد بیشتر و هم چنین پاسخگویی بهتر و سریعتر گزارش نمایند. 
آقای چایچی بی ثباتی در قیمت مواد اولیه را بعنوان یکی از مشکلات فعلی عنوان نمود و افزود: به علت افزایش بی رویه قیمت و نیاز به نقدینگی بالا در بازار مواد اولیه، نیاز است تا عاملین فروش با درک شرایط مذکور مبادرت به فروش محصول نمایند و ثبات را ایجاد کنند.
در ادامه عاملین فروش شرکت ضمن ارائه راهکار و پیشنهادات جهت افزایش فروش شرکت، مطرح نمودند و در جهت توسعه تعاملات فیمابین، به بیان دیدگاه های خود پرداختند.
در ادامه مدیر امور فروش شرکت بعد از استماع صحبت های عاملین و ضمن تشکر از این گردهمایی، اظهار نمود که توسعه بازارها و همکاری های اقتصادی و اطلاعاتی متقابل نیازمند تعامل و ارتباط گسترده تر و مستمر بین شرکت فولاد ‌آلیاژی ایران و عاملین فروش می باشد و لازم است ضمن ارتباطات روزانه و غیرحضوری با برگزاری جلسات منظم و مستمر، تعاملی پویاتر از قبل ایجاد نمائیم.
وی در پایان با بیان تعامل سازنده فیمابین شرکت و عاملین، از کلیه حاضرین خواست تا تلاش خود را در جهت حفظ و ارتقاء رضایتمندی مشتریان و توسعه بازارهای جدید به کار گیرند.

منبع خبر:

آدرس کارخانه : یزد؛ جاده کنار گذر یزد کرمان- نرسیده به پایانه باربری- کیلومتر 24 جاده فولاد- شرکت فولادآلیاژی ایران - کدپستی: 8945151694


تلفن : (035) 37 25 30 90 - 96


فکس : (035) 37 25 46 80


پست الکترونیک : info@iasco.ir

آدرس دفتر تهران : خیابان کریم خان زند،‌خیایان قائم مقام فراهانی، خیابان مشاهیر، پلاک 51، شرکت فولاد آلیاژی ایران - کدپستی: 1589863316


تلفن : (021) 88 32 26 25 - 27


فکس : (021) 88 32 26 28


Sales Dep. : saleoffice@iasco.ir


Purchasing Dep. : purchaseoffice@iasco.ir

آمار بازدیدکنندگان


بیشترین بازدید همزمان :

بازدید امروز : 888

بازدید دیروز : 1,211

کل بازدید : 3,333,903