زبان / Language

جلسه تودیع و معارفه مدیر عامل شرکت توسعه فولاد آلیاژی ایرانیان برگزار شد

جلسه تودیع و معارفه مدیر عامل شرکت توسعه فولاد آلیاژی ایرانیان برگزار شد

 

مقدمه خبر :

در جلسه تودیع و معارفه مدیر عامل شرکت توسعه فولادآلیاژی ایرانیان از زحمات مهندس محمدباقرذاکر مدیرعامل پیشین شرکت تقدیر به عمل آمد و مهندس اسدا... عابدی به عنوان مدیرعامل جدید معرفی گردید.  

 

 

جلسه تودیع مهندس محمدباقر ذاکر و معارفه مهندس اسدا... عابدی با حضور اعضای هیئت مدیره و جمعی از مدیران و کارشناسان شرکت توسعه فولادآلیاژی ایرانیان روز سه شنبه مورخ 24 بهمن ماه سال جاری برگزار گردید.
در ابتدای جلسه مهندس یدالله طاهرنژاد؛ رئیس هیئت مدیره شرکت ضمن تقدیر از زحمات مهندس محمد باقر ذاکر و آرزوی موفقیت برای مدیرعامل جدید، اتمام پروژه یزد یک را یک امری لازم و ضروری عنوان نمود و گفت: بارها با مسئولین و مقامات استان در خصوص مشخص شدن تکلیف این پروژه صحبت نمودیم و نهایت امر آن شد که پروژه یزد یک در محل فعلی و با مدیریت شرکت فولادآلیاژی ایران به اتمام برسد.
وی تجربیات و قابلیت های مهندس عابدی را در اتمام پروژه هــای ملی کشور چــون طرح های توسعه سیمان به فال نیک گرفت و افزود: امید است با استفاده از تجربیات ایشان و هم چنین حضور مهندس محمدی در کنار هم بتوانیم هرچه زودتر شاهد اتمام این پروژه باشیم.
  مهندس طاهرنژاد خطاب به مسئولین و کارکنان پروژه یزد یک گفت: با اتحاد و تلاش مضاعف برای به ثمر رساندن هرچه زودتر این پروژه کمک نمایند چرا که تاخیر، مشکلات را افزون تر از گذشته نموده و ممکن است به مرور شرکت فولادآلیاژی ایران را نیز تحت تاثیر خود قرار دهد.
در ادامه مهندس محمد باقر ذاکر؛ مدیر عامل پیشین ضمن تبریک انتصاب به مهندس اسدا... عابدی و آرزوی موفقیت برای ایشان، توان پرسنل و کادر پروژه یزد یک را بسیار بالاعنوان نمود و گفت: کارکنان این مجموعه افرادی دلسوز، ارزشمند و موتور محرک این پروژه بوده و خواهند بود و امید است با درایت مهندس عابدی هرچه زودتر شاهد شکوفایی این پروژه باشیم. 
مهندس اسدا... عابدی؛ مدیر عامل جدید شرکت توسعه فولادآلیاژی ایرانیان نیز ضمن تشکر از زحمات مهندس ذاکر، به بیان اهداف و برنامه های خود پرداخت و اذعان داشت با هم فکری، همدلی و کمک تمام افراد مجموعه امید است هرچه زودتر این پروژه بزرگ راه اندازی و بـه بهره برداری رسد.
وی در پایان نقش این پروژه را در اقتصاد مقاومتی بسیار حائز اهمیت دانست و گفت: امید است با انجام پروژه یزد یک بتوانیم بسیاری از جوانان جویای کار منطقه را به اشتغال دعوت نمائیم.

منبع خبر:

آدرس کارخانه : یزد؛ جاده کنار گذر یزد کرمان- نرسیده به پایانه باربری- کیلومتر 24 جاده فولاد- شرکت فولادآلیاژی ایران - کدپستی: 8945151694


تلفن : (035) 37 25 30 90 - 96


فکس : (035) 37 25 46 80


پست الکترونیک : info@iasco.ir

آدرس دفتر تهران : خیابان کریم خان زند،‌خیایان قائم مقام فراهانی، خیابان مشاهیر، پلاک 51، شرکت فولاد آلیاژی ایران - کدپستی: 1589863316


تلفن : (021) 88 32 26 25 - 27


فکس : (021) 88 32 26 28


Sales Dep. : saleoffice@iasco.ir


Purchasing Dep. : purchaseoffice@iasco.ir

آمار بازدیدکنندگان


بیشترین بازدید همزمان :

بازدید امروز : 1,423

بازدید دیروز : 1,211

کل بازدید : 3,334,438