زبان / Language

مهندس مرتضی محمدی در نمازخانه شرکت عنوان نمود:

100 در صد محصولات شرکت در سال 97 فولادهای آلیاژی می باشد

 

مقدمه خبر :

مدیرعامل شرکت فولاد آلیاژی ایران در اولین جلسه سخنرانی خود با کارکنان در سال جاری در محل نمازخانه شرکت طی سخنرانی خود در روز شنبه مورخ 18 فروردین ماه سال 97، صادرات را جزء لاینفک یک صنعت موفق دانست و تنها راه بقای سازمان را توجه به این موضوع خواند. 

 

 

وی در همین خصوص افزود: صادرات در سال 97 بسیار مشکل صورت می گیرد چرا که کشورهایی با تولید مشابه با شرکت فولاد آلیاژی ایران دارای قدرت رقابتی بالاتری هستند و در این راستا نقش و وظیفه اصلی ما آن است که قیمت تمام شده محصولاتمان را کاهش دهیم.

مرتضی محمدی با بیان اهمیت خلاق، پویا و امیدوار بودن کارکنان به سازمان گفت: ما باید در محیط کاری خود خلاق و پویا باشیم و تمام موضوعاتی که می تواند قیمت تمام شده محصول را کاهش داده شناسایی نموده و با انجام پروژه های بهبود جای خود را در بازار رقابتی موجود باز نمائیم.

مدیرعامل شرکت فولاد آلیاژی ایران با توجه به شرایط موجود جلوگیری از اتلاف ها، کاهش موجودی انبار، بهینه کردن قیمت محصولات، انجام پروژه های بهبود و ... را از جمله عوامل رونق صادرات در سازمان دانست و گفت: من به مسئولین و مقامات کشور و استان اعلام نموده ام که شرکت فولاد آلیاژی ایران با توجه به قابلیت تولید فولادهای خاص و دانش فنی خود می تواند با جلوگیری از واردات توسط دولت، محصولات خود را با کیفیت و قیمت مناسب در بازارهای جهانی ارائه و در این راستا از هیچ کوشش و تلاشی دریغ نخواهد نمود.

وی در همین رابطه مساعدت و تلاش همکاران خود را خواستار شد و گفت: من به توان تک تک شما عزیزان ایمان دارم. روزهای اول حضورم در شرکت دل نگرانی یک یک شما همکاران محترم را به چشم دیده و هم اکنون به قابلیت های یکایک شما ایمان آورده و یقین دارم بزرگ ترین مسائل با دستان شما حل خواهد شدو به امید خداوند متعال اهدافی که در سال های گذشته شاید به آرزو تبدیل شده بود، در سال 97 تحقق خواهد یافت.

وی در همین رابطه از گشایش بازار صادراتی در کشورهای فرانسه، تأمین مواد اولیه شرکت، رفع مشکل نقدینگی خبر داد و گفت: با توجه به شرایط سخت در تأمین مواد اولیه، قول می دهم که در سال 97 به هیچ عنوان مشکل مواد اولیه نداشته باشیم و امسال به کمک شما مردان سخت فولادی و انجام اقدامات و اهداف موجود نسبت به سال های گذشته، قطعاً سود قابل توجه ای خواهیم نمود.

مهندس محمدی تأسیس یک شرکت تعاونی جهت تجمیع شرکت های پیمانکار و رفع بسیاری از مسائل مختلف سازمان با معافیت معالیاتی را از جمله مسائل حائز اهمیت دانست و گفت: شرکت های تعاونی، با توجه به حمایت دولت می توانند از معافیت های مالیاتی بسیار خوبی برخوردار بوده و تأسیس این شرکت تعاونی توسط شرکت فولاد آلیاژی ایران می تواند سود قابل ملاحظه ای را به جای پرداخت مالیات های سنگین، برای سازمان و کارکنان به وجود آورد، چرا که اعضای اصلی این تعاونی را پرسنل تشکیل داده و به امید خداوند تا اواخر فروردین ماه تلاش نموده و این شرکت را تأسیس خواهیم نمود.

وی در همین رابطه افزود: شرکت های پیمانکار در سال جدید حتماً باید متمرکز باشند و من به هیچ عنوان نمی پذیرم که شخص یا شرکتی خارج از حیطه شرکت به صورت پیمانکار با این سازمان کار نمایند، اگر هم نیاز بود باید زیر نظر شرکت تعاونی در حال تأسیس اداره گردد.

مدیرعامل شرکت فولاد آلیاژی ایران شفافیت و صداقت در عمل و کار را از اصول اولیه ارزش های انسانی دانست و گفت: من قلباً دوست دارم یک تحول اساسی در سازمان و وضعیت معیشتی پرسنل ایجاد نمایم و در این راستا از تمام کارکنان محترم شرکت می خواهم از شایعه پراکنی و یا حرف های ضد و نقیض بر علیه سازمان و مدیریت ارشد جلوگیری نموده و با صداقت، نقطه نظرات و پیشنهادات سازنده خود را در جهت توسعه فرهنگ بهبود مستمر ارائه نمایند.

مرتضی محمدی هم چنین از تولید 100 درصد فولادهای آلیاژی در سال 97 خبر داد و گفت در سال جاری به هیچ عنوان محصولی جز فولادهای پرآلیاژ و خاص تولید نخواهیم کرد چرا که معتقدیم این شرکت با توجه به تکنولوژی و دانش فنی موجود باید تنها محصولات خاص خودش را تولید نموده تا بتواند نسبت به دیگر رقبا سهم بیشتری در بازار رقابتی کسب نماید.

مدیرعامل در خاتمه با مهم دانستن اینکه" خواستن توانستن است" اظهار داشت باید افکارمان را بیش از پیش باز کنیم و باور کنیم که می توانیم. باید فضای صمیمیت، همدلی، اخوت و برادری را توسعه دهیم چرا که به هر اندازه که صمیمیت در بین ما زیاد شود به همان مقدار در جامعه رشد خواهیم کرد و اینگونه رفتارها را باید سرلوحه کارمان قرار دهیم.

 

منبع خبر:

آدرس کارخانه : یزد؛ جاده کنار گذر یزد کرمان- نرسیده به پایانه باربری- کیلومتر 24 جاده فولاد- شرکت فولادآلیاژی ایران - کدپستی: 8945151694


تلفن : (035) 37 25 30 90 - 96


فکس : (035) 37 25 46 80


پست الکترونیک : info@iasco.ir

آدرس دفتر تهران : خیابان کریم خان زند،‌خیایان قائم مقام فراهانی، خیابان مشاهیر، پلاک 51، شرکت فولاد آلیاژی ایران - کدپستی: 1589863316


تلفن : (021) 88 32 26 25 - 27


فکس : (021) 88 32 26 28


Sales Dep. : saleoffice@iasco.ir


Purchasing Dep. : purchaseoffice@iasco.ir

آمار بازدیدکنندگان


بیشترین بازدید همزمان :

بازدید امروز : 276

بازدید دیروز : 1,647

کل بازدید : 3,320,489