زبان / Language

تجلیل از بانوان همکار در سالروز ولادت انسیه الحوراء

تجلیل از بانوان همکار در سالروز ولادت انسیه الحوراء

 

مقدمه خبر :

به مناسبت میلاد با سعادت حضرت فاطمه زهرا(س) و گرامیداشت روز زن و مادر، مراسمی به همت روابط عمومی در روز سه شنبه مورخ 22/12/1396 در محل سالن کنفرانس مدیریت و با حضور مدیرعامل، مدیر روابط عمومی، مـدیر منابع انسانی و امور اداری، مشاور فرهنگی و جمـع بـانوان شاغل در شرکت برگزار و از مقام و منزلت زن و روز مادر تجلیل بعمل آمد. 

 

 

ابتدای جلسه را کلام وحی، جلوه ای خاص و نورانی بخشید و با حدیثی از پیامبر اکرم(ص) از زبان حجت الاسلام عاطفی مبنی بر آنکه «هرکس بر پای مادر بوسه زند مثل این است که آستانه کعبه را بوسیده است» مزین شد.

حجت الاسلام عاطفی با تبریک این روز از قول امام زمان نسبت به مادرشان، فرمود: بهترین اسوه و الگوی مـن مــادرم حضرت زهرا(س) است پس ما نیز به تبعیت از امام باید در تمام شئون زندگی ایشان را الگوی خویش قرار دهیم.

مشاور فرهنگی شرکت مهمترین وظیفه یک مادر را، خوب همسرداری و تربیت درست فرزندان دانست.

مهندس محمدی نیز با تبریک این روز به بانوان شرکت، بخشی از افتخارات این سازمان را مرهون تلاش و توانمندی بانوان فعال دانست و گفت: با توجه به دقت و ظرافت ویژه در بانوان حضورشان در واحدهای مختلف شرکت سبب افزایش دقت و بالا رفتن کیفیت خواهد شد و این حضور در بسیاری از مکان های مختلف شرکت لازم و ضروری است.

وی از ایجاد مرکز بانوان برای رفع مسائل و مشکلات و هم چنین ارائه نقطه نظرات آنان خبر داد و با تاکید بر پررنگ تر بودن نقش زنان و ارائه پیشنهادات و ایده های جالب و نو از طرف آنان از برگزاری جلسات مجمع بانوان به صورت سالیانه نیز استقبال نمود.

مدیر عامل شرکت فولاد آلیاژی ایران سال جدید را سال بسیار سختی و پر از چالش دانست و  افزود: در سال جدید ما تلاش مضاعف وارد میدان کار شویم و در این راستا شما زنان خلاق و خوش فکر با دانش خودتان می توانید از مسائلی که مردان از کنار آن به راحتی عبور نموده وارد شده تا ما بتوانیم توسط پروژه های بهبود مستمر و استفاده از تجربیات و ایده های شما همکاران عزیز سال 97 را به بهترین سال شرکت تبدیل نمائیم. 

مهندس محمدی نقش مدیریتی در بانوان را به صورت فطرتی و خدادای بهتر و بالاتر از مردان دانست و گفت من اعتقاد دارم که زنان بهتر از مردان می توانند در نقش مدیریت سازمان موثرتر باشند و به امید خداوند متعال در آینده بسیار نزدیک احکامی در این راستا صادر خواهم نمود.

در ادامه جلسه مهندس مزیدی؛ مدیر منابع انسانی و امور اداری شرکت نیز ضمن تبریک روز زن و اشاره به جایگاه رفیع زنان گفت: تنها 3 درصد از نیروی انسانی را بانوان تشکیل داده  ولی نقش آفرینی آنها در سازمان بسیار پررنگ تر  بوده است.

وی ادامه داد: برای اینجانب به اثبات رسیده است که مسئولیت پذیری و دقت نظر بانوان نسبت به آقایان بسیار بهتر و بالاتر است و هر واحدی که به صورت ترکیبی آقایان و بانوان در کنار هم به فعالیت مشغول بوده اند، قطعا بهره وری بالاتری نسبت به دیگر واحدها داشته اند.

در خاتمه مدیر منابع انسانی و امور اداری شرکت با توجه به مرکزیت و محوریت بانوان در خانواده گفت: امید است با همدلی، همگرایی، اتحاد و نقش حمایت گرایی بیشتر ما بین بانوان شرکت بتوانیم از حضور و نقش آفرینی آنان در شرکت به صورت بیشتر و بهتر بهره مند گردیم.

در پایان و به رسم یادبود، هدیه ای به بانوان شرکت همراه با کتاب، اهدا گردید.


منبع خبر:

آدرس کارخانه : یزد؛ جاده کنار گذر یزد کرمان- نرسیده به پایانه باربری- کیلومتر 24 جاده فولاد- شرکت فولادآلیاژی ایران - کدپستی: 8945151694


تلفن : (035) 37 25 30 90 - 96


فکس : (035) 37 25 46 80


پست الکترونیک : info@iasco.ir

آدرس دفتر تهران : خیابان کریم خان زند،‌خیایان قائم مقام فراهانی، خیابان مشاهیر، پلاک 51، شرکت فولاد آلیاژی ایران - کدپستی: 1589863316


تلفن : (021) 88 32 26 25 - 27


فکس : (021) 88 32 26 28


Sales Dep. : saleoffice@iasco.ir


Purchasing Dep. : purchaseoffice@iasco.ir

آمار بازدیدکنندگان


بیشترین بازدید همزمان :

بازدید امروز : 400

بازدید دیروز : 1,211

کل بازدید : 3,333,415