زبان / Language

نشست مدیران و کارشناسان روابط عمومی های مجموعه فرمانداری استان یزد در شرکت فولاد آلیاژی ایران

نشست مدیران و کارشناسان روابط عمومی های مجموعه فرمانداری استان یزد در شرکت فولاد آلیاژی ایران

 

مقدمه خبر :

نشست مدیران و کارشناسان روابط عمومی های مجموعه فرمانداری های استان یزد به میزبانی شرکت فولاد آلیاژی ایران برگزار شد. 

 

 

مهندس حمید رضا دهقان؛ مدیر روابط عمومی شرکت فولاد آلیاژی ایران در این نشست ضمن خیر مقدم به مدیران و کارشناسان روابط عمومی از روابط عمومی ها به عنوان پایگاه اطلاعاتی بین سازمان ها و جامعه نام برد و بیان کرد: در واقع با کمک روابط عمومی باید سازمان را به جامعه معرفی کنیم و عملکرد سازمان ها در تمام مسائل باید در روابط عمومی مورد تجزیه و تحلیل قرار بگیرند.

مهندس دهقان ایجادزمینه جهت ارتقاء جایگاه روابط عمومی ها در استان، تقویت رویه وانسجام بخشی به فعالیت های روابط عمومی و فراهم کردن بسترلازم جهت تخصصی وحرفه ای شدن روابط عمومی هارابا تاکیدبر فناوری نوین ارتباطی و اطلاعاتی از اولویت های منطقه دانست.

وی با بیان اینکه ضرورت دارد که روابط عمومی ها با به روز کردن سایت های اطلاع رسانی،آخرین اطلاعات و اخبار سازمان را در اختیار رسانه ها قرار دهند افزود: روابط عمومی ها بایدبه جایگاه و نقش خبرنگاران در اطلاع رسانی اخبار اهمیت بدهند؛ چرا که این قشر بدون هیچ چشمداشتی در این امر تلاش می کنند. 

مدیر روابط عمومی شرکت با توجه به در خواست حاضرین مبنی بر برگزاری منظم نشست ها و همچنین نشست خبرنگاران و نقش پررنگ تر این سازمان در حوزه فعالان روابط عمومی گفت: این اقدامات به صورت جدی تر جز برنامه ها و اهداف سال 97 روابط عمومی شرکت فولاد آلیاژی ایران می باشد و امیدواریم بتوانیم با همافزایی و هم اندیشی جایگاه واقعی روابط عمومی را تثبیت نماییم.

در ادامه صالحی؛ مدیر روابط عمومی استانداری ضمن تشکر از خدمات ارزنده این شرکت در حوزه روابط عمومی و انجام اقداماتی چون چاپ نشریه برای همکاران و ارسال آن برای ادارات مختلف، بروز بودن وب سایت شرکت، انجام کارهای فرهنگی مختلف و ... را بعنوان الگو برای دیگر روابط عمومی های استان دانست و افزود: همکاری دوجانبه بین واحدهای مختلف و ارائه تجربیات و نقطه نظرات متقابل جهت انباشته شدن می تواند روابط عمومی را به جایگاه واقعی خود سوق دهد.

بازدید از خطوط کل شرکت ازدیگربرنامه های این نشست بود.

 

منبع خبر:

آدرس کارخانه : یزد؛ جاده کنار گذر یزد کرمان- نرسیده به پایانه باربری- کیلومتر 24 جاده فولاد- شرکت فولادآلیاژی ایران - کدپستی: 8945151694


تلفن : (035) 37 25 30 90 - 96


فکس : (035) 37 25 46 80


پست الکترونیک : info@iasco.ir

آدرس دفتر تهران : خیابان کریم خان زند،‌خیایان قائم مقام فراهانی، خیابان مشاهیر، پلاک 51، شرکت فولاد آلیاژی ایران - کدپستی: 1589863316


تلفن : (021) 88 32 26 25 - 27


فکس : (021) 88 32 26 28


Sales Dep. : saleoffice@iasco.ir


Purchasing Dep. : purchaseoffice@iasco.ir

آمار بازدیدکنندگان


بیشترین بازدید همزمان :

بازدید امروز : 842

بازدید دیروز : 1,133

کل بازدید : 3,325,092