زبان / Language

حضور فعال شرکت فولاد آلیاژی ایران در سمپوزیوم 96

حضور فعال شرکت فولاد آلیاژی ایران در سمپوزیوم 96

 

مقدمه خبر :

سمپوزیوم فولاد ایران همه ساله اکثر فعالان عرصه فولاد، از بالاترین مقام اجرائی دولتی گرفته تا بزرگترین واحدهای تولید کننده فولاد، شرکتهای مرتبط با این صنعت، صنایع بالادستی و پایین دستی و متخصصین را گردهم می آورد تا در زمینه آخرین دستاوردهای پژوهشی، بررسی موانع و چالشها، نحوه تعامل با یکدیگر و راهکارهای پیشبرد اهداف به بحث و تبادل نظر بنشینند. بیستمین دوره این سمپوزیوم در روزهای 8 و 9 اسفند سال جاری با رویکرد " توسعه صنعت فولاد با حفظ محیط زیست و بازیافت پسماندها " و با حمایت شرکت های فولاد خوزستان، فولاد مبارکه، فولاد آلیاژی ایران، تهیه و تولید مواد معدنی ایران و فرانسوز یزد در جزیره کیش برگزار گردید. استقرار منطقه ویژه صنایع معدنی و فلزی خلیج فارس در جنوب ایران و حضور شرکتهایی نظیر فولادهرمزگان، مجتمع فولاد جنوب، فولاد کاوه جنوب کیش، صبا فولاد خلیج فارس، گندله سازی مادکوش و همچنین فعالیت شرکتهای دیگر در این منطقه، استان هرمزگان را در جایگاه قطب سوم فولاد ایران قرار داده است. در سمپوزیوم فولاد 96 از حدود 300 مقاله ارسالی به دفتر انجمن آهن و فولاد ایران، 120 مقاله مورد پذیرش قرار گرفت که از این بین، 38 مقاله به صورت ارائه حضوری و 82 مقاله به عنوان پوستر برگزیده شد. از طرف شرکت فولاد آلیاژی ایران نیز 6 مقاله مورد پذیرش قرار گرفت که 2 مقاله به صورت سخنرانی و 4 مقاله به صورت پوستر ارائه گردید.  

 

 

 

نمایشگاه سمپوزیوم فولاد

در کنار سمپوزیوم فولاد، نمایشگاهی جهت ارائه آخرین دستاوردهای پژوهشی و صنعتی در زمینه های مختلف نرم افزار و سخت افزار مورد استفاده در صنایع فولاد و معادن وابسته آن، همچنین نمایش جدیدترین محصولات فولادی دایر گردید. 
شاید بتوان گفت نمایشگاه سمپوزیوم فولاد، مناسبترین و تخصصی ترین مکان برای ارائه و معرفی خدمات وتولیدات مرتبط با صنایع فولادی می باشد. 
نمایشگاه امسال نیز با حضور205 شرکت ایرانی و نمایندگی‌های 75 شرکت خارجی از کشورهای انگلستان، ایتالیا، آلمان، یونان، سوئیس، سوئد، اتریش، ژاپن،  چین و هند در سطح بین المللی و در فضایی به وسعت 7000 متر مربع از 8 تا 9 اسفند به مدت دو روز برگزار شد.
از شرکت های فولاد ساز حاضر در این نمایشگاه علاوه بر شرکت فولاد آلیاژی ایران، می توان به شرکتهای فولاد مبارکه، فولاد خوزستان، گروه ملی فولاد ایران، فولاد خراسان، فولاد یزد، ارفع، هرمزگان و همچنین شرکت های معدنی نظیر چادر ملو و گل گهر و زیر مجموعه های آنها  اشاره نمود.
شرکت هایی که به نوعی به صنایع فولاد وابسته بودند از جمله تولید کننده آجرها و جرمهای نسوز، روغن های صنعتی و روانکارها، تجهیزات هیدرولیک، تجهیزات آزمایشگاهی، تجهیزات ایمنی، تولید کنندگان تجهیزات و ماشین آلات، سیستم های اتوماسیون، شرکتهای حمل نقل داخلی و بین المللی و... آخرین تولیدات و دستاوردهای خود را در این نمایشگاه ارائه نموده بودند.

به جز شرکتها و نمایندگی هایی که با برپائی غرفه در این نمایشگاه حضور داشتند نمایندگان تعداد زیادی از شرکتها و وارد کنندگان مواد اولیه و نیز مشتریان بصورت مراجعات حضوری به ارائه محصولات و یا بحث و تبادل نظر پرداختند. 
از این منظر نیز نمایشگاه، محل و فرصت مغتنمی بود تا با عرضه کنندگان مواد اولیه، ‌تجهیزات و خدمات آشنائی و ارتباط برقرار شود و هم جلسات چند منظوره با مشتریانی برگزار شود که در طول سال کمتر فرصت گفتگو و مذاکره با آنان وجود دارد.
غرفه فولاد آلیاژی ایران در طول برگزای نمایشگاه میزبان تعدای از مشتریان از جمله نمایندگان شرکت های سازه گستر، ماموت، آذرخش قطعه شاهرود، کاوش جوش، ‌هاس چلیک و همچنین برخی از مصرف کنندگان و فروشندگان فولاد چینی و هندی بود که تمایل به همکاری با فولاد آلیاژی ایران داشتند و همچنین تعداد زیاد تولید کننده و تامین کننده مواد اولیه و مواد مصرفی صنایع فولاد، که مذاکرات لازم جهت برقراری و یا تداوم همکاری انجام پذیرفت.

 

منبع خبر:

آدرس کارخانه : یزد؛ جاده کنار گذر یزد کرمان- نرسیده به پایانه باربری- کیلومتر 24 جاده فولاد- شرکت فولادآلیاژی ایران - کدپستی: 8945151694


تلفن : (035) 37 25 30 90 - 96


فکس : (035) 37 25 46 80


پست الکترونیک : info@iasco.ir

آدرس دفتر تهران : خیابان کریم خان زند،‌خیایان قائم مقام فراهانی، خیابان مشاهیر، پلاک 51، شرکت فولاد آلیاژی ایران - کدپستی: 1589863316


تلفن : (021) 88 32 26 25 - 27


فکس : (021) 88 32 26 28


Sales Dep. : saleoffice@iasco.ir


Purchasing Dep. : purchaseoffice@iasco.ir

آمار بازدیدکنندگان


بیشترین بازدید همزمان :

بازدید امروز : 131

بازدید دیروز : 1,211

کل بازدید : 3,333,146